Probleem met winterschoenen
dinsdag 20 december 2022 om 08:25
Ik heb echt een probleem met winterschoenen. Ik vind ze log en ze staan me gewoon niet, ik voel me een bouwvakker op weg naar haar werk. Ik ben op zich slank, wel brede heupen, misschien voelt het daarom zo log?
Ik hou gewoon erg van sneakers maar kan geen leuke sneakers (behalve mijn air force 1) voor onder flared jeans maar die staan weer niet onder zwarte jeans vind ik.
Ik hou van de zomer, leuke lichte jeans tot de enkel en sneakers.
Ik hou ook niet van hakken, dan voel ik me net verkleed.
Lang probleem kort: ik heb een kledingcrisis.
Herkent iemand dit probleem? En hoe los je dit op?
Ik hou gewoon erg van sneakers maar kan geen leuke sneakers (behalve mijn air force 1) voor onder flared jeans maar die staan weer niet onder zwarte jeans vind ik.
Ik hou van de zomer, leuke lichte jeans tot de enkel en sneakers.
Ik hou ook niet van hakken, dan voel ik me net verkleed.
Lang probleem kort: ik heb een kledingcrisis.
Herkent iemand dit probleem? En hoe los je dit op?
dinsdag 20 december 2022 om 08:36
Ik heb hoge sneakers en die draag ik nu ook wel maar voor iets nettere gelegenheden vind ik dat niks. Normaal kom ik dan weg met een nette witte sneaker maar dat vind ik in de winter niet echt iets, bijv voor uit eten oid.
dinsdag 20 december 2022 om 08:37
Alles wat zwart/bruin en boots/laars-achtig isSchorpio28 schreef: ↑20-12-2022 08:29Wat noem jij winterschoenen? Laarzen (met een platte hak)? moonboots?
dinsdag 20 december 2022 om 09:04
je hebt ook wintersneakers (toegegeven, minder leuk dan de zomervariant) en die vind ik zelf wel okefryskefaam schreef: ↑20-12-2022 08:36Ik heb hoge sneakers en die draag ik nu ook wel maar voor iets nettere gelegenheden vind ik dat niks. Normaal kom ik dan weg met een nette witte sneaker maar dat vind ik in de winter niet echt iets, bijv voor uit eten oid.
Waterdicht, bontje langs de enkels
dinsdag 20 december 2022 om 09:15
dinsdag 20 december 2022 om 09:15

Ik heb deze aan onder een zwarte flared pantalon/pak
maar als het netter moet, dan draag ik cowboylaarzen eronder, die een slanke punt hebben. Maar goed, bij ons op kantoor lopen heel veel collega's met sneakers onder een pak. Zelfs onze directrice.
Ik hou ook niet zo erg van die lompe chelsea boots met dikke enorm zolen, wat je nu veel ziet.
Grief is just love with nowhere to go
dinsdag 20 december 2022 om 09:37
Zo simpel kan het zijn! Net nieuwe schoenen gekocht door winter sneakers te Googlen. Thx!Lila-Linda schreef: ↑20-12-2022 09:04je hebt ook wintersneakers (toegegeven, minder leuk dan de zomervariant) en die vind ik zelf wel oke
Waterdicht, bontje langs de enkels
Hopelijk staan ze, ben benieuwd.
dinsdag 20 december 2022 om 09:50
Die laatste twee zijn leuk!!Irregular_Choice schreef: ↑20-12-2022 08:54Ik heb voor de winter altijd 2 paar Chelsea boots. Als ik daar nu op Google, krijg ik dit :
Dat vind ik ook echt veel te lomp voor mezelf. Ik heb dit soort modellen. Vind dat wel mooi onder een flared broek :
![]()
Helaas heb ik een bredere moeilijke voet, dus veel keus heb ik niet.
dinsdag 20 december 2022 om 09:50
Kun je niet gewoon weer de schoenen van vorige winter aan?Qiya schreef: ↑20-12-2022 09:15Herkenbaar, ik draag altijd een soort pantalon met nette sneakers. In de winter kom ik er gewoon niet uit welke schoen ik daar dan onder kan dragen zonder hak.
Hakken heb ik zat, maar op mijn werk is een hak gewoon niet handig.
Super irritant, iedere winter weer een schoenen probleem.
dinsdag 20 december 2022 om 10:59
Nou dit. Je doet toch wel langer dan 1 seizoen met schoenen/ laarzen? Ook sneakers kun je meerdere seizoen dragen toch?
Ik draag zelf veel d’r Martens, hebben ook diverse Chelsea boots, gaan jaren mee.
dinsdag 20 december 2022 om 11:45
ligt een beetje aan het model, ik vind eigenlijk alleen chunky/dad sneakers vreselijk lomp, die zal ik niet snel kopen.
Maar ik heb maat 41 dus dan oogt het bij mij al snel formaat slagschip.
dinsdag 20 december 2022 om 11:51
Ik vind sneakers vrijwel altijd leuk staan bij anderen, ongeacht de maat.Maleficent schreef: ↑20-12-2022 11:45ligt een beetje aan het model, ik vind eigenlijk alleen chunky/dad sneakers vreselijk lomp, die zal ik niet snel kopen.
Maar ik heb maat 41 dus dan oogt het bij mij al snel formaat slagschip.
Ga toch eens kijken voor een niet al te lomp model.
dinsdag 20 december 2022 om 11:55
Ik heb meestal Nike aan, op kantoor de Blazer of Jordan Air
Die hebben een rechte zool, en niet zo'n vorm:
dinsdag 20 december 2022 om 12:16
Ik denk inderdaad aan Nike, met rechte zool.Maleficent schreef: ↑20-12-2022 11:55Ik heb meestal Nike aan, op kantoor de Blazer of Jordan Air
Die hebben een rechte zool, en niet zo'n vorm:
Witte Air Force ofzo.
dinsdag 20 december 2022 om 12:18
Je zegt dat je niet van hakken houdt. Ook niet enkellaarsjes met een lage blokhak? Die lopen namelijk lekker en je ziet er meteen leuk uit voor een etentje o.i.d.
Ik vind deze bijvoorbeeld wel mooi en superveelzijdig: https://nl.tommy.com/leren-enkellaars-m ... fw06760bds
Ik vind deze bijvoorbeeld wel mooi en superveelzijdig: https://nl.tommy.com/leren-enkellaars-m ... fw06760bds
dinsdag 20 december 2022 om 12:51
Die onderste zijn van Graceland van Van haren en die zijn extra breed. Ik heb namelijk ook brede voeten en zag het er bij staan
dinsdag 20 december 2022 om 12:52
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in