Mode & Beauty alle pijlers

Pumps passen me nooit :-(

02-11-2012 10:20 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ben ik er weer ingetrapt... Prachtige pumps gekocht, die eigenlijk gewoon niet passen. En dit is niet de eerste keer dat ik schoenen koop die ik eigenlijk nooit draag omdat ze gewoon niet lekker zitten.

Als ik een maat groter koop loop ik eruit aan de achterkant, zeker als ik een panty draag. En een maat kleiner knelt aan de voorkant.

Mijn buurvrouw grapte al dat ik mijn tenen dan maar chirurgisch moet laten inkorten... Iemand tips? Kan ik de schoenen oprekken en zo ja, waar? Een schoenmaker? Wat kost dat? En zo nee, iemand een andere tip? Een schoenenwinkel met betaalbare schoenen in halve maten in omgeving Rotterdam?
Ik heb maar een paar pumps waar ik met enig fatsoen een dagje op kan lopen (met bandje), en die zijn op aanraden van de verkoopster juist een maat kleiner dan mijn normale schoenmaat.
Ik heb de schoenen toch geruild voor een maat groter. En met zooltjes kan ik ze wel aan, jippie!!

Ik moet nog wel oefenen, want ze zijn hoger dan ik normaal draag. Hakken draag ik wel dagelijks, maar dan vooral laarsjes. Die zitten wel altijd prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven