Mode & Beauty alle pijlers

Shampoo testpanel voor Viva

09-05-2011 17:09 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, misschien heb ik er overheen gelezen dat dit topic er al is, maar wie heeft er nog meer een pakketje ontvangen om shampoo&conditioner te testen?
Nog niks ontvangen, wel een mail gehad.. We shall see...
Ik heb vorige week al een pakketje ontvangen. Ik wist niet eens dat het daarvoor was. Ik dacht om je mening te geven over Viva, dat ik mij daarvoor had opgegeven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb het gehad! Ik vind het wel goede shampoo, heb echt het idee dat mijn haar echt schoon wordt.
Como?
Wat is como?
Ik heb vandaag een e-mail gehad met daarin de enquete over de shampoo maar heb nooit de shampoo zelf ontvangen, misschien komt dat nog?
Wie, wat, hoe....
Oh , je kon je een tijdje geleden opgeven om een shampoo te testen via Viva van Garnier Fructis. Het is een versterkende shampoo, anti kalk ofzo tegen hard water ( we hebben helemaal geen hard water maar goed) en zonder silliconen en parabenen Ik vind het een fijne shampoo. Ik heb 2 pakketjes gehad, geprobeerd mensen te bereiken, maar niemand antwoordde :S Maar ik heb het al een week ongeveer binnen denk ik.
Heb geen mail gehad wel een pakketje. Heerlijke shampoo en ruikt ook zalig
Ik heb het ook al een week binnen.
Ik heb het ook al een week binnen, merk totaal geen verschil.

Vandaag kreeg ik de mail.
quote:Emmy_ schreef op 09 mei 2011 @ 17:27:

Ik heb vandaag een e-mail gehad met daarin de enquete over de shampoo maar heb nooit de shampoo zelf ontvangen, misschien komt dat nog?Waarschijnlijk is jouw pakketje per ongeluk bij Yellowlove terecht gekomen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven