Mode & Beauty alle pijlers

Schoenentips

25-09-2022 09:09 20 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi! Ik heb een jurk in exact deze kleur gekocht: (niet deze, alleen dezelfde lengte) https://www.honneloeloe.nl/product/1560 ... 52c47&_c=1

En nu zoek ik pumps... Maar geen idee wat voor kleur! Zouden jullie op zoek gaan naar dezelfde kleur groen? Bruin? Nude? Iets anders? Zowel tips als links zijn heel welkom, ik ben hier zo slecht in...
Alle reacties Link kopieren Quote
Zwart. Die kan je altijd nog dragen.
Welke kleur is je tas?
Zilver een optie? Vind ik zowel kunnen voor zomer als winter en past overal bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je ziet de schoenen met die lengte amper, dus koop iets wat je daarna ook nog draagt. Of iets wat je al in huis hebt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou gaan voor groen of zwart. En dan je tasje/clutch in dezelfde kleur.
Geen groen. De zelfde kleur als de jurk krijg je toch niet. Bruin vind ik okk niet mooi. Zeker niet als het donkerbruin is.

Ik zou dan voor nude gaan of voor zwart. Zwart is meer passend voir de winter dam nude.

Zilver nan inderdaad ook day us echt feestelijk. Zou ik niet xo snel in het dagelijkse leven aantrekken. Maar voor een feestje past het wel mooi bij edn groene jurk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goud.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor jullie tips! Ik ga me eens op zwart, nude en zilver oriënteren.
himalaya schreef:
25-09-2022 09:17
Je ziet de schoenen met die lengte amper, dus koop iets wat je daarna ook nog draagt. Of iets wat je al in huis hebt.
Je ziet de schoenen wel degelijk, de daadwerkelijke galajurk houdt halverwege mijn scheenbenen op aan de voorkant, en heeft achter een kleine sleep.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goud of zilver afhankelijk van wat meer bij je past.
Roze als je veel lef hebt.
In al deze gevallen moeten je schoenen en je tas matchen.

Als het allemaal al duur genoeg is en je je schoenen na afloop graag frequent wil kunnen blijven ďragen dan is er met zwart weinig mis. Wel zorgen voor mooie dunne kousen in dat geval, anders lijken je benen twee boomstammen. Bij zwarte schoenen kun je je tas en sieraden laten matchen zonder rekening te houden met je schoenen.

Zelfde geldt voor groene schoenen. Als je toevallig in de buurt van Haarlem woont: in de Grote Houtstraat zit een winkel die maar een paar modellen pumps verkoopt maar dan wel in een enorm palet aan kleuren. Handig voor wanneer je op zoek bent naar een specifieke kleur (weet de naam niet uit mijn hoofd als ik erop kom plak ik wel een linkje)

(Oeps, ze zijn failliet. Maar nu wel nog/weer online te vinden. Ben alleen niet zo onder de indruk van hun lows, het ene model heeft een truttige hak en het andere een te casual houtlookhak voor bij een galajurk. Maar als je hoger kan/wil hebben dan kan er veel! https://noe.shoes/)

Prachtige kleur jurk trouwens :love:
sprankelend wijzigde dit bericht op 25-09-2022 11:28
14.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Goud en zilver passen ook overal bij en vind ik feestelijker dan zwart!
En als je echt iets gewaagds wilt: fuchsia.
Brons.
Alle reacties Link kopieren Quote
Off white
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Ik vind zwart met donkergroen niet erg feestelijk en dat geldt eigenlijk voor elke donkere kleur.

Ik combineer zelf donkergroen vrijwel altijd met nude en soms fuchsia of oranje. Zilver en goud zullen ook mooi staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had onder die kleur jurk een gouden hoge hak
En ook gouden flatjes voor wat langere stukken lopen op de bruiloft
Alle reacties Link kopieren Quote
Paars is heel erg mooi bij die kleur groen. En paars kan ook bij verrassend veel andere kleuren. Dus ik zou paars proberen te vinden. En anders goud, of eventueel fuchsia. Zwart kan ook maar is niet zo feestelijk inderdaad.
Alles kan als je een tasje hebt dat matcht met je schoenen.
Alle reacties Link kopieren Quote
kweepeer schreef:
25-09-2022 11:57
Paars is heel erg mooi bij die kleur groen. En paars kan ook bij verrassend veel andere kleuren. Dus ik zou paars proberen te vinden. En anders goud, of eventueel fuchsia. Zwart kan ook maar is niet zo feestelijk inderdaad.
Prachtige kleur groen. Ik zou ook paars doen. Ik heb paarse hakken en die vind ik bij veel verschillende kleuren heel leuk en feestelijk staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
25-09-2022 12:46
Prachtige kleur groen. Ik zou ook paars doen. Ik heb paarse hakken en die vind ik bij veel verschillende kleuren heel leuk en feestelijk staan.
Eens. Ik heb ook pumps in een felle kleur die tussen paars en fuchsia in zit. Maakt meteen vrijwel iedere outfit feestelijk en is minder somber en standaard dan zwart.
Alle reacties Link kopieren Quote
MariaDeJong schreef:
25-09-2022 12:27
Alles kan als je een tasje hebt dat matcht met je schoenen.
Geen seconde over nagedacht, maar dit vind ik echt een heel fijne tip! (alle tips sowieso hoor lieve Viva'ers :-) ) Ik denk dat ik me ga oriënteren op zilver. Past bij het tasje dat er nog niet is maar wel gaat komen, en waarschijnlijk ook bij de sieraden.

Nu nog een zelfvertrouwenshot om te kunnen verdragen dat ik een paar uur lang in het middelpunt van de belangstelling ga staan en ik ben er helemaal klaar voor ;-) .

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven