Mode & Beauty alle pijlers

Problemmmm?

07-05-2014 22:24 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnekort een bruiloft van mijn broer, nu heb ik eeuwenlang zitten zoeken naar het perfecte jurkje. Nu heb ik er eentje gevonden, een witte.. Hij is helemaal wit maar mijn vraag was, passen daar zwarte pumps onder?
En mag de bruidegom geen wit jurkje aan?
quote:dedeurkruk schreef op 07 mei 2014 @ 23:11:

Ik ben eens naar een bluiloft geweest in een spijkerbroek met een stoppelbaard, ben ik nu een slecht mens?Nee hoor, alleen een enorme deurkruk-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:dedeurkruk schreef op 07 mei 2014 @ 23:21:

En mag de bruidegom geen wit jurkje aan?Natuurlijk wel maar dan wel scheren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb nooit geweten dat je geen wit aan mag bij een bruiloft.

Nu ben ik zelf alleen als 7-jarige bij de bruiloft van mijn juf geweest, dus ik had dat probleem toen niet, maar ben nu toch maar blij dat ik dit weer heb geleerd op het forum. Voorkomt nog wat problemen in de toekomst
Nee, alleen doen als je, je broer en schoonzus na de bruiloft nooit meer wilt zien en je relatie met hun en andere familieleden wilt verzieken.

Wit kan echt niet als je niet de bruid bent, ook niet als de bruid een andere kleur draagt.
NEE!
weet dat van het niet wit mogen dragen ook pas een tijdje doordat ik het hier op het forum las.

maar lichtroze kan je wel doen angela, dat staat mooi bij je rode haar.
Nee, en wit op een bruiloft anders dan die van jezelf is not done.
Wit mag niet op een bruiloft zeker geen volledig witte jurk. Vraag eerst ff aan je schoonzus of zij het probleem vind. Überhaupt zou ik t niet doen. Dat is naar mijn idee het enige wat je echt niet aan Mag trekken naar een bruiloft.
Gelukkig ben ik helemaal geen mosterd ofzo.
even een vraagje, vinden jullie dat een wit jasje, witte schoenen en blauwe jurk wel kan voor een bruiloft?
ligt aan het merk
Pff wat een onzin, tuurlijk kan je gewoon een wit jurkje aan naar een bruiloft.

En om je vraag te beantwoorden. Zwarte pumps kunnen best bij een witte jurk. Misschien dan ook zwarte nagellak?
quote:paigeturner schreef op 08 mei 2014 @ 16:11:

Pff wat een onzin, tuurlijk kan je gewoon een wit jurkje aan naar een bruiloft.

En om je vraag te beantwoorden. Zwarte pumps kunnen best bij een witte jurk. Misschien dan ook zwarte nagellak?Ja en dan zo'n leuk sluiertje erbij in je haar, wordt helemaal hip deze zomer en kan best naar een bruiloft. En dan de bloemen van dat sluiertje laten terugkomen in het boeketje dat je in de hand draagt, dat is pas gepast.
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 08 mei 2014 @ 16:22:

[...]

Ja en dan zo'n leuk sluiertje erbij in je haar, wordt helemaal hip deze zomer en kan best naar een bruiloft. En dan de bloemen van dat sluiertje laten terugkomen in het boeketje dat je in de hand draagt, dat is pas gepast.Wat kinderachtig.
quote:K.Ninchen schreef op 08 mei 2014 @ 12:58:

even een vraagje, vinden jullie dat een wit jasje, witte schoenen en blauwe jurk wel kan voor een bruiloft?Dat lijkt mij prima kunnen. Maar een witte jurk zoals TO voorstelt zou ik niet doen.
quote:paigeturner schreef op 08 mei 2014 @ 16:27:

[...]

Wat kinderachtig.

Was jij serieus dan?!

Zeg maar Spijker.
quote:adorabull schreef op 07 mei 2014 @ 22:29:

Geen zwarte pumps en alleen een egoistische megatrut flikt het om een wit jurkje naar een bruiloft te dragen. Wit is alleen voor de bruid bestemd. Zelfs en helemaal als de bruid zelf niet in het wit trouwt. Hoe KOM je op het absurde idee?Ach.... Een van mijn gasten kwam in haar eigen trouwjurk op mijn bruiloft. Vanillekleurige taftzijde.
Persoonlijk vind ik dat alleen de bruid wit mag dragen.

Zelf zou ik niet voor een paar zwarte pumps gaan, maar dan juist zilver.
Nou sinds ik forum, al een jaar of 12 dus, 'weet' ik ook pas dat dat blijkbaar not done is. Vind het trouwens een 'rare regel' maar dat terzijde.
Nou nou een egoïstische mega trut nog wel, wat is dat nou weer voor rare uitspraak?

Ik heb nog nooit wit gedragen op een bruiloft, gelukkig! Maar wist echt niet van die regel. Vind hem maar apart, dat jurkje wat ik hier in dit topic zag kan toch prima?

Dat je de bruid niet mag overtreffen met 1 of andere mega witte jurk of whatever die kleur ook mag zijn, dat is logisch. De bruid is het middelpunt van die dag. Mensen die dat willen overtreffen dat zijn egoïstische mega trutten en staan goed voor lul.

Maar een wit jurkje ala mantelpakje achtig, zoals het jurkje van dit topic?

Moet gewoon kunnen, vreemde regels.
Vraag het aan de vriendin van je broer TO, of zij dat vindt kunnen. Als het mijn bruiloft was geweest zou het mij werkelijk niks uit maken. Daarnaast vind ik ook dat zwarte pumps er prima onder kunnen en dan kan je het af maken met zwarte accessoires en zwart net jasje als het koud is.
Dat getrouw ook altijd.

En dan weer die scheiding daarna, wat een gedoe.

Het zou mij ook geen ene moer schelen of iemand in een witte jurk verschijnt op mijn bruiloft. Gelukkig hoef ik het waarschijnlijk niet mee te maken, want vind het überhaupt grote onzin.

Ongeschreven regel blijft wel dat de gasten geen wit dragen op het trouwgebeuren, maar het ligt helemaal aan het bruidspaar of dit ze ene donder kan schelen.

Vraag je broer, en eventueel schoonzus.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ja daarom.. Ik ga het gewoon vragen of ze het erg vind of niet en als het haar niks uit maakt dan is het toch goed?
Mag een wit jasje wel ( op een zwarte rok bijvoorbeeld)? Ik zie net op mijn trouwfoto's dat iemand uit de nabije familie dat droeg op mijn trouwdag.....grrrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven