Shampoo vrij leven
zaterdag 28 juli 2012 om 23:43
Ik was mijn haar elke dag, met heerlijk geurende nivea, dove of elvive shampoo, een dikke kwak conditioner. Mijn lijf met lekker schuim van rituals. Soms alles wel 2x per dag... En ik heb mooi, glanzend, fris lang haar!!
Niets lekkerders als pas gewassen haar!
En al zal het dan niet natuurlijk zijn,
Ik geniet er van!!!
Ik geniet er van!!!
zondag 29 juli 2012 om 17:49
zondag 29 juli 2012 om 17:50
quote:fruitellie007 schreef op 28 juli 2012 @ 23:43:
Ik was mijn haar elke dag, met heerlijk geurende nivea, dove of elvive shampoo, een dikke kwak conditioner. Mijn lijf met lekker schuim van rituals. Soms alles wel 2x per dag... En ik heb mooi, glanzend, fris lang haar!!
Ik geniet er van!!!Dat vind ik ook, zo lekker die geur!
Ik geniet er van!!!Dat vind ik ook, zo lekker die geur!
zondag 29 juli 2012 om 18:09
Ik durf het niet aan. Gebruik wel zuivere shampoo en conditioner.
Lees deze link maar eens.
http://www.telegraaf.nl/v ... stralend_zomerhaar__.html
http://www.telegraaf.nl/v ... stralend_zomerhaar__.html
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
maandag 30 juli 2012 om 08:25
quote:Bailey01 schreef op 29 juli 2012 @ 18:09:
http://www.telegraaf.nl/v ... stralend_zomerhaar__.htmlGoede link, vind dat van die kruiden door de azijn voor een lekkere geur wel een goede. Want ben wel bang dat mijn haar vies gaat ruiken!
http://www.telegraaf.nl/v ... stralend_zomerhaar__.htmlGoede link, vind dat van die kruiden door de azijn voor een lekkere geur wel een goede. Want ben wel bang dat mijn haar vies gaat ruiken!
maandag 30 juli 2012 om 19:52
Mijn haar was afgelopen zaterdag wel echt vettig, maar is nu alweer een stuk minder vet. Zelfs schoon genoeg om los te dragen! En het ruikt prima.
Ben nu dus 12 dagen shampoovrij. Wel "was" ik mijn haar met water, en masseer dan grondig mijn hoofdhuid.
Ik ben tot op heden positief! Het lijkt alsof mijn haar nu al redelijk gewend is en het is niet eens supervet geweest.
Ben nu dus 12 dagen shampoovrij. Wel "was" ik mijn haar met water, en masseer dan grondig mijn hoofdhuid.
Ik ben tot op heden positief! Het lijkt alsof mijn haar nu al redelijk gewend is en het is niet eens supervet geweest.
maandag 30 juli 2012 om 20:35
maandag 30 juli 2012 om 20:47
quote:NymphadoraTonks schreef op 30 juli 2012 @ 20:35:
Ik vind mijn haar toch echt wel stinken hoor na bbq, frituur, sporten, paardrijden ed.
Echt een paar keer per week iig wassen vind ik echt wel noodzakelijk. Kan me niet voorstellen dat dat bij andere mensen wel lekker kan ruiken.Ikzelf kan het mij ook niet voorstellen, diegene die ik ken die haar haar heel vaak lange tijd niet wast, stinkt echt wel, maar ik denk dat ze het zelf al niet meer ruikt. Het is een muffe geur en inderdaad vermengt met kook- en rooklucht.
Ik vind mijn haar toch echt wel stinken hoor na bbq, frituur, sporten, paardrijden ed.
Echt een paar keer per week iig wassen vind ik echt wel noodzakelijk. Kan me niet voorstellen dat dat bij andere mensen wel lekker kan ruiken.Ikzelf kan het mij ook niet voorstellen, diegene die ik ken die haar haar heel vaak lange tijd niet wast, stinkt echt wel, maar ik denk dat ze het zelf al niet meer ruikt. Het is een muffe geur en inderdaad vermengt met kook- en rooklucht.
maandag 30 juli 2012 om 21:31
maandag 30 juli 2012 om 21:47
quote:Kalliope schreef op 30 juli 2012 @ 21:31:
Mijn zus wast haar haar elke week à anderhalve week en die stinkt absoluut niet.
En mijn ex vond mijn haar juist altijd lekker ruiken (maar ik doe er stiekem parfum in ).
Als ik zou stinken zou mijn moeder/zus/best vriendin ofzo dat wel zeggen.Haha dat doe ik ook
Ik was mijn haar ongeveer 2 keer per week, soms 3. Als ik het langer oversla is het echt wel vettig. Wanneer ik het vaker was wordt het ook eerder vet, en komen mijn krullen veel minder tot hun recht. Zonder shampoo zou ik echt niet kunnen.
Mijn zus wast haar haar elke week à anderhalve week en die stinkt absoluut niet.
En mijn ex vond mijn haar juist altijd lekker ruiken (maar ik doe er stiekem parfum in ).
Als ik zou stinken zou mijn moeder/zus/best vriendin ofzo dat wel zeggen.Haha dat doe ik ook