Mode & Beauty alle pijlers

Shein

22-11-2019 09:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie bestelt er wel eens iets bij Shein? Bevalt dat?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik heb er een keer een tshirt gekocht.
Slechte kwaliteit en viel heel klein, beetje Ali Express kwaliteit dus.
Je kan ook Shein kopen op Aliexpress, volgens mij vaak ook nog goedkoper dan als op hun eigen website. Verder geen ervaring mee qua kwaliteit etc.
1 keer daar besteld echt verschrikkelijke kwaliteit. Van die nare gladde stof en alles was veel te klein en had een heel raar model. Retourneren is vervolgens een crime. Ik zou daar nóóit meer bestellen
2x keer wat besteld (kleding en tassen). Viel beide keren heel erg tegen.
Tassen van slechte kwaliteit. Kleding leek niet op de plaatjes, andere kleur, slechte pasvorm. Voor mij nooit meer.
Het ziet er al vreselijk uit.
Zelfde (eenmalige) ervaring als hierboven. Daarna nooit meer besteld.
Ik heb juist alleen maar positieve ervaringen met Shein! Bestel er regelmatig, en het zit ook (bijna) altijd goed. Een tip is om de recensies lezen (liefst met foto) onder de artikelen. Daar kun je dan gelijk uit opmaken of het artikel overkomt zoals op de foto.
Ik weet niet hoe lang je bent, maar hou er wel rekening mee dat rokjes/jurken wat korter uitvallen. Ik bestel zelf vrijwel alleen bovenkleding daar, maar dat is echt prima.
Je moet natuurlijk ook geen topkwaliteit verwachten voor een trui van 6 euro: )
1x een trui besteld, slechte en dunne kwaliteit. Maar ja, wat wil je ook voor die prijs.
ik geef mn bek ook maar een douw
3 jurken besteld van de grote matenlijn (ik heb maat 46) . Ze vielen me niet tegen. Super synthetisch natuurlijk, maar krijg veel complimenten als ik ze aan heb.

Kleding voor mijn dochter (maat s) was wisselend. Shirtjes waren prima, joggingbroek vielen de gaten er letterlijk al na een uur in.
Bedankt dames, ik zie er maar vanaf denk ik.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven