Primark, is het doordeweeks keer wat rustiger?
zondag 10 maart 2013 om 09:09
Ik wil graag de primark eens uitproberen, Almere is voor mij het dichst bij, maar je hebt er ook 1 over de grens hoorde ik? Is dat wat? Ben erg benieuwd naar ervaringen.
Ik werk erg onregelmatig dus kan ook keer op een doordeweekse dag heen, welke dag is het best om nog beetje rustig te kunnen winkelen? Weekend zal wel een drama zijn, of is het tegenwoordig wat rustiger omdat het niet meer zo nieuw is? Totaal geen ervaring, maar wil er gewoon een keer geweest zijn (en koop heel veel dure kleren, alleen betaal je eigenlijks voor het merk.. Daarom dat ik dit eens wil proberen)
Hebben ze ook leuke mannen kledinf? Of is die afdeling te klein? Of hebben ze leuke kinderkleren? & zal het wat zijn voor een wat oudere moeder?
Hoor graag de ervaringen
Ik werk erg onregelmatig dus kan ook keer op een doordeweekse dag heen, welke dag is het best om nog beetje rustig te kunnen winkelen? Weekend zal wel een drama zijn, of is het tegenwoordig wat rustiger omdat het niet meer zo nieuw is? Totaal geen ervaring, maar wil er gewoon een keer geweest zijn (en koop heel veel dure kleren, alleen betaal je eigenlijks voor het merk.. Daarom dat ik dit eens wil proberen)
Hebben ze ook leuke mannen kledinf? Of is die afdeling te klein? Of hebben ze leuke kinderkleren? & zal het wat zijn voor een wat oudere moeder?
Hoor graag de ervaringen
zondag 10 maart 2013 om 09:15
De Primark in Hoofddorp gaat door de weeks om 09.00 uur open, de rest van de winkels zijn dan nog dicht en dan is het er nog redelijk rustig.
Voor mezelf koop ik er niks, hoewel er in theorie genoeg hangt wat ik zou kúnnen kopen. Ik vind de kwaliteit en pasvorm niet goed. Voor pubers is het een walhalla.
Wel weet ik er af en toe leuke accessoires te vinden voor een prikkie. Sjaals, kettingen, soms een tas.
Voor mezelf koop ik er niks, hoewel er in theorie genoeg hangt wat ik zou kúnnen kopen. Ik vind de kwaliteit en pasvorm niet goed. Voor pubers is het een walhalla.
Wel weet ik er af en toe leuke accessoires te vinden voor een prikkie. Sjaals, kettingen, soms een tas.
zondag 10 maart 2013 om 09:23
Ik vind Primark in Almere niet heel bijzonder. Zeker voor kinderen kan je beter in Hoofddorp zijn. En hoe oud ben je als moeder? Ik ben 39 en koop er ook nog wel eens wat (vesten, shirtjes, makkelijke kleding voor op de bank
).
Qua drukte, ik kom er meestal heel vroeg of richting sluitingstijd. Dan is het wel te doen bij de kassa's. Passen doe ik altijd thuis.
Qua drukte, ik kom er meestal heel vroeg of richting sluitingstijd. Dan is het wel te doen bij de kassa's. Passen doe ik altijd thuis.
zondag 10 maart 2013 om 09:26
Mijn moeder is begin 60 maar lijkt wat jonger, ze koopt veel bij steps maar af en toe ook wel h&m & vero moda, etc. maar dan alleen de nette kleren hoor, ze loopt niet in kleren die een 16 jarige ook aanheeft
leek me leuk om met mijn zus & moeder te gaan! Mijn zus is gek op koopjes, en heeft 2 kindjes en zag ook dat ze kinder kleren hebben vandaar mijn vraag tot welke leeftijd het leuk is, anders neem ik mn vriend mee, is die mijn pak ezel
zondag 10 maart 2013 om 09:46
Ik ga altijd naar Hoofddorp, koop regelmatig voor de kinderen.
Ook voor mijn man neem ik dingen mee, zeker in de sale erg leuk inslaan!
Voor mezelf koop ik er met name basics (shirtjes, panty's,) af en toe een broek, tas, riem, dat soort dingen.
Ik ga doordeweeks, vaak in schoolvakanties, en als je vroeg bent liggen de pubers nog in bed.
Ook voor mijn man neem ik dingen mee, zeker in de sale erg leuk inslaan!
Voor mezelf koop ik er met name basics (shirtjes, panty's,) af en toe een broek, tas, riem, dat soort dingen.
Ik ga doordeweeks, vaak in schoolvakanties, en als je vroeg bent liggen de pubers nog in bed.
zondag 10 maart 2013 om 10:49
Hoofddorp is prima te doen doordeweeks. Ik zou dan op donderdagochtend gaan ofzo, en dan niet in de schoolvakantie. Ik vind de kinderkleding niet mooi. Voor meisjes veel ruches en roze en voor jongens veel of heel tuttig met beertjes of rare (engelse) teksten. Het is het allemaal net niet, maar ik zie anderen met stapels bij de kassa staan. Ze verkopen ook veel setjes, dus 2 zwembroeken waarvan er 1 leuk is en de andere direct naar de zak van max kan. Ik ben dus geen fan, alhoewel ik laatst wel een heel leuke sjaal voor ¤2 heb gekocht. Voor mijzelf heb ik nog nooit iets gekocht, baave dus die sjaal.
zondag 10 maart 2013 om 10:54
zondag 10 maart 2013 om 10:56
Hoi Soesie, ik lees ff mee;)
Voor mij is Bremen en Almere ook het dichtst bij.
Ben al een keer in Bremen geweest, en dat was op een zaterdagochtend geloof ik, heel vroeg.
Het was er erg druk en je moet er niet te lang lopen vind ik.
Ik word gek van het (bijna) tegen mensen op lopen enz enz.
Wij zij er speciaal voor heen gereden en na 1 uur 1,5 uur weer naar huis gereden, helemaal moe, maar wel geslaagd!
Je hebt echt voor bijvoorbeeld 50 euro een super complete outfit, dus alles erop en eraan.
Ik moet zeggen, je word er wel erg hebberig van haha.
Wij willen binnen nu en 2 weken ook weer gaan.
En ik kijk er nu al naar uit!
Het is de drukte dus enigszins wel waard;)
De Primark in Bremen is trouwens heel groot, ik weet alleen niet hoe groot die in NL zijn.
Ze hadden ook een Home afdeling met leuke spulletjes voor in huis, en een Herenafdeling. (kinderen weet ik niet meer, heb ik zelf niet)
Heel veel plezier! en laat je even weten naar welke je bent gegaan en hoe je het vond?
Ben al een keer in Bremen geweest, en dat was op een zaterdagochtend geloof ik, heel vroeg.
Wij zij er speciaal voor heen gereden en na 1 uur 1,5 uur weer naar huis gereden, helemaal moe, maar wel geslaagd!
Je hebt echt voor bijvoorbeeld 50 euro een super complete outfit, dus alles erop en eraan.
De Primark in Bremen is trouwens heel groot, ik weet alleen niet hoe groot die in NL zijn.
Ze hadden ook een Home afdeling met leuke spulletjes voor in huis, en een Herenafdeling. (kinderen weet ik niet meer, heb ik zelf niet)
Heel veel plezier! en laat je even weten naar welke je bent gegaan en hoe je het vond?
zondag 10 maart 2013 om 11:08
zondag 10 maart 2013 om 12:28
Yquote:jannaj123 schreef op 10 maart 2013 @ 10:56:
Heel veel plezier! en laat je even weten naar welke je bent gegaan en hoe je het vond?Misschien is Bremen ook wel een optie. Ben zo benieuwd! Alleen die drukte spreekt me niet aan.. Maargoed je moet er wat voor over hebben. Het is een winkel waar je een keer geweest moet zijn, ben 23 dus is vast wat leuks te vinden. Als ik geweest ben bij 1 dan zal ik mijn ervaring even delen.
Heel veel plezier! en laat je even weten naar welke je bent gegaan en hoe je het vond?Misschien is Bremen ook wel een optie. Ben zo benieuwd! Alleen die drukte spreekt me niet aan.. Maargoed je moet er wat voor over hebben. Het is een winkel waar je een keer geweest moet zijn, ben 23 dus is vast wat leuks te vinden. Als ik geweest ben bij 1 dan zal ik mijn ervaring even delen.
zondag 10 maart 2013 om 13:22
zondag 10 maart 2013 om 17:13
Ik vind Rotterdam een drama. Altijd een rommel, altijd druk en toch best wel klein. Verder ben ik alleen in Zaandam geweest, altijd vroeg in de ochtend en dan is het inderdaad niet druk. Ik vroeg me alleen af.. weet iemand welke primark (hier of over de grens) ook echt een flinke mannenafdeling heeft? Ik wil mijn vriend eigenlijk wel meenemen. Hij is 31. (Geen idee of dat er toe doet, maar dat ik niet in een Primark belandt met "swagg" spullen. (Want dat vind ik zo kansloos)