Mode & Beauty alle pijlers

Rode jurk vraag

21-05-2022 15:17 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze jurk besteld en wil daar een hemdje onder dragen tegen inkijk. Is een zwart of wit hemdje mooier?

https://www.paprika-shopping.nl/p/lange ... 50EALw_wcB
Wat voor schoenen en tas draag je erbij?
kan allebei, wit topje met witte schoenen of zwart topje met zwarte schoenen bijvoorbeeld
Grappig, ik heb deze jurk laatst aangepast in het blauw. Ik draag onder dat soort jurken ook altijd hemdjes tegen inkijk maar bij dit model vond ik dat niet nodig. Hij zat mooi tot een acceptabele lengte dichtgestikt. Ik zou dus zeker even wachten tot hij binnen is.
Vastzetten met een speldje tegen inkijk? Vind ik persoonlijk mooier dan iets eronder.
Leuk! Vastzetten is de beste optie als dat kan. Anders ongeveer matchen met je schoenen. Dus zwart of wit. Ik vind oudroze/ poederroze ook verrassend leuk met dat felle rood.
Inkijk bij de mouwtjes of bij het decolleté? Tegen inkijk bij het decolleté doe ik wel eens een hemdje aan (wit), en kapmouwtjes draag ik nooit omdat ik inkijk vanaf die kant lelijk vind.
Geen hemdje, dat vind ik het meteen truttig maken. Zonde van zo’n mooie jurk. Ik zou gaan voor een steekje zetten.
Geen. Het maakt van een jurkje iets tweedeligs en verpest de hele look.
Zet het idd vast met een speldje.
Geen hemdje.
In elk geval geen wit hemdje en witte schoenen en een wit tasje....
Dan loop je er bij als Feyenoord of nog erger Ajax supporter
Ik zou voor een rood hempje gaan. Maar nog beter vastzetten met een steekje of speldje.
Steekje (laten) zetten. Geen hemdje!
truusperenat schreef:
21-05-2022 17:48

Zeg zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
TsumTsum schreef:
21-05-2022 17:59
Ik zou voor een rood hempje gaan. Maar nog beter vastzetten met een steekje of speldje.
Ik vind een rood hemdje dan alleen leuk als je echt dezelfde kleur rood weet te vinden.
Speldje of fashiontape
Star⁴ schreef:
21-05-2022 15:31
Vastzetten met een speldje tegen inkijk? Vind ik persoonlijk mooier dan iets eronder.
Eens
Een goede kleermaker kan ook een onzichtbaar drukknoopjes maken voor een paar euro.
Persoonlijk vind ik een hemdje in wat voor kleur ook geen recht dien aan een dergelijke jurk
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Geen. Team speldje/knoopje/steekje hier. Ik heb veel van dit soort jurken en hemdjes doen echt afbreuk.
Jufjoke schreef:
21-05-2022 15:51
Leuk! Vastzetten is de beste optie als dat kan. Anders ongeveer matchen met je schoenen. Dus zwart of wit. Ik vind oudroze/ poederroze ook verrassend leuk met dat felle rood.
Jaa zulke kleuren zijn idd leuk!!

Hemdje zou ik niet doen. Dan maar vastzetten.
Ik heb ook wat jurken met voor mij een te diep decolleté. En een hemdje in de zomer is zo warm.

Wat voor speldjes bedoelen Jullie? Ik zoek ook wel een oplossing.

Heeft er iemand een linkje naar een voorbeeld?

Alvast bedankt!!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Oh, ik heb zelf al iets gevonden. Maar kan geen linkje plaatsen nu. Precies een oorbel. Werkt dat goed?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Gewoon zo’n klein veiligheidsspeldje, je doet het aan de binnenkant, dus je ziet het verder niet.
truusperenat schreef:
21-05-2022 17:48
🤣🤣🤣🤣🤣
Fashiontape!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven