Scarification
vrijdag 16 augustus 2013 om 15:37
vrijdag 16 augustus 2013 om 15:43
Je wilt een deel van je leven afsluiten door een "door een beschadiging gemaakt litteken" op je lichaam te laten zetten?
Je spreekt over het afsluiten van een periode. Dat klinkt niet positief. Ben je daar dan niet al genoeg door beschadigd?
Je moet absoluut lekker doen was je zelf wilt hoor , vroeg me alleen af wat je filosofie er achter is. En als je die niet hebt, ook prima en negeer mij maar .
Je spreekt over het afsluiten van een periode. Dat klinkt niet positief. Ben je daar dan niet al genoeg door beschadigd?
Je moet absoluut lekker doen was je zelf wilt hoor , vroeg me alleen af wat je filosofie er achter is. En als je die niet hebt, ook prima en negeer mij maar .
anoniem_158864 wijzigde dit bericht op 16-08-2013 15:53
Reden: ff duidelijker maken wat ik bedoelde met interpunctie
Reden: ff duidelijker maken wat ik bedoelde met interpunctie
% gewijzigd
vrijdag 16 augustus 2013 om 15:52
Ik heb al genoeg lelijke littekens, ik wil juist een 'mooi' litteken.
Van m'n katten heb ik al genoeg krassen.
Ja, ik sluit een rotperiode af, maar ik wil het afsluiten met een mooie, zelfgekozen 'verminking'. Ik zie weinig verschil met een tattoo w.d.b.
Maar niemand het gedaan heeft of iemand kent die het heeft laten doen?
Ja, ik sluit een rotperiode af, maar ik wil het afsluiten met een mooie, zelfgekozen 'verminking'. Ik zie weinig verschil met een tattoo w.d.b.
vrijdag 16 augustus 2013 om 15:54
quote:tzippa2 schreef op 16 augustus 2013 @ 15:52:
Ai.. klinkt luguber.. Maar, succes.
Ik denk dat je beter een engels forum kunt zoeken. Daar hebben ze vast meer ervaring dan in NL.
Ai.. klinkt luguber.. Maar, succes.
Ik denk dat je beter een engels forum kunt zoeken. Daar hebben ze vast meer ervaring dan in NL.
vrijdag 16 augustus 2013 om 15:58
quote:Ephina schreef op 16 augustus 2013 @ 15:55:
[...]
Heb je zelf enig idee? Een pootje dan? Of een neusje met snorhaartjes? Of een kattebak ?
Ik ken iemand met een tattoo van de afdruk van het pootje van haar kat.
Haha, ja een kattenbak, dankje, dat gaat hem worden!
Ik wil meer iets met hun namen doen, geen tyische kattendingen.
Maar alsnog; iemand ervaring ermee?
[...]
Heb je zelf enig idee? Een pootje dan? Of een neusje met snorhaartjes? Of een kattebak ?
Ik ken iemand met een tattoo van de afdruk van het pootje van haar kat.
Haha, ja een kattenbak, dankje, dat gaat hem worden!
Ik wil meer iets met hun namen doen, geen tyische kattendingen.
Maar alsnog; iemand ervaring ermee?
vrijdag 16 augustus 2013 om 15:59
quote:tzippa2 schreef op 16 augustus 2013 @ 15:56:
Kan iemand me uitleggen wat het verschil met een tattoo is?
Zolang je voor jezelf maar overtuigd bent van het nut dan maakt het toch niet uit wat wij vinden?
Ik vind het een stapje erger dan een tattoo omdat je je huid daadwerkelijk beschadigt. Maar dat is mijn mening, je moet het zelf weten. Als ik een rotperiode af wil sluiten dan ga ik feesten, of op vakantie, of ik koop een goed boek. Maar beter nog, ik zorg ervoor dat ik de boel geestelijk echt afsluit en geen enkel litteken of tattoo gaat me daarbij helpen.
Zolang je voor jezelf maar overtuigd bent van het nut dan maakt het toch niet uit wat wij vinden?
Ik vind het een stapje erger dan een tattoo omdat je je huid daadwerkelijk beschadigt. Maar dat is mijn mening, je moet het zelf weten. Als ik een rotperiode af wil sluiten dan ga ik feesten, of op vakantie, of ik koop een goed boek. Maar beter nog, ik zorg ervoor dat ik de boel geestelijk echt afsluit en geen enkel litteken of tattoo gaat me daarbij helpen.
vrijdag 16 augustus 2013 om 15:59
quote:kadanz schreef op 16 augustus 2013 @ 15:56:
Een serieuze reactie dan. Littekenweefsel kan ook op gaan zetten. Zeker als je iets van een donkere huid hebt moet je daar flink mee oppassen. Google maar op keloid.Ik heb geen donkere huid en ben verschillende keren opengesneden door chirurgen en die littekens zijn helemaal 'mooi' geworden, absoluut geen keloid.
Een serieuze reactie dan. Littekenweefsel kan ook op gaan zetten. Zeker als je iets van een donkere huid hebt moet je daar flink mee oppassen. Google maar op keloid.Ik heb geen donkere huid en ben verschillende keren opengesneden door chirurgen en die littekens zijn helemaal 'mooi' geworden, absoluut geen keloid.
vrijdag 16 augustus 2013 om 16:01
quote:kadanz schreef op 16 augustus 2013 @ 15:59:
[...]
Het maakt ook niet veel uit wat jullie vinden, ik vraag namelijk naar ervaringen, niet naar meningen.
Een tattoo is toch ook een permanente huidbeschadiging?
[...]
Het maakt ook niet veel uit wat jullie vinden, ik vraag namelijk naar ervaringen, niet naar meningen.
Een tattoo is toch ook een permanente huidbeschadiging?
vrijdag 16 augustus 2013 om 16:02
quote:tzippa2 schreef op 16 augustus 2013 @ 15:56:
Het verschil met een tattoo vind ik dat dit een beschadiging is waarvan het litteken het werkelijk gewenste resultaat is.
Ik heb grote littekens die ik liever niet had en kan me gewoon niet voorstellen dat iemand littekens op zijn lijf wil laten zetten.
Het verschil met een tattoo vind ik dat dit een beschadiging is waarvan het litteken het werkelijk gewenste resultaat is.
Ik heb grote littekens die ik liever niet had en kan me gewoon niet voorstellen dat iemand littekens op zijn lijf wil laten zetten.