Mode & Beauty alle pijlers

replica Jette by Joop

12-02-2010 12:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal weg van de geur Jette (by Joop)

Maar echt goedkoop is ie niet.

Weet iemand toevallig een site waar ik een replica kan krijgen?
Vraag het even bij 'welke geur draag jij vandaag, Emma daar weet daar veel van!

Succes
Dat moet je niet doen... Jette is toch helemaal niet zo duur? Beter even sparen dan, en dán een flesje kopen..?
Oja Emma! Dat is een idee.
quote:taylor schreef op 12 februari 2010 @ 12:26:

Dat moet je niet doen... Jette is toch helemaal niet zo duur? Beter even sparen dan, en dán een flesje kopen..?Dat vindt TO blijkbaar wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Weet je zeker dat je de neppe versie wilt??

Urine in imitatie-parfums...
Ah joh krijg je n zachte huid van
Ja maar goed: je kan beter even doorsparen (als het te duur is) en dán de geur kopen..beter dan die nepperds van de markt ofzo..maar goed: ieder zijn ding natuurlijk..
Ja ik vind het best wel duur die originele. Natuurlijk kun je je afvragen of het voor een goed parfum duur is. Ik vind het zonde in elk geval om veel geld te besteden aan parfum. Ik koop liever een replica (met of zonder urine zolang ie maar goed ruikt) zodat ik nog geld overhoud voor andere dingen. Vandaar dus dat ik me afvroeg of er ergens een replica van Jette te koop was.
Ik weet niet wat je er voor uit wil geven maar bij de Kijkshop kun je hem kopen voor 19,99,(50ml).Ook online te bestellen.Is goedkoper dan bij andere winkels maar misschien vind je dat nog steeds te duur.Replica's van Jette ken ik verder niet.
Ik ben Emma. Dat urineverhaal is onzin hoor.

Maar helaas zit Jette-Joop niet in het assortiment.

Wel 160 andere geurtjes.

Op Fragrantica lees ik dat de geur lijkt op Bulgari-Omnia en Valentino V.

Omnia is er wel, maar dan kost ie 15 euro. Dus voor 5 euro meer heb je het geurtje wat je wilt.
welk assortiment is het dan emma? Van fm toevallig? Van de kijkshop wist ik niet. Is inderdaad goed te doen.
Nee, van Maybe parfums. FM heeft Omnia niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven