Mode & Beauty alle pijlers

primark leuke collectie?

05-04-2014 19:04 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn er toevallig nog mensen geweest rond deze tijd en hebben ze leuke dingen? op internet is hun collectie namenlijk niet echt te vinden, en ik weet dat ze vaak andere dingen hebben maar toch over het algemeen zegmaar?
Welnee, is allemaal dezelfde goedkope meuk.
http://youtu.be/li5m1giVKZg

even checken voor je hals over kop die richting in rent...
http://www.girlscene.nl/p ... entecollectie_van_primark
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://www.fashioninsider ... kbook-primark-lente-2014/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://www.proud2bme.nl/F ... ente_zomer_collectie_2014
Oef. Echt lelluk
En wat iemand anders leuk vindt hoef jij toch niet leuk te vinden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik was onlangs in Engeland bij de Primark, was de eerste keer maar het viel me een beetje tegen. Beetje Wibra-achtig.
quote:vivaalias schreef op 05 april 2014 @ 19:21:

Oef. Echt lelluk Inderdaad ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zou gewoon langsgaan, ik vind dat ze soms leuke kleding hebben en soms heb je gewoon pech. En iedereen vindt weer wat anders mooi.
Some flies are too awesome for the wall
Ik ben er nog nooit geweest maar het valt me wel mee eigenlijk als ik die links bekijk. Ik had erger verwacht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze hebben nu leuke shirts en hemdjes,

Spijkerbroeken, broeken met print en bikini's
Geniet van elke dag!
Het kan toch werkelijk waar echt niet Ik zou dr nog niet dood gevonden willen worden
Jullie zien de lookbooks. Heb je het lookbook van zara bv of een merk waar je wel in loopt wel eens gezien? Ongeveer 5% hangt ooit in de winkel.. Dit is om de collectie/thema aan te geven. Ga eens naar de Primark en oordeel dan zelf ;)
Geniet van elke dag!
Een shoplog geeft wél weer wat er te koop is. Voorbeelden:

www.mevrouwtuttebel.nl/20 ... g-primark-almere.html?m=1

http://itisgoodinmyhood.b ... /primark-shoplog.html?m=1
Geniet van elke dag!
Ik vind primark leuk als je 14/15 bent en met weinig zak/kleedgeld moet doen....
Ik vind dat ze echt wel leuke kleding hebben hangen, alleen moet je goed zoeken. Ik koop er overigens alleen accessoires, meestal armbanden of kettingen, kosten een drol en zo heb je toch steeds iets nieuws.

Dochter heeft altijd tassen vol, maarja, bijna 18, 1,75 en een maat 34/36 dus daar staat zelfs een vuilniszak nog leuk bij.

Voor zoon een paar leuke korte broeken gekocht, en een leuke zomerjas. Het is gewoon goed zoeken ;)
Niets mis met koopjes en goedkopere kleding.

Maar de Primark vind ik echt armoe.

Je ziet het ook dat het goedkope meuk is, dat straalt de kleding uit.
Ik vind er een paar leuke dingen tussen zitten. Witte rok met die doorzichtige stroken uit de 1e link. Wit/blauw geblokte jurk, zwarte rok met witte, schuine strook langs de rand en de rode tas uit de 1e link.

Ik ben er ooit 1 keer geweest, maar hij zit hier niet vlakbij. Heb toen een hele leuke jas gekocht. Tuttig model met kraagje, gouden knopen en wat wijd uitlopend. Je ziet er niet aan dat het goedkoop is, maar dat verschilt wel echt per item. Ik krijg altijd leuke reacties op die jas
Ik was er vrijdag en ik vond er niks aan. Veel tshirts met prints van Marvel en andere film dingen.

Topjes zijn er nog niet, net als leuke jurkjes. Alleen basics. Heb nog even met een vest in mijn handen gestaan, maar die was zo 13 uit 1 dozijn dat ik hem weer heb terug gelegd.

Was voor mij de eerste keer dat ik absoluut niet kon slagen.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:enchantedjewell schreef op maandag 07 april 2014 14:52 Ik was er vrijdag en ik vond er niks aan. Veel tshirts met prints van Marvel en andere film dingen.

Topjes zijn er nog niet, net als leuke jurkjes. Alleen basics. Heb nog even met een vest in mijn handen gestaan, maar die was zo 13 uit 1 dozijn dat ik hem weer heb terug gelegd.

Was voor mij de eerste keer dat ik absoluut niet kon slagen.

Waar ben je geweest?

Hier lag het vol met tops / shirtjes en een paar rekken met verschillende jurkjes..
Geniet van elke dag!
Die kleren worden in Bangladesch gemaakt. Kinderarbeid ...
Ik ben er 1 x geweest, voor mijn 11 en 13 jarige dochters best leuke dingen. Ze zijn ook vrij lang en hebben inmiddels een kleine damesmaat. Zelf heb ik er niets te zoeken met lengtemaat 36 en schoenmaat 43.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven