Mode & Beauty alle pijlers

Save my Face

02-07-2011 20:14 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al van alles geprobeerd om geen kreukels in mijn gezicht te krijgen tijdens het slapen, maar behalve staand te gaan slapen heb ik nog geen oplossing gevonden.

In Amerika hebben ze de mooiste kussens, maar behalve dat ze duur zijn vraag ik me af of ze wel helpen en niet geheel onbelangrijk. Slaapt het wel lekker!!

Iemand ervaring met bijv. de space sleeper pillow, of de save my face pillowette?

Ik weet na enig onderzoek dat het vooral belangrijk is om geen contact te maken met het kussen en de zijkanten van je gezicht...

Maar ja....
quote:Juf_achterbak schreef op 02 juli 2011 @ 20:44:

had pitten als vulling gedaan. Geen rimpels tussen mijn borsten, maar wel allemaal deukjes.......

Sorry hoor... maar moest wel even stiekem lachen.

Met dit soort dingen is het jammer dat er niemand is met ervaring of dat je iemand kent met zo'n kussen, zodat je even mag testen
quote:Lizzl schreef op 02 juli 2011 @ 20:45:

¤50 voor het grote kussen. Als je dan lekker en kreukelloos slaapt, is het dat bedrag wel waard.

http://savemyface.com/car ... oduct_info&products_id=58Die grote zijn uitverkocht http://www.savemyface.nl/bestellen.php
Ik zag het net ja... Er moeten dus toch mensen in NL zijn die ervaring hebben. Hopelijk tref je iemand hier op het forum...
quote:Lizzl schreef op 02 juli 2011 @ 20:47:

[...]

Sorry hoor... maar moest wel even stiekem lachen.

Met dit soort dingen is het jammer dat er niemand is met ervaring of dat je iemand kent met zo'n kussen, zodat je even mag testen

Geef niks hoor, je mag er best om lachen, deed ik ook achteraf. Moest verplicht een hooggesloten shirt aan die dag

Daarom vraag ik het hier, misschien heeft iemand er eentje gekocht en bevalt ie we of juist niet.
quote:Lizzl schreef op 02 juli 2011 @ 20:51:

Ik zag het net ja... Er moeten dus toch mensen in NL zijn die ervaring hebben. Hopelijk tref je iemand hier op het forum...Ja, dat lijkt me ook, hij schijnt ook goed te zijn tegen het snurken! Gelukkig heb ik daar geen last van, lig toch alleen.
Bij mij duurt het tegenwoordig ook vrij lang voor ik uit de kreukels ben.

5 jaar geleden was ik na een douche al kreukelvrij, nu duurt het een uur of 2.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zittend slapen dan maar?????
HAhaha juf en tickel weten jullie zeker dat het door het slapen komt of zijn dit gewoon permanente ouderdomsrimpels?

Maar een zijden kussensloop helpt echt.
Dan zou ik toch eerder stemmen op op je rug liggen en dan maar vastbinden
quote:Tickel schreef op 02 juli 2011 @ 20:58:

Bij mij duurt het tegenwoordig ook vrij lang voor ik uit de kreukels ben.

5 jaar geleden was ik na een douche al kreukelvrij, nu duurt het een uur of 2.

Bij mij tot een uur of elf.

's Avonds
quote:Tanneketoverhex schreef op 02 juli 2011 @ 21:06:

[...]

Bij mij tot een uur of elf.

's Avonds Bij mij ook, ik denk dat ik maar een dwangbuis ga kopen en me dan vastbindt op mijn rug, dat vind ik inderdaad een goede optie
Je gezicht insmeren met dat slakkenspul.
quote:monalisalove schreef op 02 juli 2011 @ 21:03:

HAhaha juf en tickel weten jullie zeker dat het door het slapen komt of zijn dit gewoon permanente ouderdomsrimpels?

Maar een zijden kussensloop helpt echt.Nee geen ouderdomsrimpels, ik zie het verschil nog wel gelukkig..pfffft.
quote:Substanza_ schreef op 02 juli 2011 @ 21:13:

Je gezicht insmeren met dat slakkenspul.Laat je dan geen heel spoor achter in je bed
Ik heb geen last van slaaprimpels. Niet dat ik ze niet heb, maar me er druk over maken of er zelfs iets tegen doen, kost me meer moeite dan ze gewoon maar accepteren.

Geldt trouwens ook voor afzakkende billen, borsten en bovenarmen.

Ik zie er dus precies zo oud uit als ik ben. En ik voel me goed
quote:yette schreef op 02 juli 2011 @ 21:16:

Ik heb geen last van slaaprimpels. Niet dat ik ze niet heb, maar me er druk over maken of er zelfs iets tegen doen, kost me meer moeite dan ze gewoon maar accepteren.

Geldt trouwens ook voor afzakkende billen, borsten en bovenarmen.

Ik zie er dus precies zo oud uit als ik ben. En ik voel me goed Getrouwd?
Nog nooit heb ik me druk gemaakt over eventuele slaapkreukels. Ik begrijp dat er zelfs speciale kussens zijn voor gezicht en tieten? Dat wordt morgen fijn wakker worden
quote:ninon schreef op 02 juli 2011 @ 21:17:

Nog nooit heb ik me druk gemaakt over eventuele slaapkreukels. Ik begrijp dat er zelfs speciale kussens zijn voor gezicht en tieten? Dat wordt morgen fijn wakker worden sorry dat was niet mijn bedoeling, ik zal vooraan een beauty waarschuwing geven in de titel....
@juf_achterbak, graag, dank je. Opstaan zal nooit meer hetzelfde zijn :(

*gaat inspecteren of kreukels van vanochtend al verdwenen zijn*
quote:Juf_achterbak schreef op 02 juli 2011 @ 21:15:

[...]

Laat je dan geen heel spoor achter in je bed Al je rimpels, kreukels en pukkels verdwijnen als sneeuw voor de zon!
quote:Substanza_ schreef op 02 juli 2011 @ 21:27:

[...]

Al je rimpels, kreukels en pukkels verdwijnen als sneeuw voor de zon!Echt? En waar moet ik het dan bestellen, want er zijn natuurlijk vele neppers op de markt......
Bij De Tuinen schijnen ze de echte te hebben.
quote:Substanza_ schreef op 02 juli 2011 @ 21:37:

Bij De Tuinen schijnen ze de echte te hebben.Dank je wel, maar jij persoonlijk heb er geen ervaring mee begrijp ik hieruit?
quote:Juf_achterbak schreef op 02 juli 2011 @ 21:30:

[...]

Echt? En waar moet ik het dan bestellen, want er zijn natuurlijk vele neppers op de markt......Je wordt dan wel heel langzaam wakker
quote:monalisalove schreef op 02 juli 2011 @ 21:39:

[...]

Je wordt dan wel heel langzaam wakker Oh dat geeft niet, daar houd ik wel van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven