Mode & Beauty alle pijlers

Save my Face

02-07-2011 20:14 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al van alles geprobeerd om geen kreukels in mijn gezicht te krijgen tijdens het slapen, maar behalve staand te gaan slapen heb ik nog geen oplossing gevonden.

In Amerika hebben ze de mooiste kussens, maar behalve dat ze duur zijn vraag ik me af of ze wel helpen en niet geheel onbelangrijk. Slaapt het wel lekker!!

Iemand ervaring met bijv. de space sleeper pillow, of de save my face pillowette?

Ik weet na enig onderzoek dat het vooral belangrijk is om geen contact te maken met het kussen en de zijkanten van je gezicht...

Maar ja....
quote:Rainbow01 schreef op 08 juli 2011 @ 10:21:

Haha juf idd

ik heb ook de decolette .tietending, zoals jij t zegt

moet je me swinters eens in bed zien liggen!!!!

Elektrische deken aan ,flanelen pyama en sokken aan haar in een vlecht tietending om

Geen gezicht gelukkig vind vriend me evengoed heeeeel lief.Nou dan heb jij het erg getroffen hoor, met die lieve vriend!
Wat is een tietenkussen?
quote:roodmetwittestippen schreef op 13 juli 2011 @ 22:36:

Wat is een tietenkussen?

Een tietenbh, die voorkomt dat als je op je zij ligt, de huid tussen de borsten rimpelt. Dat is als je wat ouder bent de oorzaak van die lelijke rimpels in je decolleté. Het is overigens geen wondermiddel, de rimpels rond je schouders, die naast de bh blijven 'mooi' zitten.

Link
Oh en ik ben er inmiddels achter dat de spacesleeppillow

Werkt, althans het principe, geen idee hoe je dat ding kan bestellen, dus heb ik zelf iets in elkaar geflanst.

Het komt erop neer dat je moet zorgen dat je wang en kin het kussen niet of nauwelijks raakt. Ik heb een zachte band voor om mijn hoofd gemaakt. Even wennen met slapen, maar 's morgens gelijk resultaat, geen slaapplooien/rimpels meer :-).
Haha, echt een space ding!! Maar fijn dat het gelukt is! Heb je een partner die je nu uitlacht of slaap je alleen? Ik zou het toch een stuk minder erg vinden als ik alleen zou slapen.. Zelfde geldt voor de anti rimpel bh. Ik ben pas 26 en heb die lijnen al heel erg!! Niet leuk :( Maar ook niet hot als ik zo'n kussenbh in bed draag.. Hmm... Ik ga er eens over nadenken..
quote:Supersoulfighter schreef op 15 juli 2011 @ 21:21:

Haha, echt een space ding!! Maar fijn dat het gelukt is! Heb je een partner die je nu uitlacht of slaap je alleen? Ik zou het toch een stuk minder erg vinden als ik alleen zou slapen.. Zelfde geldt voor de anti rimpel bh. Ik ben pas 26 en heb die lijnen al heel erg!! Niet leuk :( Maar ook niet hot als ik zo'n kussenbh in bed draag.. Hmm... Ik ga er eens over nadenken..Ik slaap gelukkig alleen, dus niemand die me ziet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven