Mode & Beauty alle pijlers

Save my Face

02-07-2011 20:14 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al van alles geprobeerd om geen kreukels in mijn gezicht te krijgen tijdens het slapen, maar behalve staand te gaan slapen heb ik nog geen oplossing gevonden.

In Amerika hebben ze de mooiste kussens, maar behalve dat ze duur zijn vraag ik me af of ze wel helpen en niet geheel onbelangrijk. Slaapt het wel lekker!!

Iemand ervaring met bijv. de space sleeper pillow, of de save my face pillowette?

Ik weet na enig onderzoek dat het vooral belangrijk is om geen contact te maken met het kussen en de zijkanten van je gezicht...

Maar ja....
Jawel Juf Achterbak, getrouwd en verder ook niet over gebrek aan aandacht te klagen. Het gaat hem niet om het velletje, maar om hoe je je erin voelt.
quote:yette schreef op 02 juli 2011 @ 21:57:

Jawel Juf Achterbak, getrouwd en verder ook niet over gebrek aan aandacht te klagen. Het gaat hem niet om het velletje, maar om hoe je je erin voelt.Leuk!
Eerder opstaan, dan zijn de kreukels eruit vóór je de deur uitgaat.
verba volant, scripta manent.
Jammie... slakken! Die moet je niet smeren, die moeten in een huisje met kruidenboter in de oven en dan smikkelen met een stokbroodje
quote:MarianneDavids schreef op 02 juli 2011 @ 22:10:

Eerder opstaan, dan zijn de kreukels eruit vóór je de deur uitgaat.Hoe moet ik dat doen als ze 's avonds pas wegtrekken, dat is 15 uur later!!!!!!!! Hoe moet ik 15 uur eerder opstaan als ik maar 24 uur tot mijn beschikking heb?
quote:Lizzl schreef op 02 juli 2011 @ 22:11:

Jammie... slakken! Die moet je niet smeren, die moeten in een huisje met kruidenboter in de oven en dan smikkelen met een stokbroodje
Kreukels is vocht tekort.

Een groot glas water extra drinken op de dag.
quote:Juf_achterbak schreef op 02 juli 2011 @ 21:38:

[...]

Dank je wel, maar jij persoonlijk heb er geen ervaring mee begrijp ik hieruit?

Jawel, ik ken een meisje dat onder de puisten zat, en door het gebruik van die slakkengel een gaaf gezicht heeft gekregen.

Ik heb het zelf voor en na gezien.
quote:Substanza_ schreef op 02 juli 2011 @ 22:30:

[...]

Jawel, ik ken een meisje dat onder de puisten zat, en door het gebruik van die slakkengel een gaaf gezicht heeft gekregen.

Ik heb het zelf voor en na gezien.Oh dat klinkt heel goed!
Oh dan moet ik ook maar eens op zoek naar dat slakkenspul. Kreukels heb ik nauwelijks, maar een gaaf gezicht...
quote:Juf_achterbak schreef op 02 juli 2011 @ 20:39:

[...]

Bofkont! Ik lig ook al met zo'n tietenkussen in bed, want naast een buikligger ben ik ook een zijslaper Je ligt met een wat? Ik slaap ook op mn zij, maar ik snap niet waarom je daar een speciaal kunnen voor nodig zou hebben?
quote:pinks schreef op 02 juli 2011 @ 23:03:

[...]

Je ligt met een wat? Ik slaap ook op mn zij, maar ik snap niet waarom je daar een speciaal kunnen voor nodig zou hebben?Omdat je daar rimpels van tussen je tieten krijgt.
Je kussensloop strijken, en een groter kussen kopen zodat je kussensloop heel strak om je kussen heen zit? Dan heb je minder kans op kreukels, zowel in je sloop als in je gezicht.
quote:iris1969 schreef op 02 juli 2011 @ 20:32:

Een zijden kussensloop kopen. Het is even wennen zoiets glads aan je gezicht, maar het werkt wel.

Nee joh, da's om je haar uit de knoop te houden.

Voor het gezicht... mmm misschien van die Franse langwerpige nekkussentjes, zou dat een beetje slapen?
Ohh dat slakkenspul is zo heerlijk! Heb een pot van de....

Action Roze met witte pot geloof ik, 5 euro. Mn hele huidje is zacht en glad, smeer het ook wel eens als bodylotion (heb vaak bultjes op mn arm) en dat werkt ook perfect. Of het de heavyslaapkreukels tegen kan gaan weet ik niet maar in combi met het satijnenkussensloop kun je het wellicht proberen!
quote:galadriel schreef op 02 juli 2011 @ 22:20:

Een groot glas water extra drinken op de dag.Dat geloof je toch hopelijk zelf niet?
quote:Quinty schreef op 02 juli 2011 @ 23:16:

Je kussensloop strijken, en een groter kussen kopen zodat je kussensloop heel strak om je kussen heen zit? Dan heb je minder kans op kreukels, zowel in je sloop als in je gezicht.deze wou ik ook zeggen! Als je een heel zacht kussen hebt, dan ontstaan er al snel kreukels is mijn ervaring. Een iets hardere en 'gladdere' (van die speciaal voor een goede lighouding zijn etc.) geven minder kreukels. Ik zat ook altijd helemaal onder (inclusief mijn armen en buik) maar sinds ik een kussensloop gebruik die een aantal cm kleiner is dan mijn kussen, heb ik er geen last meer van! Het is alleen wel een klein beetje je kussen goed wurmen in die kussensloop, maar dat is niet zo'n moeite. ik d8 dat mijn kussen 60cm breed was en kussensloop 45cm, maar weet het niet zeker.
Ik denk dat ik maar een harder kussen ga gebruiken, want heb inderdaad een zacht kussen, mijn satijnensloop helpt daarom ook voor geen meter....zucht.
quote:galadriel schreef op 02 juli 2011 @ 22:20:

Een groot glas water extra drinken op de dag.Uh? Volgens mij heeft het te maken met de elasticiteit van de huid die minder wordt naar mate je leeftijd vordert.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik ben 52, heb een gewoon stevig kussen en katoenen slopen, slaap op mijn zij en heb zelden slaapkreukels in mn gezicht. Ook nog een glad decollete. Vraag me af hoe dat kan. Slapen jullie in een andere houding ? Of draaien jullie je nooit om in je slaap ?
Ik hebnet de testimonials en reviews gelezen over save my face pillow

schijnt toch echt te werken maar vind het wel duur

quote:amarna schreef op 05 juli 2011 @ 12:56:

Ik ben 52, heb een gewoon stevig kussen en katoenen slopen, slaap op mijn zij en heb zelden slaapkreukels in mn gezicht. Ook nog een glad decollete. Vraag me af hoe dat kan. Slapen jullie in een andere houding ? Of draaien jullie je nooit om in je slaap ?Dan ben je schijnbaar gezegend met goede genen. Ik draai me regelmatig om, lig meestal op mijn buik of zij. Maar zit vol met slaapkreukels de volgende morgen hoor
quote:Rainbow01 schreef op 05 juli 2011 @ 17:13:

Ja, schijnt, ik vind het ook te duur voor een 'schijn' werking. Vraag me namelijk af of je midden in je slaap als je je om gaat draaien of je dan keurig op het randje gaat liggen. Dus niet in het midden, want dan lig je nog dubbel met je wang.

Ik vraag het me af, denk dat dat space ding beter werkt. Al ziet dat er natuurlijk niet uit. Een helm op in bed een kussen tussen me tieten. Geen kerel die me zo meer wil hebben.........

Maar wel rimpelloos...

Die space kussens zijn trouwens niet in Nederland te koop, zit er al aan te denken om er zelf een in elkaar te knutselen
Haha juf idd

ik heb ook de decolette .tietending, zoals jij t zegt

moet je me swinters eens in bed zien liggen!!!!

Elektrische deken aan ,flanelen pyama en sokken aan haar in een vlecht tietending om

Geen gezicht gelukkig vind vriend me evengoed heeeeel lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven