Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen

06-12-2012 16:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allen,

Ik wilde toch eens even kijken hoe vaak jullie nieuwe schoenen kopen...

Ik heb afgelopen week weer een paar nieuwe gabor schoenen gekocht.

Ondertussen heb ik ongeveer 175 paar schoenen waar ik nog steeds erg trots op ben.
Dan heb je de rest van je leven niets meer nodig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Te vaak. Ik denk zo'n 6 paar per jaar.
3-4 per jaar. Maar er verdwijnen er ook elk jaar in de vuiulnisbak/kledingbak wegens te klein, niet meer mooi of kapot.

Ik heb iets van 10 paar denk ik (inclusief snowboots, slippers etc).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:Melpomene schreef op 06 december 2012 @ 16:27:

Te vaak. Ik denk zo'n 6 paar per jaar.Dan kom je vast ook al goed in de richting van 150 damesschoenen of niet dan ;)
Wow 175 schoenen! Ik weet niet precies hoeveel schoenen ik heb. Ik koop er gemiddeld denk ik 3 per jaar en soms gaat er ook wel een paar schoenen uit. Nettere zomerschoenen gaan jaren mee, omdat ik ze niet zo vaak aan heb. Ik denk dat ik iets van 15 paar schoenen heb (zomer en winter bij elkaar, laarsjes, sneakers. nette schoenen, wandelschoenen).
2-3 keer per jaar. En in de zomer blijven er vaak slippers aan mijn handen kleven.
quote:NYC schreef op 06 december 2012 @ 16:32:

Wow 175 schoenen! Ik weet niet precies hoeveel schoenen ik heb. Ik koop er gemiddeld denk ik 3 per jaar en soms gaat er ook wel een paar schoenen uit. Nettere zomerschoenen gaan jaren mee, omdat ik ze niet zo vaak aan heb. Ik denk dat ik iets van 15 paar schoenen heb (zomer en winter bij elkaar, laarsjes, sneakers. nette schoenen, wandelschoenen).Hoeveel voeten heb jij?
Ik heb maar een paar schoenen.
Ongeveer iedere maand, soms 2x per maand, al heb ik me dit jaar ingehouden en 4 of 5 paar schoenen gekocht. Schoenen blijven geen jaren in de kast staan, dus heb iets meer dan 50 paar schoenen.
Ik heb het volgende in mijn kast

- 1 paar laarzen

- 2 paar pumps

- 3 paar gympen

- 1 paar enkellaarzen

- 1 paar sandalen

- 2 paar slippers

- 1 paar bergschoenen

Meer dan ik verwachtte eigenlijk

Koop 2 tot 3 keer per jaar nieuwe schoenen, als ik ze niet meer mooi vind gaan ze naar het leger des heils waar laat je die 175 (paar?) schoenen? Is dat niet een enorme waste of space?
Ik koop 2 paar schoenen per jaar ongeveer. Heb je soms een inloopkast voor alle 175 paar schoenen? Ik krijg nu echt de Zalando reclame in mijn hoofd van die kerel die een vrouw heeft met inloopkast vol schoenen.
TO, gooi jij nooit schoenen weg? Met zoveel keuze raken ze natuurlijk niet snel versleten. Ik loop graag vaak op dezelfde schoenen dus bij mij slijten ze sneller en gaan dus ook sneller de prullenbak in.
Alleen m'n pumps collectie bestaat denk ik uit zo een 25 paar. M'n slippers veel meer.

Laarzen niet zo veel, ik denk een stuk of 8 a 9 paar. (Ook bizar, want die draag ik het meest)

M'n sneaker collectie is denk ik het grootst. Meeste zit momenteel in dozen. Opgeslagen om straks in m'n schoenen kast te sorteren als de verbouwing klaar is.
Sodeju! 175 paar schoenen. Tjezus, wat moet je er mee!

Ik heb denk ik zo'n 6 '' uitgaan '' schoentjes leuke hakken.. 3 winterlaarzen, 2 Uggs en 3 Korte laarsjes met hak

En dan heb ik nog wel slippers, en pantoffels in de kast liggen..

Komt dus uit op ongeveer 18 19 schoenen in Totaal. En daar heb ik ook meer dan genoeg aan hoor.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Pumps: 4 paar

Uggs: 2 paar

Slippers: 5 paar

Sneakers: 2 paar

Laarzen. 2 paar

Em dan nog wat op zolder die ik niet meer draag maar nog te mooi zijn om weg te gooien. Of leuk voor een feestje.
Gewoon, een paar Ecco's voor de winter en een voor de zomer. En een paar hakken voor de winter en een paar hakken voor de zomer. Een paar slippers en een paar Crocs voor op de camping en een paar snowboots. Zeven paar dus. En meer dan genoeg.
Ik krijg er een punthoofd van!
Ik durf niet te tellen maar ik schat een paar of 50-80 en dat vind ik en mijn omgeving al heel veel...

Ik koop zowel echte kwaliteitsschoenen van 100-200 euro die jaren meegaan (maar qua vorm helaas uit de mode zijn, die gaan op een gegeven moment toch weg) als goedkopere schoenen zoals ballerina's voor een tientje die maar een paar maanden meegaan.
Zoiets hier dus ook Plokkie, zonder de crocs dan.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:esther89 schreef op 06 december 2012 @ 16:29:

[...]

Dan kom je vast ook al goed in de richting van 150 damesschoenen of niet dan ;)

Ik doe er ook wel weer weg. Heb zestig paar, denk ik zo. Dat is exclusief slippers, sportschoenen en huisschoenen. Ik probeer het een beetje te beperken en het principe: een paar erin, een paar eruit aan te houden. Met weinig succes.

Nog goede schoenen gooi ik in de bak van Humana/Mensen in Nood, waar ze verkocht worden.

Even kijken:

- Zes paar hoge laarzen met hoge hak

- Twee paar enkellaarzen met lage ha

- Vijf paar platte schoenen (moccasins etc.).

- De rest pumps en sleehakken

De lage hakken zijn er eigenlijk de laatste jaren bijgekomen, omdat ik waar ik nu woon alles te voet kan doen.
5paar hoge laarzen (met en zonder hak)

2paar enkellaarsjes

4paar zomerschoenen

2paar slippers

3paar nette pumps (waaronder trouwschoenen)

en nog een paar schoenen die ik aanheb als ik in de tuin werk.

Oh ja en 1paar snowboots en 1paar nike's.

Ik haal m'n schoenen vaak in duitsland, zijn de duurdere merken net wat goedkoper.
Ik heb mijn tuinlaarzen en tuin-Crocs, nep-Uggs voor binnen en zo niet meegerekend. Bij elkaar nog vier paar.
Ik ga mijn schoenen niet tellen want het zijn er teveel. Ik koop bij elke outfit nieuwe schoenen/laarzen. Hangt er net vanaf of ik iets leuks zie. Soms is dit 5x per week andere keer 1x.
12 Paar laarzen (enkel, halfhoog, hoog, 1x Uggs)

5 Paar sneakers

6 Paar sandalen

2 Paar wandelschoenen (lage en hoge bergschoenen)

2 Paar veterschoenen

5 Paar pumps

3 Paar zomerschoenen

33 Paar schoenen dus... Dat is eigenlijk best wel belachelijk veel! Maar ik graag ze allemaal. Ik koop bij als er een paar is versleten en vooral in de uitverkoop eigenlijk.
Wat een getallen komen hier voorbij! Zestig paar schoenen, wauw..... ik heb, wandelschoenen, hardloopschoenen en slippers meegerekend, twaalf paar.
Your luck's about to change, cher.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven