Mode & Beauty alle pijlers

rob peetoom

11-10-2013 23:18 9 berichten
Iemand die weet hoe duur bv een knip beurt kost? Het lijkt mij een dure kapper maar zie nergens prijzen staan op het internet.

Is iemand van jullie hier weleens geweest en beviel je kapsel?
Alle reacties Link kopieren
http://www.robpeetoom.nl/ ... 13_hb_algemeen_web_nl.pdf
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De prijzen staan gewoon online hoor, en hangen af van hoe ervaren je kapper/kapster is. Dat is inclusief wassen.
O, en ja, ik ben er wel eens geweest. Ik vind het een heel goede kapper. Ik kwam er terecht omdat ik een heel ander kapsel wilde dan ik altijd had gehad. Er werd echt gekeken naar wat bij mijn gezichtsvorm en haar paste. Als je je haar in model hebt laten knippen kun je gratis tussendoor lange nekharen of zo die de vorm van het model verstoren laten weghalen. Alleen een klein stukje eraf laten halen is sowieso goedkoper dan modelknippen. Ik ben tot nu toe erg tevreden - al is het kostensysteem nog steeds een beetje ondoorzichtig.
Had het nooit gevonden op het internet, bedankt dus.

Belachelijk duur zeg, dacht het wel.
Ik ben er wel eens geweest en was er niet weg van. Nu ga ik naar hun overburen en daar ben ik altijd heel blij en het is veel goedkoper.
Het is nogal opgeklopte lucht IMO. Onvriendelijk balie personeel ook en er is weinig persoonlijke aandacht ook al kom je er al jaren. Ze knippen verder wel gewoon goed.
Goeeeeeeiemorgen wat een geld! Mijn kapper telt 15,00 en daar ben ik compleet tevreden over. (Traditions kappers, zit weliswaar alleen in Brabant volgens mij)
Ik hoop altijd dat karma aan mijn kant staat.
Ik kom er al jaren, mijn kapper daar is inmiddels topstylist en ik betaal dus de hoofdprijs, maar ben ook echt uitermate tevreden! Nooit meer iemand anders, als mijn kapper ooit vertrekt ga ik met hem mee. Al vind ik een aantal anderen in deze salon ook goed knippen en kleuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven