Mode & Beauty alle pijlers

Scholl slippers ervaringen

27-04-2010 22:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vandaag scholl slippers, voor 84,95. Flink aan de prijs, maar dat heb ik er wel voor over nu ik inmiddels heb geleerd dat dure schoenen ook langer mee kunnen gaan.

Maarrr, lopen ze ook een beetje? Die in de winkel zagen er totaal van hout uit, niet precies als op de foto dus ( daar is het gedeelte waar je voet op zit anders). Zag er niet echt comfortabel uit, maar Scholl is toch juist een merk wat goed voor je voeten zou moeten zijn? Ben erg benieuwd, alvast bedankt!

Hoi,

Vorig jaar een paar aangeschaft, bevalt goed, lopen prima!
Als je in de winkel was, waarom heb je ze dan niet even gepast? Scholl is idd net al birckenstock bekend vanwege de gezondheidssandalen, maar dit 'hippe' exemplaar heeft natuurlijk wel een relatief hoge hak voor een gezondheidssandeel.
Loop er al jaren op, wil niet anders. De leren lopen ook lekker.
quote:borderwalk schreef op 27 april 2010 @ 22:44:

Als je in de winkel was, waarom heb je ze dan niet even gepast?

Vanwege zweetvoeten

En het ging me ook vooral om de lange termijn.

Maar zo te horen zijn ze prima, Birckenstocks vond ik ( na een pijnlijke inloopperiode) ook perfect idd.

Vandeweek maar eens met gewassen voetjes gaan passen
Ik heb altijd een paskousje in mijn zak of handtas.

EDIT: ik heb ze als kind gehad. Hard lopen lukt er niet mee. Je kunt er wel mee slaan
quote:small_voet schreef op 28 april 2010 @ 00:51:

EDIT: ik heb ze als kind gehad. Hard lopen lukt er niet mee. Je kunt er wel mee slaan
Ik heb ook slippers van Scholl, de sleehak! Hele leuke kleur blauw (en suede...vind die glim toch een beetje ordi, maar dat ben ik): bij www.trendyslippers.nl Dacht eerst dat het niet zou lopen op zo'n houten voetbed, maar het loopt echt lekker! En ze zijn niet al te hoog dus ik hou het aardig vol...
quote:small_voet schreef op 28 april 2010 @ 00:51:

Viva naar de knoppen.
Hoi,

Hier zijn jouw slippers flink afgeprijsd!!

Shoeline

en in meerdere kleurtjes te krijgen. Loop ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven