Mode & Beauty alle pijlers

Rode lippen verbleken

02-06-2018 17:06 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt ongewoon maar ik ben een blanke man met lippen die van nature vrij rood/donker roze zijn. Ik heb gelezen dat citroensap het helpt verbleken en dat klopt, maar niet heel veel en het helpt maar voor een korte periode. Is er een permanente manier om ze te kunnen verbleken?
Stoppen met roken, dan worden ze pastelroze.
Stoppen met alcohol heeft ook een dergelijk effect.

Komt omdat je dan meer zuurstof in je bloed krijgt.

Je kan jezelf ook gewoon accepteren.
Waarom zou je dat willen? Ik denk zomaar dat alles in het complete plaatje past, waarom kunstmatig iets anders willen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
02-06-2018 17:10
Waarom zou je dat willen? Ik denk zomaar dat alles in het complete plaatje past, waarom kunstmatig iets anders willen?
Ligt, denk ik, iets anders aan ten grondslag, iets dat dieper ligt dan de buitenkant.
Lijkt mij niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Misschien een beetje witte zinkzalf, witte zonnecreme of talkpoeder?
of gewoon foundation
Cateautje schreef:
02-06-2018 17:09
Stoppen met roken, dan worden ze pastelroze.
Stoppen met alcohol heeft ook een dergelijk effect.

Komt omdat je dan meer zuurstof in je bloed krijgt.

Je kan jezelf ook gewoon accepteren.
Van meer zuurstof in je bloed zou het dan toch juist roder worden? Of maak ik nog echt een denkfout.
-Esmeralda- schreef:
02-06-2018 17:24
Van meer zuurstof in je bloed zou het dan toch juist roder worden? Of maak ik nog echt een denkfout.
Blijkbaar. Als ik tabak rook dan zijn mijn lippen donkerrood en als ik niet rook zacht roze.
Rode lippen verbleken, sigaretten laten je vergaan. Citroensap zal ze in eerste instantie nog roder maken, het zal je tegenstaan.
Cateautje schreef:
02-06-2018 17:27
Blijkbaar. Als ik tabak rook dan zijn mijn lippen donkerrood en als ik niet rook zacht roze.
Grappig. Ik had geen idee dat dat zo was.
-Esmeralda- schreef:
02-06-2018 17:53
Grappig. Ik had geen idee dat dat zo was.
Ik ken een kettingrookster die heeft donkerrode, tegen paars aan. De eerste keer dat ik haar zag dacht ik dat ze iets aan haar hart mankeerde.

Ook mijn huidskleur word erdoor beïnvloed. Is veel mooier van kleur als ik niet rook.
Cateautje schreef:
02-06-2018 17:56
Ik ken een kettingrookster die heeft donkerrode, tegen paars aan. De eerste keer dat ik haar zag dacht ik dat ze iets aan haar hart mankeerde.

Ook mijn huidskleur word erdoor beïnvloed. Is veel mooier van kleur als ik niet rook.
Je huidskleur klopt wel ja, echt veel gezonder. Ik rook nog steeds, maar mijn lippen zijn echt niet rood. Dus als ik stop worden ze helemaal grauw, ben ik bang dan. Gelukkig is daar altijd nog lippenstift :proud:

Sorry TO, aan deze discussie heb jij niks. Terug on topic dus maar.
-Esmeralda- schreef:
02-06-2018 18:06
Je huidskleur klopt wel ja, echt veel gezonder. Ik rook nog steeds, maar mijn lippen zijn echt niet rood. Dus als ik stop worden ze helemaal grauw, ben ik bang dan. Gelukkig is daar altijd nog lippenstift :proud:

Sorry TO, aan deze discussie heb jij niks. Terug on topic dus maar.
Nee joh, niet grauw, maar je gezonde geboortekleurtje.
Cateautje schreef:
02-06-2018 17:12
Ligt, denk ik, iets anders aan ten grondslag, iets dat dieper ligt dan de buitenkant.
Waaraan denk je?
BeertjeTroetel schreef:
02-06-2018 18:20
Waaraan denk je?
Nergens aan. Aan de bron is het maar een speculatie, anderzijds zit er vaak meer achter als iemand begint te mierenneuken over uiterlijke kleinigheidjes.
Ik rook en drink niet. Ik denk dat het genetisch is.
pejeka schreef:
02-06-2018 17:10
Het ziet er vrouwelijk uit. Ik zou graag willen dat ze lichter zijn zoals de rest van mijn huidskleur (daar ben ik overigens wel tevreden mee).
Ik heb er helaas ook last van, en doe vaak heel licht wat lipgloss op anders lijkt het net alsof ik rode lippenstift op heb. Maarja daar heb je niks aan want jij bent een man. Zou ook wel eens willen weten of daar wat tegen te doen is.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
mil2018 schreef:
02-06-2018 18:51
Ik rook en drink niet. Ik denk dat het genetisch is.

Het ziet er vrouwelijk uit. Ik zou graag willen dat ze lichter zijn zoals de rest van mijn huidskleur (daar ben ik overigens wel tevreden mee).

Is het een optie om een snor te laten groeien? Dan vallen je lippen misschien wat minder op en wordt het iig al minder vrouwelijk.

Denk verder dat als je echt blijvend de kleur van je lippen wil veranderen je moet gaan denken in de richting van laseren oid, of misschien weet een goede tattoo-artiest er wel raad mee.
Ik vrees alleen dat zoiets wel een erg pijnlijke affaire wordt dan.

Concealer op smeren zou ik niet doen: dat slijt in de loop van de dag ongelijkmatig af en dan zie je eruit als een man met lippenstift op, me dunkt dat dat je dan net het tegendeel bereikt van wat je wil.
Cateautje schreef:
02-06-2018 17:27
Ik vermoed dat je wat minder zuurstof krijgt, als je rookt. Lippen gaan naar donkerrood en paars bij zuurstoftekort.
World of Warcraft: Legion
MonicaG schreef:
04-06-2018 08:59
Is het een optie om een snor te laten groeien? Dan vallen je lippen misschien wat minder op en wordt het iig al minder vrouwelijk.

Denk verder dat als je echt blijvend de kleur van je lippen wil veranderen je moet gaan denken in de richting van laseren oid, of misschien weet een goede tattoo-artiest er wel raad mee.
Ik vrees alleen dat zoiets wel een erg pijnlijke affaire wordt dan.

Concealer op smeren zou ik niet doen: dat slijt in de loop van de dag ongelijkmatig af en dan zie je eruit als een man met lippenstift op, me dunkt dat dat je dan net het tegendeel bereikt van wat je wil.
Tattoo klinkt idd niet zo fijn maar dat laseren misschien wel, wat voor soort laserbehandeling zou dit zijn?

Ik heb trouwens ook gehoord dat 'permanente make-up' wellicht ook een mogelijkheid is.
Dit is nou zoiets dat je zult moeten accepteren, net als je lengte en je oogkleur.

Het zal overigens vooral in je eigen hoofd zitten. Of hoogstens merken mensen het op en blijft het daarbij.
Mijn kinderen hebben ook hele donkerroze/rode lippen. Die roken en drinken hopelijk nog niet. Wat een rare bewering weer. :roll:

Ik zie dat TO ook niet rookt en drinkt...

Gewoon zo laten TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven