Probleem met winterschoenen
dinsdag 20 december 2022 om 08:25
Ik heb echt een probleem met winterschoenen. Ik vind ze log en ze staan me gewoon niet, ik voel me een bouwvakker op weg naar haar werk. Ik ben op zich slank, wel brede heupen, misschien voelt het daarom zo log?
Ik hou gewoon erg van sneakers maar kan geen leuke sneakers (behalve mijn air force 1) voor onder flared jeans maar die staan weer niet onder zwarte jeans vind ik.
Ik hou van de zomer, leuke lichte jeans tot de enkel en sneakers.
Ik hou ook niet van hakken, dan voel ik me net verkleed.
Lang probleem kort: ik heb een kledingcrisis.
Herkent iemand dit probleem? En hoe los je dit op?
Ik hou gewoon erg van sneakers maar kan geen leuke sneakers (behalve mijn air force 1) voor onder flared jeans maar die staan weer niet onder zwarte jeans vind ik.
Ik hou van de zomer, leuke lichte jeans tot de enkel en sneakers.
Ik hou ook niet van hakken, dan voel ik me net verkleed.
Lang probleem kort: ik heb een kledingcrisis.
Herkent iemand dit probleem? En hoe los je dit op?
dinsdag 20 december 2022 om 12:53
Is een cowboylaarsje misschien iets? Ik draag ook nooit hakken, maar op zo’n lage blokhak gaat het prima. Zoiets bijvoorbeeld:
https://www.zalando.nl/nelson-cowboy-bi ... fxEALw_wcB
https://www.zalando.nl/nelson-cowboy-bi ... fxEALw_wcB
dinsdag 20 december 2022 om 13:59
Ik vind Dr Martens ook best lompTaskmaster schreef: ↑20-12-2022 13:55Sneakers onder een broek staat toch veel lomper dan winterschoenen?
Ik leef op dr. Martens.
maar goed, die doe ik ook best aan onder een flared pants naar kantoor hoor.
Leuk met dat gestikte randje wat je dan ziet.
Grief is just love with nowhere to go
dinsdag 20 december 2022 om 14:09
Eens. Persoonlijk wil ik onder een flare altijd een puntneus, maar ik vind sneakers inderdaad niet persé eleganter aan andere schoenen. Maar ja, komt allemaal weer aan op smaak.Taskmaster schreef: ↑20-12-2022 13:55Sneakers onder een broek staat toch veel lomper dan winterschoenen?
Ik leef op dr. Martens.
dinsdag 20 december 2022 om 14:18
Ik heb ook Toms, maar ik zie dat als een strandschoen. Ik ga er zeker niet op naar m’n werk. Maar alles hangt natuurlijk af van smaak en omgeving!Irregular_Choice schreef: ↑20-12-2022 12:52Zomerschoenen vind ik weer heel makkelijk! Ik draag bijna altijd Toms in de zomerheb ze in allerlei kleuren en motiefjes, zodat ik bij elke outfit wel wat heb.
dinsdag 20 december 2022 om 17:48
Ik ben vanmorgen de stad in geweest en trof echt een hele leuke verkoopster. Ik heb nu taupekleurige cowboylaarsjes, enkelmodel zeg maar. Onder flared jeans vind ik ze niks maar staan wel leuk bij een skinny (ja, die draag ik nog). Ik denk toch dat ik niet af kom van mijn air force onder mijn flared jeans.
Heb wel nog wat enkellaarsjes met hak besteld nav dit topic
out of my comfortzone vandaag!
Dr Martens ooit gehad maar ook log terwijl ik ze bij anderen superleuk vind staan. Ik denk ook echt dat het mijn gevoel is hoor, heb nogal wat zelfbeeld-issues dus erg zelfbewust helaas
Heb wel nog wat enkellaarsjes met hak besteld nav dit topic
Dr Martens ooit gehad maar ook log terwijl ik ze bij anderen superleuk vind staan. Ik denk ook echt dat het mijn gevoel is hoor, heb nogal wat zelfbeeld-issues dus erg zelfbewust helaas
dinsdag 20 december 2022 om 18:29
Ik kan die prima aan naar mijn werk. Ik draag ze echt al jaren. Mijn eerste paar in 2011 meegenomen uit Amerika. Zag er daar iedereen overal op lopen, dus dacht “dat is de nieuwste trend, daar wil ik aan mee doen”
zaterdag 24 december 2022 om 13:02
Leuk! Laat je even weten of ze je bevallen? Soms is het een kwestie van het model vinden dat goed bij je staat. Ik heb zelf heel smalle kuiten en enkels (ben sowieso smal) dus sommige grovere stijlen staan me niet. Dus mijn tip is om gewoon verschillende modellen te blijven proberen, dan kom je vanzelf wel een keer iets tegen waarin je je wel mooi voelt.fryskefaam schreef: ↑20-12-2022 17:48Ik ben vanmorgen de stad in geweest en trof echt een hele leuke verkoopster. Ik heb nu taupekleurige cowboylaarsjes, enkelmodel zeg maar. Onder flared jeans vind ik ze niks maar staan wel leuk bij een skinny (ja, die draag ik nog). Ik denk toch dat ik niet af kom van mijn air force onder mijn flared jeans.
Heb wel nog wat enkellaarsjes met hak besteld nav dit topicout of my comfortzone vandaag!
Dr Martens ooit gehad maar ook log terwijl ik ze bij anderen superleuk vind staan. Ik denk ook echt dat het mijn gevoel is hoor, heb nogal wat zelfbeeld-issues dus erg zelfbewust helaas![]()
Dr. Martens vind ik persoonlijk grof schoeisel dat juist wel leuk staat als je wat steviger gebouwd bent.
zaterdag 24 december 2022 om 13:14
Ja, klopt, rond die tijd waren ze onder de influencers (toen heette dat nog niet echt zo) op YouTube ook helemaal de trend. Zat ook iets met een goed doel aan verbonden herinner ik me. Hoe dan, ook, ik schaar dat zelf meer onder een gympje, dan als een echte schoen. Maar ik heb altijd wel een paar in m’n kast.Irregular_Choice schreef: ↑20-12-2022 18:29Ik kan die prima aan naar mijn werk. Ik draag ze echt al jaren. Mijn eerste paar in 2011 meegenomen uit Amerika. Zag er daar iedereen overal op lopen, dus dacht “dat is de nieuwste trend, daar wil ik aan mee doen”![]()
zaterdag 24 december 2022 om 13:30
Klopt, ze schonken eerst altijd per verkocht paar ook een paar aan mensen die het nodig hadden. Dat is er inmiddels uit en nu investeren ze in changemakers om verschillende problemen aan te pakken. In Engeland doen ze iets voor daklozen. In andere landen hebben ze weer andere doelen. Ik vind het wel een goed iets om aan mee te werken in ieder gevalnavyblue schreef: ↑24-12-2022 13:14Ja, klopt, rond die tijd waren ze onder de influencers (toen heette dat nog niet echt zo) op YouTube ook helemaal de trend. Zat ook iets met een goed doel aan verbonden herinner ik me. Hoe dan, ook, ik schaar dat zelf meer onder een gympje, dan als een echte schoen. Maar ik heb altijd wel een paar in m’n kast.
zaterdag 24 december 2022 om 13:38
Ik herken wel wat je zegt hoor TO!
Ik heb altijd het probleem dat ik geen hakken wil omdat ik heel lang ben. Maar platte winterschoenen altijd zo lomp vind.
Ik heb nu ook een wat nettere pantalon gekocht, met zo’n vouw. Maar wat doe ik daar onder aan? Ik wil niet te tuttig, dus pumps met zo’n mini hakje vallen af.
Ik heb wel soort van sneakers (heb moeilijke voet, zijn van gabor). Kan dat eronder?
Oja, ik hou niet van die instappers, cowboyboots, chelsea enzo.
Ik heb altijd het probleem dat ik geen hakken wil omdat ik heel lang ben. Maar platte winterschoenen altijd zo lomp vind.
Ik heb nu ook een wat nettere pantalon gekocht, met zo’n vouw. Maar wat doe ik daar onder aan? Ik wil niet te tuttig, dus pumps met zo’n mini hakje vallen af.
Ik heb wel soort van sneakers (heb moeilijke voet, zijn van gabor). Kan dat eronder?
zaterdag 24 december 2022 om 17:32
Tja, da’s lastig inderdaad, dan blijft er weinig over… zeker met platte schoenen. Dan inderdaad maar sneakers.helena2 schreef: ↑24-12-2022 13:38Ik herken wel wat je zegt hoor TO!
zaterdag 24 december 2022 om 19:54
Ik ben ook heel lang, en heb dan ook nog eens maat 43 met een smalle voet. Kom je vaak in oubollige schoenen uit, en het meeste is me te wijd. Sneakers onder een nette pantalon vind ik wel leuk, of zo'n loafer met een dikke zoolhttps://thesting.xcdn.nl/347332-ZWART_m ... quality:80.helena2 schreef: ↑24-12-2022 13:38Ik herken wel wat je zegt hoor TO!
of een veterschoen
https://cms-assets.nelson.nl/images/nel ... iginal.jpg
Zelf wil ik heel graag zoiets, maar dan met een lagere hakhttps://sacha.xcdn.nl/manfield-pumps-su ... g?f=xlarge
https://www.omoda.nl/dw/image/v2/BCCT_P ... lor=F7F7F7
Heb zoiets nog niet kunnen vinden in maat 43
zaterdag 24 december 2022 om 20:00
En zoiets?
Loopt als een slof. Zitten heel comfortabel, passen overal bij en hakhoogte is ideaal;
https://www.boeties.nl/korte-enkellaarsjes-gold-4789
Loopt als een slof. Zitten heel comfortabel, passen overal bij en hakhoogte is ideaal;
zaterdag 24 december 2022 om 20:10
Tamaris heeft ook leuke sneakers trouwens, ook met een iets verhoogde hak. Oogt meteen wat netter.
En voor de zomer had ik twee paar Keds sneakers besteld, in augustus besteld en betaald, nog steeds niets ontvangen. Op mails en reacties via het webformulier wordt niet gereageerd, lukt niet om in contact te komen. Besteld dus niets via Keds Nederland!
En voor de zomer had ik twee paar Keds sneakers besteld, in augustus besteld en betaald, nog steeds niets ontvangen. Op mails en reacties via het webformulier wordt niet gereageerd, lukt niet om in contact te komen. Besteld dus niets via Keds Nederland!
zondag 25 december 2022 om 10:43
Ik vind dat wel een fijne site. Heb daar cowboylaarzen kunnen kopen met smalle schacht in maat 41.Koffieverkeerd schreef: ↑24-12-2022 20:00En zoiets?
Grief is just love with nowhere to go
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in