Mode & Beauty alle pijlers

scheren??

11-03-2008 11:44 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet niet of er hier al een topic over is

maar ik vroe gmij zo af hoe jullie je scheren zonder rood te worden en een bloeddrama te krijgen,

als het bij mij wat langer is dan is het super glad maar scheer ik als ik stoppeltjes heb dan bloed ik en word het heel rood erg naar gezicht en ik bedoel dan scheren in je schaamstreek he
Wij scheren elkaar,met zijn Fusion,Ideaal
Sinds kort is er een geweldige oplossing voor scheerirritatie, ontwikkeld door een amerikaanse huidarts en sinds enkele maanden ook in Nederland. Het product heet PFB Vanish. Kijk maar eens op www.pfbvanish.nl . Het werkt echt geweldig en is niet duur. De oplossing voor heel veel vrouwen. Succes ermee.
Iedere dag een nieuw mesje en ik scheer met de haargroei mee dus niet er tegenin of hoe zeg je dat?

Sinds ik iedere dag scvheer heb ik maar heel zelden bultjes.

Maar een superscherp mesje is wel een must.
Hoi Peet90,

Bedankt voor je tip ik heb pfb vanish gekocht op www.pfbvanish.nl en het is echt geweldig !!!! Ik had binnen 2 dagen geen last meer van rode bultjes en jeuk . Mijn man gebruikt het ook en is er ook lyrisch over.

Dames dit werkt echt super .

Carma
Van scheren krijg ik ingroei haartjes, jeuk en allemaal andere enge dingen. Harsen is het helemaal!...hup alles weg..2-3 weken zacht..en daarna hele zachte haartjes voor in de plaats... heel fijn.. Je moet het dan wel weer laten groeien.. maar dat vind ik zelf niet zo'n probleem.
wieee, zoveel goeie tips tegen scheerirritatie en plekjes.. en ik die dacht dat ik er niks aan kon doen en me erbij neerlegde.

ga het mannenscheermesje, scheerolie (nooit van gehoord, zouden ze die in België hebben? hmmm) en talkpoeder proberen. en die pfbvanish mss...
quote:Westlife schreef op 14 maart 2008 @ 16:07:

Na het scheren zinkzalf erop!nooit gehoord van zinkzalf...werkt het goed?
hoi hoi...

Ik heb deze topic een beetje gevolgd,...

En het lijkt me leuk om mijn man hiermee te verrassen. (jullie hebben me wel geinspireeerd)

Ik ben vanmiddag naar de drogisterij geweest en heb wat spullen gekocht..... (ik wou dat jullie laten weten)
Ik zweer nog steeds bij Williams Scheerolie. Dat werkt perfect, scheert glad en als je daarna je huid insmeert met after-shave balsam, heb je nergens last van.
En na het scheren talkpoeder voor een zacht babyhuidje.
Ook een prima suggestie!
Zwitsal olie! Werkt goed!
Ha Saskya, veel plezier met het verassen van je man! Komt de rest van de familie ook, plakje cake erbij en zo?!!??!
O mijn God, alweer eentje die haar man gaat verassen. Ik vraag me toch serieus af wat voor iets vreselijks zo'n man gedaan moet hebben, dat ie zo'n einde verdiend....
Och, als je kut maar kaal is, woehahaha!
quote:leveke schreef op 14 november 2008 @ 20:03:

O mijn God, alweer eentje die haar man gaat verassen. Ik vraag me toch serieus af wat voor iets vreselijks zo'n man gedaan moet hebben, dat ie zo'n einde verdiend.... ik snap jullie reacties niet
quote:tigger1 schreef op 14 november 2008 @ 19:51:

Ha Saskya, veel plezier met het verassen van je man! Komt de rest van de familie ook, plakje cake erbij en zo?!!??! Nee dit hou ik wel privé,...
quote:Saskya1977 schreef op 14 november 2008 @ 20:11:

[...]

ik snap jullie reacties nietver-as-sen: in de fik steken en op laten branden.
of mannenscheerschuim,

sinds ik dat gebruik nergens meer last van. Eerst ook zoveel nieuwe scherpe mesjes nodig. Nu gaan ze veel langer mee!
Mannen scheermesjes idd (mach 3) en na het douchen lichtjes babyolie er overheen smeren.
quote:IvyRosa schreef op 14 november 2008 @ 20:12:

[...]

ver-as-sen: in de fik steken en op laten branden.Het is zo makkelijk iemand te pakken op spelfouten; Ik vraag me af of iemand van jullie perfect Engels spreekt; misschien heb ik dan een keer lol. For your information: Nederlands is niet mijn eerste taal.
quote:Saskya1977 schreef op 14 november 2008 @ 20:30:

[...]

Het is zo makkelijk iemand te pakken op spelfouten; Ik vraag me af of iemand van jullie perfect Engels spreekt; misschien heb ik dan een keer lol. For your information: Nederlands is niet mijn eerste taal. -Get a Life-

Ga je nou zo tegen mij te keer? Mag toch hopen van niet.

En jezus, doe niet zo aangebrand! Het is gewoon een leuke spelfout.
Even een kritische nood van iemand die altijd scheerproblemen heeft.

Let op met het gebruik van olie en dan vooral bij de oksels. Alhoewel het prettig aanvoelt, kan olie ook de talgklieren verstoppen. En dat kan dan weer hele nare en pijnlijke ontstekingen (vooral in de oksels!) tot gevolg hebben.

Harsen en epileren mag je nooit doen op een huid die wat geirriteerd is of wanneer je last hebt van kleine gesprongen bloedvaatjes of spataderen. Het harsen/epileren kan dergelijke problemen verergeren.

En dan nog wat tips:

- Voor het scheren goed scrubben voorkomt kleine ontstekingen (rode pijnlijke bultjes).

- Stoppeltjes worden vooral veroorzaakt door scheren. Wanneer je epileert/harst/ontharingscreme gebruikt, heb je (vrijwel) geen last meer van stoppels.

- De nieuwste serie ontharingscreme van Feet, die je na 3 minuten onder de douche af kunt scrubben, is erg zacht en werkt bij mij ook erg goed tegen droge benen.
Ik vind het ook wat een aangebrande reactie. Een reactie waar een luchtje aan zit..
Hey Saskya, gewoon een geintje joh. Ik pak je niet op taalfouten, ik verbaas me alleen dagelijks heel erg over de fouten die Nederlanders maken in hun eigen taal. En dat Nederlands toevallig niet jouw moedertaal is doet even niet ter zake, vind ik. Maar je hebt gelijk: mijn Engels is verre van perfect.

Dan weer terug naar het onderwerp: ik scheer met Williams olie en een scherp mes. Succes verzekerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven