Mode & Beauty alle pijlers

pukkeltjes

28-08-2010 12:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Het laatste jaar heb ik erg veel last van pukkeltjes / puistjes op mijn kin. Ik ben nu 31 jaar, in puberteit nauwelijks last gehad hiervan, maar laatste jaar dus wel. Ik vind het lelijk en kan het wel met make-up verbergen, maar goed, ze blijven steeds terugkomen. Iemand tips?
Meteen bij het opkomen Clearasil Anti-Spot Direct Action Roller erop smeren.
' ze ' zeggen juist dat door o.a clearasil de puistjes verergeren als je het een tijdje niet gebruikt. Het is nogal agressief spul.
Agressief weet ik niet, maar effectief wel. Want als ik een enkele keer een puistje voel komen, dan smeer ik die roller erop en zet 't niet door.
Heb van de week Clearasil gel wash gehaald, ben 48, helpt geweldig, al na een paar dagen is mijn huid helemaal opgeklaard.

Ook ik had geen last van puistjes in de pubertijd, maar in de loop van mijn volwassen leven, heb ik er toch vaak last van gehad, dit is het eerste dar echt werkt, ik ben er erg blij mee.
is het geen rosecea?
quote:triaspolitica schreef op 28 augustus 2010 @ 13:11:

is het geen rosecea?

Nope, geen roodheid, alleen maar puistjes en meeëters. Voor de buitenwereld niet heel erg zichtbaar , maar voor mij wel storend.

Hoop dat dat voor TO ook geldt.
Vichy normaderm helpt goed bij mij (verkrijgbaar bij de apotheek)

Clerasil werkt ook goed, maar daar krijg ik weer droge plekjes van.
quote:Cateautje schreef op 28 augustus 2010 @ 13:10:

Heb van de week Clearasil gel wash gehaald, ben 48, helpt geweldig, al na een paar dagen is mijn huid helemaal opgeklaard.

Ook ik had geen last van puistjes in de pubertijd, maar in de loop van mijn volwassen leven, heb ik er toch vaak last van gehad, dit is het eerste dar echt werkt, ik ben er erg blij mee.Slik sinds kort trouwens ook MSM, dat zal ook wel z'n effecten hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven