Mode & Beauty alle pijlers

Pureplex

09-01-2019 14:25 16 berichten
Vorige week vond ik bij de haarverf een nieuwe verpakking en dat moet ik dan altijd even bekijken. Dit bleek een haarversterkingsproduct te zijn zoals Olaplex maar dan voor thuisgebruik.
Ik heb heel fijn haar en de laatste jaren wordt het ook zichtbaar minder dus ik heb een pak meegenomen.

Vanmorgen in mijn haar gedaan en ik ben blij! Het voelt inderdaad dikker, het glanst en mijn gespleten punten lijken helemaal glad.
Ook op internet lees ik alleen maar juichende reviews.

Enfin, dat wilde ik jullie dus niet onthouden, wie weet heeft iemand er wat aan.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 09-01-2019 15:09
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lijmt het je gespleten haarpunten aan elkaar dan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
09-01-2019 15:05
Lijmt het je gespleten haarpunten aan elkaar dan?
Daar lijkt het wel op. Ik gooi altijd serum in die punten en dat maakt het ook wel wat gladder maar nu lijken ze echt weg.
Geen idee hoe dat na een paar wasbeurten is natuurlijk :P
Heb even gegoogeld maar dit kan je gewoon bij de drogisterijen kopen he! Olaplex niet
roosje1976 schreef:
09-01-2019 15:31
Heb even gegoogeld maar dit kan je gewoon bij de drogisterijen kopen he! Olaplex niet

Klopt, staat ook in de OP.
roosje1976 schreef:
09-01-2019 15:31
Dat zegt TO ook..?
¡Apagando las luces!
Niet goed gelezen O_o

Vind het wel duur
roosje1976 schreef:
09-01-2019 16:16
Niet goed gelezen O_o

Vind het wel duur

Ik had hem voor 10 euro in de aanbieding en kan er twee keer mee doen, vind ik op zich nog wel meevallen. Ik heb geen aandelen overigens, ben alleen erg enthousiast :proud:
Maar dan ben ik benieuwd of je nog effect hebt als je je haar gewoon wast.
roosje1976 schreef:
09-01-2019 19:10
Maar dan ben ik benieuwd of je nog effect hebt als je je haar gewoon wast.

Ik ook. ;-D
Zal het hier nog wel even posten na een paar wasbeurten.
Oh interressant :P
Ik heb geen gespleten punten maar wel redelijk kroezig haar dat moeilijk glad te maken is. Zou het iets voor mij zijn dan?
.
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 09-01-2019 19:52
0.00% gewijzigd
FarFarAway schreef:
09-01-2019 19:33
Oh interressant :P
Ik heb geen gespleten punten maar wel redelijk kroezig haar dat moeilijk glad te maken is. Zou het iets voor mij zijn dan?

Volgens de reviews die ik gelezen heb wel. Als je googled op pureplex hair repairsystem kom je genoeg tegen. Het is van Knight en Wilson.
the_Wicked_Witch schreef:
09-01-2019 19:48
Volgens de reviews die ik gelezen heb wel. Als je googled op pureplex hair repairsystem kom je genoeg tegen. Het is van Knight en Wilson.

Super :cheer:
Ik weet wat ik dit weekend ga kopen :hyper:
the_Wicked_Witch schreef:
09-01-2019 19:18
Ik ook. ;-D
Zal het hier nog wel even posten na een paar wasbeurten.
Hey! Hoe is het nadat je je haar hebt gewassen? Is het effect dan meteen weg of houdt het even aan?
Internagelaktisch
Maaique schreef:
03-04-2019 17:41
Hey! Hoe is het nadat je je haar hebt gewassen? Is het effect dan meteen weg of houdt het even aan?

Het houdt wel een paar weken, bij mij althans. Wel je haar wassen met parabenen en sls vrij spul, ik heb shampoo van Hask.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven