Schoenen
donderdag 6 december 2012 om 16:28
donderdag 6 december 2012 om 16:32
Wow 175 schoenen! Ik weet niet precies hoeveel schoenen ik heb. Ik koop er gemiddeld denk ik 3 per jaar en soms gaat er ook wel een paar schoenen uit. Nettere zomerschoenen gaan jaren mee, omdat ik ze niet zo vaak aan heb. Ik denk dat ik iets van 15 paar schoenen heb (zomer en winter bij elkaar, laarsjes, sneakers. nette schoenen, wandelschoenen).
donderdag 6 december 2012 om 16:37
quote:NYC schreef op 06 december 2012 @ 16:32:
Wow 175 schoenen! Ik weet niet precies hoeveel schoenen ik heb. Ik koop er gemiddeld denk ik 3 per jaar en soms gaat er ook wel een paar schoenen uit. Nettere zomerschoenen gaan jaren mee, omdat ik ze niet zo vaak aan heb. Ik denk dat ik iets van 15 paar schoenen heb (zomer en winter bij elkaar, laarsjes, sneakers. nette schoenen, wandelschoenen).Hoeveel voeten heb jij?
Wow 175 schoenen! Ik weet niet precies hoeveel schoenen ik heb. Ik koop er gemiddeld denk ik 3 per jaar en soms gaat er ook wel een paar schoenen uit. Nettere zomerschoenen gaan jaren mee, omdat ik ze niet zo vaak aan heb. Ik denk dat ik iets van 15 paar schoenen heb (zomer en winter bij elkaar, laarsjes, sneakers. nette schoenen, wandelschoenen).Hoeveel voeten heb jij?
donderdag 6 december 2012 om 16:39
Ik heb het volgende in mijn kast
- 1 paar laarzen
- 2 paar pumps
- 3 paar gympen
- 1 paar enkellaarzen
- 1 paar sandalen
- 2 paar slippers
- 1 paar bergschoenen
Meer dan ik verwachtte eigenlijk
Koop 2 tot 3 keer per jaar nieuwe schoenen, als ik ze niet meer mooi vind gaan ze naar het leger des heils waar laat je die 175 (paar?) schoenen? Is dat niet een enorme waste of space?
- 1 paar laarzen
- 2 paar pumps
- 3 paar gympen
- 1 paar enkellaarzen
- 1 paar sandalen
- 2 paar slippers
- 1 paar bergschoenen
Meer dan ik verwachtte eigenlijk
Koop 2 tot 3 keer per jaar nieuwe schoenen, als ik ze niet meer mooi vind gaan ze naar het leger des heils waar laat je die 175 (paar?) schoenen? Is dat niet een enorme waste of space?
donderdag 6 december 2012 om 17:01
Alleen m'n pumps collectie bestaat denk ik uit zo een 25 paar. M'n slippers veel meer.
Laarzen niet zo veel, ik denk een stuk of 8 a 9 paar. (Ook bizar, want die draag ik het meest)
M'n sneaker collectie is denk ik het grootst. Meeste zit momenteel in dozen. Opgeslagen om straks in m'n schoenen kast te sorteren als de verbouwing klaar is.
Laarzen niet zo veel, ik denk een stuk of 8 a 9 paar. (Ook bizar, want die draag ik het meest)
M'n sneaker collectie is denk ik het grootst. Meeste zit momenteel in dozen. Opgeslagen om straks in m'n schoenen kast te sorteren als de verbouwing klaar is.
donderdag 6 december 2012 om 17:08
Sodeju! 175 paar schoenen. Tjezus, wat moet je er mee!
Ik heb denk ik zo'n 6 '' uitgaan '' schoentjes leuke hakken.. 3 winterlaarzen, 2 Uggs en 3 Korte laarsjes met hak
En dan heb ik nog wel slippers, en pantoffels in de kast liggen..
Komt dus uit op ongeveer 18 19 schoenen in Totaal. En daar heb ik ook meer dan genoeg aan hoor.
Ik heb denk ik zo'n 6 '' uitgaan '' schoentjes leuke hakken.. 3 winterlaarzen, 2 Uggs en 3 Korte laarsjes met hak
En dan heb ik nog wel slippers, en pantoffels in de kast liggen..
Komt dus uit op ongeveer 18 19 schoenen in Totaal. En daar heb ik ook meer dan genoeg aan hoor.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
donderdag 6 december 2012 om 17:50
donderdag 6 december 2012 om 18:02
Ik durf niet te tellen maar ik schat een paar of 50-80 en dat vind ik en mijn omgeving al heel veel...
Ik koop zowel echte kwaliteitsschoenen van 100-200 euro die jaren meegaan (maar qua vorm helaas uit de mode zijn, die gaan op een gegeven moment toch weg) als goedkopere schoenen zoals ballerina's voor een tientje die maar een paar maanden meegaan.
Ik koop zowel echte kwaliteitsschoenen van 100-200 euro die jaren meegaan (maar qua vorm helaas uit de mode zijn, die gaan op een gegeven moment toch weg) als goedkopere schoenen zoals ballerina's voor een tientje die maar een paar maanden meegaan.
donderdag 6 december 2012 om 18:09
quote:esther89 schreef op 06 december 2012 @ 16:29:
[...]
Dan kom je vast ook al goed in de richting van 150 damesschoenen of niet dan
Ik doe er ook wel weer weg. Heb zestig paar, denk ik zo. Dat is exclusief slippers, sportschoenen en huisschoenen. Ik probeer het een beetje te beperken en het principe: een paar erin, een paar eruit aan te houden. Met weinig succes.
Nog goede schoenen gooi ik in de bak van Humana/Mensen in Nood, waar ze verkocht worden.
Even kijken:
- Zes paar hoge laarzen met hoge hak
- Twee paar enkellaarzen met lage ha
- Vijf paar platte schoenen (moccasins etc.).
- De rest pumps en sleehakken
De lage hakken zijn er eigenlijk de laatste jaren bijgekomen, omdat ik waar ik nu woon alles te voet kan doen.
[...]
Dan kom je vast ook al goed in de richting van 150 damesschoenen of niet dan
Ik doe er ook wel weer weg. Heb zestig paar, denk ik zo. Dat is exclusief slippers, sportschoenen en huisschoenen. Ik probeer het een beetje te beperken en het principe: een paar erin, een paar eruit aan te houden. Met weinig succes.
Nog goede schoenen gooi ik in de bak van Humana/Mensen in Nood, waar ze verkocht worden.
Even kijken:
- Zes paar hoge laarzen met hoge hak
- Twee paar enkellaarzen met lage ha
- Vijf paar platte schoenen (moccasins etc.).
- De rest pumps en sleehakken
De lage hakken zijn er eigenlijk de laatste jaren bijgekomen, omdat ik waar ik nu woon alles te voet kan doen.
donderdag 6 december 2012 om 18:14
5paar hoge laarzen (met en zonder hak)
2paar enkellaarsjes
4paar zomerschoenen
2paar slippers
3paar nette pumps (waaronder trouwschoenen)
en nog een paar schoenen die ik aanheb als ik in de tuin werk.
Oh ja en 1paar snowboots en 1paar nike's.
Ik haal m'n schoenen vaak in duitsland, zijn de duurdere merken net wat goedkoper.
2paar enkellaarsjes
4paar zomerschoenen
2paar slippers
3paar nette pumps (waaronder trouwschoenen)
en nog een paar schoenen die ik aanheb als ik in de tuin werk.
Oh ja en 1paar snowboots en 1paar nike's.
Ik haal m'n schoenen vaak in duitsland, zijn de duurdere merken net wat goedkoper.
donderdag 6 december 2012 om 18:27
12 Paar laarzen (enkel, halfhoog, hoog, 1x Uggs)
5 Paar sneakers
6 Paar sandalen
2 Paar wandelschoenen (lage en hoge bergschoenen)
2 Paar veterschoenen
5 Paar pumps
3 Paar zomerschoenen
33 Paar schoenen dus... Dat is eigenlijk best wel belachelijk veel! Maar ik graag ze allemaal. Ik koop bij als er een paar is versleten en vooral in de uitverkoop eigenlijk.
5 Paar sneakers
6 Paar sandalen
2 Paar wandelschoenen (lage en hoge bergschoenen)
2 Paar veterschoenen
5 Paar pumps
3 Paar zomerschoenen
33 Paar schoenen dus... Dat is eigenlijk best wel belachelijk veel! Maar ik graag ze allemaal. Ik koop bij als er een paar is versleten en vooral in de uitverkoop eigenlijk.