Mode & Beauty alle pijlers

retour adres Bonprix?

06-06-2011 20:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ik heb 2 weken geleden iets besteld bij Bonprix en betaald via Ideal. Omdat de maat niet goed was heb ik het pakketje teruggestuurd, samen met 2 andere pakketten. Mijn man heeft de tracktrace briefjes meegekregen maar de TNT mevrouw heeft de postcodes niet ingevuld waardoor ik de pakketjes niet kan traceren via www.tracktrace.nl

De andere 2 pakketten zijn inmiddels retour bij de afzender en daar heb ik ook een bevestiging van ontvangen, maar van Bonprix heb ik (nog) niets vernomen. Ik wil dan ook via tracktrace achterhalen of het pakketje is aangekomen, maar daarvoor heb ik de postcode nodig van het antwoordnummer.

Heeft iemand onlangs iets besteld bij Bonprix en voor mij de postcode?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb in januari iets naar Bonprix teruggestuurd.

Bonprix

Antwoordnummer 32000

8000 ZB Zwolle

Heb je hier iets aan?

De zending is toen goed verwerkt, geen problemen mee gehad.
Wouvin, bedankt, ik heb het geprobeerd met die postcode, maar helaas, ik kan de zending niet traceren.
Ik lees nu trouwens op de site van TNT dat je zendingen naar een antwoordnummer helemaal niet kunt traceren met het nummer.
Bonprix is altijd langzaam met leveren. Misschien kun je nabellen of het al verwerkt is bij je zending??
Ze zijn inderdaad langzaam, ik heb net in mijn gegevens gekeken, bestelling leveren duurde al een week, dus dan zal retourneren wel langer duren. Retour is op 30 mei teruggestuurd en nog niet verwerkt. Ik heb vorige week een mail gestuurd en daar hebben ze ook niet op gereageerd. Ik baal er wel van, ik heb een badpak besteld wat in de verkeerde maat geleverd is en ik zou hem graag nog in de juiste maat ontvangen, maar in dit tempo kan ik het wel vergeten denk ik.
Onder het kopje 'mijn bonprix' kan je je reourzendingen vinden maar het duurt even voor het op de site komt
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven