Mode & Beauty alle pijlers

Primark Rotterdam

04-07-2012 10:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet of Primark in Rotterdam nu sale heeft?
Welke hm in rotterdam dan heb dat niet gezien laatst
In londen heb ik daar al een trauma van opgelopen, in Rdam schijnt het ook een chaos te zijn dus ik ga er echt niet heen!!!
ben pas bij de primarkt in zaandam geweest..

genoeg spullen kunnen halen heb vooral t-shirtjes gekocht voor me zelf en voor de kinderen kleding puur om in te spelen zodat de goede kleding netjes blijft

maar of ik nog eens een keertje ga weet ik niet misschien als ik in de buurt ben maar rij er niet meer spciaal voor naar toe in ieder geval!
In londen is erger dan rotterdam hoor! Als je op n koopzondag scheelt t niet heel veel maar vond die in londen verschrikkelijk!

Ik pas ook gewoon in de winkel, doe n legging aan dat ik ook voor broeken niet in een pashokje hoef. Doe ik altijd op de herenafdeling, daar is t niet zo'n choas als op de dames!

Wil binnenkort met mn vriend gaan, hoop dat ie t overleefd!
@snuffelke

Ik doe altijd hetzelfde qua passen. Vaak wordt er dan wel over geklaagd door het personeel, maar daar trek ik me niets van aan. Moeten ze maar zorgen voor genoeg paskamers enzo. Ik zorg wel dat ik alles weer netjes opruim, dus wat ik niet wil hang/leg ik netjes terug.

Als je 's ochtends gaat net na openingstijd is het te doen, later op de dag vindt ik het er veel te druk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven