Scholl slippers ervaringen
dinsdag 27 april 2010 om 22:33
Ik zag vandaag scholl slippers, voor 84,95. Flink aan de prijs, maar dat heb ik er wel voor over nu ik inmiddels heb geleerd dat dure schoenen ook langer mee kunnen gaan.
Maarrr, lopen ze ook een beetje? Die in de winkel zagen er totaal van hout uit, niet precies als op de foto dus ( daar is het gedeelte waar je voet op zit anders). Zag er niet echt comfortabel uit, maar Scholl is toch juist een merk wat goed voor je voeten zou moeten zijn? Ben erg benieuwd, alvast bedankt!
Maarrr, lopen ze ook een beetje? Die in de winkel zagen er totaal van hout uit, niet precies als op de foto dus ( daar is het gedeelte waar je voet op zit anders). Zag er niet echt comfortabel uit, maar Scholl is toch juist een merk wat goed voor je voeten zou moeten zijn? Ben erg benieuwd, alvast bedankt!
dinsdag 27 april 2010 om 22:55
quote:borderwalk schreef op 27 april 2010 @ 22:44:
Als je in de winkel was, waarom heb je ze dan niet even gepast?
Vanwege zweetvoeten
En het ging me ook vooral om de lange termijn.
Maar zo te horen zijn ze prima, Birckenstocks vond ik ( na een pijnlijke inloopperiode) ook perfect idd.
Vandeweek maar eens met gewassen voetjes gaan passen
Als je in de winkel was, waarom heb je ze dan niet even gepast?
Vanwege zweetvoeten
En het ging me ook vooral om de lange termijn.
Maar zo te horen zijn ze prima, Birckenstocks vond ik ( na een pijnlijke inloopperiode) ook perfect idd.
Vandeweek maar eens met gewassen voetjes gaan passen
donderdag 29 april 2010 om 18:14
Ik heb ook slippers van Scholl, de sleehak! Hele leuke kleur blauw (en suede...vind die glim toch een beetje ordi, maar dat ben ik): bij www.trendyslippers.nl Dacht eerst dat het niet zou lopen op zo'n houten voetbed, maar het loopt echt lekker! En ze zijn niet al te hoog dus ik hou het aardig vol...