Mode & Beauty alle pijlers

Problemmmm?

07-05-2014 22:24 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnekort een bruiloft van mijn broer, nu heb ik eeuwenlang zitten zoeken naar het perfecte jurkje. Nu heb ik er eentje gevonden, een witte.. Hij is helemaal wit maar mijn vraag was, passen daar zwarte pumps onder?
quote:Susan schreef op 07 mei 2014 @ 22:32:

[...]

Moet dat meteen op zo'n toon? Misschien wist ze echt niet dat dat not-done was. Misschien wat onwetend, maar dan ben je nog geen egoïstische megatrut.

Op mijn bruiloft had een vriendin een wit jurkje aan, ik vroeg me toen wel af of zij niet wist dat dat niet hoorde, maar egoïstische megatrut of woorden van die strekking zijn niet bij me opgekomen.Nou, inderdaad, echt schering en inslag tegenwoordig hier, die agressieve nare toonzetting. Pfff
quote:Sylphide75 schreef op 09 mei 2014 @ 21:55:

Mag een wit jasje wel ( op een zwarte rok bijvoorbeeld)? Ik zie net op mijn trouwfoto's dat iemand uit de nabije familie dat droeg op mijn trouwdag.....grrrrr.
quote:eva-30 schreef op 09 mei 2014 @ 22:12:

[...]

Waarom facepalm. Vind het echt een ubergrappige post
Als het sarcastisch bedoeld was.. Mag het hopen
quote:dedeurkruk schreef op 07 mei 2014 @ 23:11:

Ik ben eens naar een bluiloft geweest in een spijkerbroek met een stoppelbaard, ben ik nu een slecht mens?

Vreselijk slecht!

Ik kwam ooit op een bruiloft in een jurk, bleek de bruid exact hetzelfde te dragen!

Was overigens géén witte jurk en omdat ik nog een arme scholiere was ook geen duur ding, maar voelde mij doodongelukkig!

Mij zou het weinig uitmaken wat mijn gasten dragen op mijn bruiloft zolang het maar niét hetzelfde is als ik!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Wat een gezeur allemaal. Wat willen die moderne bruiden nou eigenlijk? Een gezellige dag met de mensen die hen na aan het hart liggen, of een opgeprikte toestand met allerlei ongeschreven snobistische regeltjes en dan flink afgeven op iedereen die niet helemaal aan al die onzinnige normen voldoet?

Als je wilt dat je gasten zich aan een dresscode houden, dan moet je dat duidelijk op de uitnodiging zetten. Zo niet, dan ook niet zeuren en verongelijkt doen of mensen voor weet ik wat al niet uitschelden (zoals in dit topic). Tjongejonge, hoe kinderachtig kan je als bruid zijn, zeg.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven