Mode & Beauty alle pijlers

Rokje combineren

12-09-2012 11:59 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik heb bij de H&M 3 strakke, stretch rokjes gekocht. Een zwarte, bordeauxrode en een gestreepte. Ik weet alleen niet hoe ik deze leuk kan combineren... Tips, inspiratie (foto's!) zijn erg welkom!

Groetjes,

Yasmin
Op de rode zou ik bijvoorbeeld een zwart, mouwloos topje dragen van transparante stof (dan een simpel zwart hempje eronder) zoals je die nu overal in de winkels ziet (o.a. Vero Moda, Open 32). Een mooi zwart vestje erop, een zwarte panty met een leuk motiefje erin en donkerrode suede enkellaarsjes (zie je nu veel!)
Ik spreek toch geen Chinees?!
Een strak shirt met een leuke blazer erover?

Een stoere casual look.

(als je maar niet zoals zij bij kijkt)

Met leren Jasje. En ik zou denk ik ankle boots doen.

Welke kleur heeft de gestreepte? Kan je er een plaatje/link van doen?
Rood rokje: Een zwart katoenen truitje tot net over de heup met een colletje en lange mouwen. En dan een leuke rode kralenketting of een riempje in de kleur rood van het rokje. Zwarte hoge laarzen eronder en klaar.
Met een blouse en blazer en pumps voor een zakelijke look. Ga even plaatje zoeken.
Ik vind een jasje op een rokje al snel tuttig. Op dat leren jasje na dan

Voor de zakelijke look. Kan eventueel met blazer, hoeft niet.

Is ook wel weer leuk met het leren jasje, beetje rock-chique look krijg je dan.
pff.. ik zoek nog plaatjes.. maar waarom, als ik google op "zwart truitje, rood rokje" kom ik bij jeugdfoto's van George Clooney uit??
Leuke ideeën!

Ik heb vrijdag een feestje en diplomauitreiking van een vriendin. Wil dan het rode rokje aan, dus duik straks even m'n kast (of de winkels) in
Vind het best moeilijk om iets leuks te vinden. Vooral in het najaar wil ik de rokjes zo dragen, dat ik het niet te koud heb! Een leuk vestje of jasje erop dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven