Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen Pull &Bear

02-02-2016 17:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn oog laten vallen op deze: http://www.pullandbear.co ... hak-c29059p100149544.html

Ik wil ze graag bestellen, maar ik heb eigenlijk weinig ervaring met de winkel en de kwaliteit ervan. Ik ben er weleens binnen geweest maar heb toen niks gekocht. Kan iemand mij adviseren?
Kwaliteit van spullen vaak ietsjes beter dan de normale H&M lijnen.

Het is een Spaans keten de kleding valt in ieder geval normaal tot iets kleiner uit.

De url werk niet.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Aangepast.
Ik heb er sandalettes/pumps vandaan en die zijn goed van kwaliteit, fijne zool ook.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Pul&bear is van Zara. Producten hebben ook een vergelijkbare kwaliteit.
Ik vind P&B vergelijkbaar met de Bershka. Ongeveer zelfde kwaliteit, prijs en type van kleding.
De kwaliteit van de schoenen van P&B is vergelijkbaar met de schoenen van de Bershka en de Zara.

De schoenen die je post zijn wel van nepleer, dus die zijn sowieso wel minder kwalitatief dan hun echt leren schoenen.
quote:violetskies schreef op 02 februari 2016 @ 17:31:

Kwaliteit van spullen vaak ietsjes beter dan de normale H&M lijnen.

Het is een Spaans keten de kleding valt in ieder geval normaal tot iets kleiner uit.

De url werk niet.

De kleding van P&B valt inderdaad klein, maar hun schoenen vind ik net (erg) groot vallen!

Ik heb een paar lederen instappers van P&B en een paar lederen sandalen en die zijn allebei maat 37 terwijl ik normaal 38-38.5 heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven