Schoenen verven
donderdag 31 maart 2011 om 09:57
donderdag 31 maart 2011 om 10:03
quote:Punkiedunkie schreef op 31 maart 2011 @ 09:59:
Dan heb ik ook nog een vraag als mensen dit toch lezen;-). Kun je leren schoenen ook verven?
Ja, dat kan. Ik heb het nooit zelf gedaan wel eens door de schoenmaker laten doen. Je kunt het ook zelf. Op youtube kun je tips en adviezen vinden in filmpjes.
Bijvoorbeeld deze:
filmpje leren schoenen verven
Dan heb ik ook nog een vraag als mensen dit toch lezen;-). Kun je leren schoenen ook verven?
Ja, dat kan. Ik heb het nooit zelf gedaan wel eens door de schoenmaker laten doen. Je kunt het ook zelf. Op youtube kun je tips en adviezen vinden in filmpjes.
Bijvoorbeeld deze:
filmpje leren schoenen verven
donderdag 31 maart 2011 om 10:59
Beide kun je denk ik kleuren. Leren schoenen heb ik zelf wel eens gedaan. Bij de schoenmaker toen een potje soort van inkt met een sponsje gekocht. De schoenen zijn wel van groen naar zwart gegaan, dus dat is wel makkelijker.
Bij de Etos kun je Dylon textiel verf kopen, dit doe je normaal in de wasmachine met kleding. Maar kan denk ik ook prima in een teiltje warm water met je schoenen.
Succes!
Bij de Etos kun je Dylon textiel verf kopen, dit doe je normaal in de wasmachine met kleding. Maar kan denk ik ook prima in een teiltje warm water met je schoenen.
Succes!
donderdag 31 maart 2011 om 13:36
Ik heb een keer leren schoenen gekocht waar ik ook de verf afstootte. Ik heb toen in de winkel een potje schoensmeer gekregen met advies om een week elke dag in te smeren en goed te poetsen. Dat heeft bij mij geholpen. Het ging helemaal in het leer zitten. Was wel een goede kwaliteit en glad leer. Weet niet of het bij alle soorten zo goed gaat.