Mode & Beauty alle pijlers

Sephora make-up

22-03-2010 11:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zag dat komende week bij het prijzencircus van V&D de Sephora-producten in de aanbieding zijn. 3 voor 10 euro.

Ik ken eigenlijk niets van dit merk; heb er nog nooit iets van gebruikt, maar ben er wel benieuwd naar.

Dus met zo'n aanbieding is het leuk om eens iets uit te gaan proberen.

Welke producten van Sephora vinden jullie echte aanraders?
ik vind het echt fijn.. alleen de mascara beviel me minder.

ik heb poeder, en rouge
Ik heb lippenstift en oogschaduw. Vooral de oogschaduwtjes van Sephora vind ik erg fijn!
Ik heb eyeliners ervan. En ze bevallen prima.
Ik zou niet voor de oogschaduw met glitters gaan. Ik heb er ooit eens een grijze gekocht en die glitters zijn zo groot dat ze voortdurend in je ogen zitten. Dat is geen pretje wanneer je lenzen draagt
ik heb van de week ook 3 make upjes voor 10 euro gekocht bij sephora! een oogschaduw palet met 4 of 5 kleurtjes roze, 1 donkerroze met glitter oogschaduw en een roze lipplump. Normaal gesproken was ik ¤40,50 kwijt geweest, nu ¤10,-! Oogschaduw is erg goed, lipplump droogt snel op helaas.
Ik heb nachtcreme. Sephora is een soort Douglas' in bijv Frankrijk, ze hebben alleen een eigen merk die kennelijk ook in nedrland wordt verkocht.
Even uppen. Weet iemand waar Sephora in Amsterdam te krijgen is? Ik zie het niet bij de merken van V&D staan.
Bij de V
Ppffff. Forum mobiel. Bij v en d in Amstelveen. Er wordt geen make up meer verkocht in Amsterdam.
O wat jammer. Dus helemaal niet meer in A'dam te verkrijgen dan? Zag nl ook dat er een hele Sephorawinkel is in Amstelveen, dan rij ik daar wel een keertje heen. Dank!
@Lucifer1983: Even lekker off topic maar waar ken ik jouw avatar nou toch van...!!!???

on topic: Ik heb de Lash Plumber Ultra Black mascara en ik vind hem geweldig. Ik merk ook dat nu na een half jaar hem elke dag te gebruiken, mijn wimpers langer zijn.
Heel erg tevreden mee. Alleen de mascara vind ik iets minder, het klontert veel. Maar voor 3,33 per item kan je het toch makkelijk proberen?
Geweldige winkel. Ik heb alleen de primer van dat merk; koop in de winkel meestal andere merken.
...Maar niet in Amsterdam dus? (zie rest van ge-upte topic )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven