Sauna bon
zaterdag 1 december 2018 om 19:05
Ik heb een vraagje over de sauna bon, ik wil voor de feestdagen iemand een sauna bon voor 2 personen geven. Er zijn alleen verschillende prijsbedragen waar je tussen kunt kiezen, wat houd dat in? Ik bedoel, wat zit er allemaal bij in? Stel dat ik die voor 25 euro zou doen, wat geef ik ze dan? Misschien een rare vraag maar ik heb het niet zo breed dus ik kan geen grote bedragen uitgeven maar ik snap niks van die sauna bonnen
zaterdag 1 december 2018 om 19:40
Dank voor het meedenken, ik ga voor de hemabon. Die is dan wel voor 1 persoon maar dat maakt kwa cadeaubon blijkbaar niet zoveel uit. En er zitten 2 vestigingen in hun buurt dus dat zit ook goed ^_^chirimoya schreef: ↑01-12-2018 19:33ik vind het een misleidende website. het is volgens mij helemaal niet voor 2 personen, maar inderdaad gewoon een tegoedbon waar evt dan bij bijbetaald moet worden.
ik zou naar andere opties kijken.. bijv: https://tickets.hema.nl/tickets/72/dagj ... r-de-sauna
of : https://www.bongo.nl/cadeaubon-verwenmoment-3257/
of direct bij de sauna waar diegene graag komt, dat is ws iets goedkoper
zaterdag 1 december 2018 om 19:45
Mijn google is niet kapot maar de link waar ik op uitkwam via kruitvat is de link die ik hier eerder plakte. Ik zie bij jouw link idd iets anders staan.
https://www.nederlandsesaunacadeaubon.nl/kruidvat
Dit was waar ik eerder op uitkwam. Maakt verder ook niet uit want ik heb nu iets anders gevonden van de hema met dank aan chirimoya ^_^
zaterdag 1 december 2018 om 19:47
Blijkbaar was ik onduidelijk, omdat ik niet zo goed snapte hoe het allemaal werkt. Nu snap ik het wat beter.Lucifer2018 schreef: ↑01-12-2018 19:26Mosterd.
TO is heel onduidelijk en veranderd van verhaal. Het zal wel.
Dank allemaal voor het meedenken!
zaterdag 1 december 2018 om 19:48
Ideegezocht schreef: ↑01-12-2018 19:40Dank voor het meedenken, ik ga voor de hemabon. Die is dan wel voor 1 persoon maar dat maakt kwa cadeaubon blijkbaar niet zoveel uit. En er zitten 2 vestigingen in hun buurt dus dat zit ook goed ^_^
voor 1 persoon is helemaal prima toch. een leuk kaartje erbij dat diegene echt eens een dagje helemaal voor zichzelf moet nemen en klaar ben je
zaterdag 1 december 2018 om 19:52
Ja daar twijfelde ik eerst ook over, toen ik saunabon voor 2 personen zag staan dacht ik in eerste instantie dat dat 2 sauna kaartjes betekende. Daarom snapte ik de prijzen niet, maar nu ik snap hoe het werkt denk ik dat ik ze dan beter een kaartje kan geven. In de hoop dat het op deze manier alsnog een leuk kerstcadeautje kan zijn. Ik zou niet weten wat ik ze anders zou kunnen geven in mijn prijscategorie wat ze leuk zouden vinden.
zaterdag 1 december 2018 om 19:53
JaIdeegezocht schreef: ↑01-12-2018 19:26Maakt het niet uit welke ik hiervan kies? Dan is het gewoon net als een cadeaubon waar ze dan nog wel moeten bij betalen, begrijp ik het zo goed?
.
zaterdag 1 december 2018 om 19:57
Ja dat kaartje was ik ook van plan idd, alleen moet ik dan ook nog wat voor haar vriend kopen. Misschien dan toch maar 2 kaartjes, dan ben ik wel wat duurder uit en eigenlijk boven m'n budget maar dan is het wel eerlijker denk ik en dan in het kaartje iets liefs voor hun allebei want ze hebben het best wel druk en eventjes uit de sleur zou ze beiden goed doen.