Mode & Beauty alle pijlers

scheren??

11-03-2008 11:44 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet niet of er hier al een topic over is

maar ik vroe gmij zo af hoe jullie je scheren zonder rood te worden en een bloeddrama te krijgen,

als het bij mij wat langer is dan is het super glad maar scheer ik als ik stoppeltjes heb dan bloed ik en word het heel rood erg naar gezicht en ik bedoel dan scheren in je schaamstreek he
Mijn Nederlands is ook niet zo perfect, maar dat geeft niet.

Ik ga er wel voor zorgen dat wanneer ik een man veras het steeds mijn een kale kut zal zijn of hoogstens een klein streepke.

Zo is iedereen content, de veraste en de desbetreffende kut.
...
anoniem_36988 wijzigde dit bericht op 14-11-2008 20:59
Reden: tja, sloeg als kut op dirk...
% gewijzigd
Welja tigger, ik weet het , ik grapte maar wat, zelfs op crematies is de kut euh ja dus.

Maar hey, als ik er één verras, is ze ook heel netjes hoor

Pffff
O ja? Verras me eens...
Leuk topic.. vooral het verassen is echt een verrassing.. *g*

Ik ben allergisch voor (Williams) scheerolie, krijg een droge huid van babypoeder of andere talkpoeders en wordt ook al helemaaaaal níet blij van scheerschuim, dan wel mesjes voor heren.

Ik hou het op elke dag scheren, maar dan wel met scheergel voor de gevoelige huid (kruidvat eigen merk is de enige waar ik geen last van krijg), gilette venus mesjes en dove scrubgel, ook voor de gevoelige huid.

Voor het scheren scrubben, goed afspoelen met lauw water, scheren, altijd maar 1 keer erlangs en wat achterblijft is voor morgen, weer goed afspoelen en nogmaals zacht scrubben. Na het afdrogen een heel klein beetje Eros Bodyglide (op waterbasis) aanbrengen, welke ook gerust op de oksels gebruikt kan worden, even laten opdrogen en nergens last van. Door het scrubben is de kans op ingroeien van haartjes een flink eind gereduceerd.
Mannen willen haar op hun kletskop.

En vrouwen willen een kletskut.

Wij zijn écht nooit tevreden hoor.
quote:tigger1 schreef op 14 november 2008 @ 20:44:

Hey Saskya, gewoon een geintje joh. Ik pak je niet op taalfouten, ik verbaas me alleen dagelijks heel erg over de fouten die Nederlanders maken in hun eigen taal. En dat Nederlands toevallig niet jouw moedertaal is doet even niet ter zake, vind ik. Maar je hebt gelijk: mijn Engels is verre van perfect.

Dan weer terug naar het onderwerp: ik scheer met Williams olie en een scherp mes. Succes verzekerd!

off-topic

ik was ook wel een beetje aangebrand;
Well well Ik find een bald pussy ook wel een snoezie.

Butt my kale dick steek toch liever niet in de fik.
Ik heb er ook last van gehad ook als ik met scheerschuim, zonder scheerschuim, na droog vanalles geprobeert zegmaar. Ik scheer nu met Intuition scheermesjes, da's zo'n mesje in een zeepje, de sensitive variant. (bijna) nooit meer rood en snijden kan niet, gelukkig.

Tis nu alleen nog rood als ik vlak na het scheren ga zwemmen ofzo, daar is de huid dan nog net iets te gevoelig voor.
quote:tigger1 schreef op 14 november 2008 @ 20:44:

Hey Saskya, gewoon een geintje joh. Ik pak je niet op taalfouten, ik verbaas me alleen dagelijks heel erg over de fouten die Nederlanders maken in hun eigen taal. En dat Nederlands toevallig niet jouw moedertaal is doet even niet ter zake, vind ik. Maar je hebt gelijk: mijn Engels is verre van perfect.

Dan weer terug naar het onderwerp: ik scheer met Williams olie en een scherp mes. Succes verzekerd!manlief is vanavond weg,...moet werken....en ik ga het proberen.
Weet je al wat voor 'coupe' je wilt?
Scheren en daarna insmeren met Nivea Soft, even laten intrekken en klaar! Ik probeer me altijd wel 's avonds te scheren zodat het 's nachts nog een beetje "tot rust kan komen". Als ik me na het scheren en insmeren direct aankleed gaat het sneller irriteren.
bij de apotheek heb je scheerschuim van VICHY is erg goed. als je toch bloed dan doe je een heel klein beetje scheerschuim erop en dat trekt in en wondje trejt weg zonder gek korstjes..werkt ideaal. mesjes van wilkinson(heren)...gewoon wegwerp.
oef,..het is gelukt; maar ik ben zo goed als als kaal. Ik heb eerst wat met een schaar [voorzichtig] wat haar wegknipt. Daarna scheer mesje en schuim van manlief geleend. Moet zeggen het geeft wel een hygienisch gevoel. Ik kan niet echt zeggen of ik alle haartjes kwijt ben, maar ik denk dat ik voor 98% kaal ben, Ik was wel een beetje bang als ik zo dicht bij de schaamlippen scheer...Als manlief het bevalt dan denk ik dat ik het wel bijhoud. Ik moet morgen naar de intocht van Sinterklaas, en ik heb het gevoel dat iedereen dit van mijn voorhoofd af kan lezen.

hmm,...moet toch kijken of de rest van haartjes ook weg kan kijken. Het is niet helemaal perfect.

tot zover..... manlief komt laat thuis ik ga vast naar bed...
Nou van je voorhoofd zal zelfs Sinterklaas niks kunnen aflezen. Ik denk eerder dat hij het gewoon kan zien aan je! Aangezien je vast staat te scheuken met je dijen tegen elkaar en/of je handen af en toe even in je zak laat verdwijnen om te krabbelen/wrijven voor de...JEUK JEUK JEUK. De 1e keren is als je net kaal bent wil het nog wel eens wat jeuk veroorzaken...zeker als je nog wat haren/stoppels laat zitten .... maar succes ermee.

TIP:Kzou een tasje meenemen voor de pepernoten zodat je in ieder geval minimaal 1 hand vrij hebt om af en toe even subtiel te kunnen jeuken
Voor mij geen gedoe met scheren enzo. Ik heb gewoon een natuurlijke bos donker schaamhaar en manlief vind het ook prima. 's Zomers knip ik het wel eens wat korter voor als ik een bikini draag, maar 's winters scheer of knip ik helemaal niets.
IK scheer mezelf "droog" en dan heb ik weinig last van roodheid,pukkeltjes en wat dan ook.

Alleen de volgende dag komen die krengen terug alsof ze voor eerst land zien !
Pincet!
okay nu naar een aantal dagen kaal [daaronder] door het leven zijn gegaan. Wil ik niks meer anders. Het is heerlijk koel.

Manlief was super verrast ik moet zeggen er is een wereld opgegaan voor ons. De volgende keer wil hij wel helpen scheren...[dat lijkt me wel een beetje eng] maar ik denk wel dat hij dit beter de haartjes kan zien als ik. En het lijkt me wel opwindend om dit samen te doen,..
Eeen beetje talkpoeder na het scheren erop, ruikt lekker en is verzachtend voor je huid.

Geniet ervan saampies !!!!!
quote:zeniiba schreef op 12 maart 2008 @ 11:04:

Waxen/epileren het lijkt me allemaal maar pijnlijk toe... desalniettemin zou ik het wel willen proberen mits ik een antwoord krijg op de hamvraag: wat doe je met je 'lipjes'?? Wax of epileren jullie die ook??!Waxen is werkelijk ideaal. Super glad en als het haar terugkomt, dan natuurlijk zonder stoppeltjes De lipjes worden ook gewaxt en wat er niet meekomt, doet de Pussy Stylist met een pincet. Pijnlijk? Gaat wel. Vind het heel erg meevallen (dat waxen dan - epileren is wel wat pijnlijker). Oja, ander nadeel is dat het haar echt wat langer moet zijn en dat zou betekenen dat je het eerst een paar weken moet kweken
quote:Lizzl schreef op 16 november 2008 @ 19:25:

[...]

Pussy Stylist

(Pussy Stylist??? bestaat dat dan..
quote:Saskya1977 schreef op 16 november 2008 @ 21:11:

[...]

Pussy Stylist??? bestaat dat dan..Geen idee, maar vind het wel leuk klinken
Is dit niet meer een onderwerp voor 'mode & beauty'?

Maar goed... ik scheer me meestal nadat ik even in een warm bad heb gelegen, gewoon met schuim en mesjes van de HEMA. Daarna nog even lekker terug in bad. Meestal helemaal kaal en dan een beetje Zwitsal baby olie erop. Nooit last van bultjes of iets dergelijks. Werkt super!

@Saskya; Gaat je man/vriend zich nu ook scheren? Ikzelf vind het wel prettig als m'n vriendjes ook kaal en glad zijn!
Heb ballen en penis glad en rest vrij kort getrimd.

Scheren gewoon onder de douche 2 a 3 x per week

Dwerginnetje heeft een streepje staan.

Dwerg en Dwerginnetje vinden het beide lekker zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven