Mode & Beauty alle pijlers

Schuine pony, ervaringen?

04-02-2018 21:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal
Ik denk er al een paar weken over om m'n haar te laten knippen
Het valt ongeveer tot op m'n BH bandje en is aan de onderkant recht geknipt, geen laagjes ofzo
Ik overweeg om een schuine pony te laten knippen, maar heb dit nog nooit gehad en vroeg me af of dit niet irritant in je gezicht valt, en/of moeilijk te stylen is?
Laat me weten als je hier ervaring mee hebt!
Ik vond het heel irritant maar dat komt omdat ik er het haar niet voor heb.
Internagelaktisch
https://www.bing.com/images/search?q=sc ... ORM=HDRSC2

Je hebt een schuine pony en je hebt een schuine pony.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Goede haarlak kopen. Ik heb al 100 jaar een schuine pony en gaat prima.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ligt he-le-maal aan de structuur van je haar.
Dat hangt af van je type haar en hoe lang je pony is. Als je een lok knipt en je hebt een beetje slag, dan hoef je dat helemaal niet te stylen. Knip je het wat korter en heb je wat wilder haar om het zo maar te zeggen, dan zul je het mogelijk moeten föhnen.
Ik heb het heel lang kort gehad met een lange lok. Enige stylen wat ik doe is een beetje gel erin smeren, niet föhnen of zo.
Mijn haar viel al schuin dus mijn pony ook schuin laten knippen. Staat heel leuk en hoef er weinig aan te doen
Ik heb het ook, heb haar met een lichte slag en valt altijd meteen goed.
Ik had vroeger een pony. Maar door zweet ging het plakken en leek het net of ik twee gordijntjes had! Dus vanaf mijn 14de heb ik nooit meer een pony gehad want toen was het weggegroeid.
je moet zorgen dat je kapper goed mee knipt met de naturlijke 'vaslrichting' van je haar, de zogenaamde 'kruintjes'. afhankelijk van of daarmee rekening is gehouden, ka het fantastisch staan, makkelijk te stylen zijn, of juist een regelrechte ramp.
Ik heb een pony die je recht en schuin kunt dragen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven