Mode & Beauty alle pijlers

Primark Rotterdam

04-07-2012 10:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet of Primark in Rotterdam nu sale heeft?
Denk het wel, aangezien er op dit moment bijna overal sale is. Hou er wel rekening mee dat het dan een echt slagveld is.
Ehm, heeft die ook nog eens sale?

Gratis wordt het dan...
Ik snap niet dat mensen daar voor hun lol gaan winkelen. Ik ben daar wel eens helemaal kriegel uitgelopen. Wat eem zootje is het daar...
Ben er afgelopen maandag geweest met een vriendin...

NOOIT MEER. Heb er een trauma aan overgehouden. En dan zie je mensen met tássen vol eruit komen. Ik snap niet waarom.

Het was zo druk dat ej neit eens rustig kan kijken. Passen in een paskamer hoef je al niet eens te proberen, er staat een rij van hier tot Tokyo. Hetzelfde geldt voor de kassa's. We hebben drie kwartier in de rij gestaan voor de kassa's...

Ze zouden er bordjes neer moeten zetten: vanaf hier nog een half uur wachttijd etc.

Ik doe het echt niet meer. Twee uur kwijt geweest aan 1 winkel en er bijna zonder buit uitgekomen.

Ze hadden er overigens wel sale ja.
quote:chyou schreef op 04 juli 2012 @ 10:56:

En dan zie je mensen met tássen vol eruit komen. Ik snap niet waarom.Waarschijnlijk omdat het zo goedkoop is, dan krijgen sommige mensen een waas voor hun ogen en gaan ze kopuh kopuh kopuuuh om het daarna in de kast te gooien omdat het een miskoop blijkt te zijn
Vraag mij toch af waar die zit

Ik werk in Rotterdam en mijn collega (woont/werkt uiteraard ) ook in Rotterdam en zij gaat er vaak heen..

Schijnen echte koopjes te zijn.

Ik heb hier namelijk een 3 jarige die er een sport van maakt om zoveel mogelijk gaten in zijn broeken te vallen in een maand tijd ...

Dus ben op zoek naar een goedkopere optie .. die er ook nog een beetje leuk uitzien
Wat een rommel daar en ook nog eens onvriendelijk personeel. Nee, primark Rotterdam ziet me niet meer terug. Bovendien is de kwaliteit ook om te huilen. Snap niet dat het zó een hype is!
quote:thasmo schreef op 04 juli 2012 @ 11:06:

Vraag mij toch af waar die zit

Ik werk in Rotterdam en mijn collega (woont/werkt uiteraard ) ook in Rotterdam en zij gaat er vaak heen..

Schijnen echte koopjes te zijn.

Ik heb hier namelijk een 3 jarige die er een sport van maakt om zoveel mogelijk gaten in zijn broeken te vallen in een maand tijd ...

Dus ben op zoek naar een goDe Primark zit in het Alexandrium.
Chyou, was dit je eerste keer of ben je er al vaker geweest? Het is daar namelijk meestal een hel! Maar 45 min wachten bij de kassa is wel erg lang ja!

En toch hebben ze vaak best wat leuke items om 1 seizoen te dragen, als je geluk hebt 2, dus ik blijf gaan! Zeker omdat het niks kost! Maar als er sale is zal het wel helemaal een hel zijn en ik weet niet of ik daar zin in heb!
Voor kinderkleding lijkt het me dan wel weer een uitkomst.

Maar ik ga liever in Hoofddorp, minder hectisch. En inderdaad het personeel rijdt je zó omver met hun karretjes.
quote:snuffelke schreef op 04 juli 2012 @ 11:27:

Chyou, was dit je eerste keer of ben je er al vaker geweest? Het is daar namelijk meestal een hel! Maar 45 min wachten bij de kassa is wel erg lang ja!

En toch hebben ze vaak best wat leuke items om 1 seizoen te dragen, als je geluk hebt 2, dus ik blijf gaan! Zeker omdat het niks kost! Maar als er sale is zal het wel helemaal een hel zijn en ik weet niet of ik daar zin in heb!

Ik kom vaker bij de Primark. Zo erg als afgelopen maandag heb ik het nog nooit meegemaakt. 1x eerder op een koopzondag ( dom dom dom dat ik toen ben gegaan haha). Ben ook wel eens in Hoofddorp geweest en dat bevalt me veel beter.

Ik heb de harembroeken van Primark, voorf 6 euro per stuk. Ideaaaal voor de zomer en heb ze in alle kleuren

Alleen voor het winkelplezier hoef je er niet heen.
Ik weet niet of er sale is, ik denk het wel. Ik snap dat gezeur nooit zo, als ik goedkope kleding wil hebben ga ik gewoon naar de primark toe. Ik let niet eens op de andere mensen, verstand op 0 en winkelen maar. Ik pas het daar overigens nooit, ik neem het altijd mee naar huis, en iets hoeven ruilen doe ik nooit. Ik haal er ook vaak kinder/baby kleding, koopjes. Overigens is de primark in Hoofddorp veel beter geregeld, daar kan je wat makkelijker passen enzo.
Bij de Primark in Alexandrium kun je het beste heel vroeg gaan, of laat, uurtje voor sluitingstijd zeg maar. De keren dat ik ga, is het meestal best rustig, en kan ik zo doorlopen bij de kassa's. Ik vind dat ze er leuke schoenen/ tassen/ sieraden/ haaraccesoires, en jassen hebben, en de laatste keer ook erg leuke jurkjes!

De kwaliteit vind ik best goed eigenlijk. Zo heb ik een jurkje van de H&M die na 1x dragen al rafelig werd. En van de Primark heb ik een jurkje die ik al 1,5 jaar heb, en er nog steeds als nieuw uitziet, ondanks dat ik het best veel gedragen heb.
Naar de Primark in Rotterdam ga ik alleen als ik er om 10:00 kan zijn. Dan is het nog enigszins te doen. Daarna wordt het al snel een chaos idd. En de sale wil ik me daar al helemaal niet voorstellen

Voor de gezelligheid moet je trouwens ook niet gaan, ik ben weleens met een groepje vriendinnen geweest, en we zijn onderhand langer bezig geweest met elkaar terugvinden na gedane zaken, dan met het echte winkelen
Je kan zeggen wat je wil van de Primark, maar als ze iets goed geregeld hebben, dan zijn het de kassa's met het daarbij horende kassa systeem. Zouden meer winkels moeten invoeren.
Ik ben trouwens ook een keer op een doordeweeksedag gegaan, een woensdag morgen ofzo, en de winkel was praktisch leeg.
ja, die kassa's zijn idd erg handig, en als de rij te groot word, dan roepen ze alle medewerkers op om achter de kassa te staan.
quote:marele schreef op 04 juli 2012 @ 11:47:

Je kan zeggen wat je wil van de Primark, maar als ze iets goed geregeld hebben, dan zijn het de kassa's met het daarbij horende kassa systeem. Zouden meer winkels moeten invoeren.Dat is het typische Engelse kassasysteem. Wij hebben hier in de stad een TK-MAXX (oh joy!) en die hanteren precies hetzelfde systeem. Lekker efficient en ook snel. Doet me altijd aan Marks&Sparks denken.
quote:liubi schreef op 04 juli 2012 @ 11:50:

[...]

Dat is het typische Engelse kassasysteem. Wij hebben hier in de stad een TK-MAXX (oh joy!) en die hanteren precies hetzelfde systeem. Lekker efficient en ook snel. Doet me altijd aan Marks&Sparks denken.Mag de H&M en Zara enzo ook wel invoeren dan :D
quote:marele schreef op woensdag 04 juli 2012 11:47 Je kan zeggen wat je wil van de Primark, maar als ze iets goed geregeld hebben, dan zijn het de kassa's met het daarbij horende kassa systeem. Zouden meer winkels moeten invoeren.Eens!
quote:marele schreef op 04 juli 2012 @ 11:51:

[...]

Mag de H&M en Zara enzo ook wel invoeren dan :DInderdaad!
Ik snap gewoon niet wat er zo leuk is aan de Primark. Er zit er hier 1 vlakbij en ik ben denk ik zo'n 4 x binnen geweest en nog nooit wat gekocht. Kinderkleding is vreselijk ouderwets (veel beertjes en setjes; ik heb een zoon dus misschien is het voor meisjes leuker?) en bij de dameskleding zie ik ook niets wat ik zou willen dragen. Wat kopen jullie dan precies bij de Primark vraag ik me af?
Leuke tas daar gekocht voor 2 euro.

Blij mee!
Gewoon vroeg gaan en dan is het prima te doen. Ik pas stiekem weleens iets in de winkel, al mag dat eigenlijk niet. Maar een jas ofzo, gewoon aantrekken hoor! Het is goedkoop en ik verwacht dan ook geen topkwaliteit, al vind ik de sokken en de beha's eigenlijk best prima daar! Dat kassasysteem hebben ze overigens bij de H&M in Rotterdam al ingevoerd. Ideaal en veel eerlijker, dan dat je altijd de verkeerde rij kiest of opeens mensen voorpiepen als er nog een kassa open gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven