Mode & Beauty alle pijlers

Shoebuy

16-10-2011 10:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een paar leuke schoenen op www.shoebuy.com gezien. Ben van plan om deze te kopen. Er zijn nl. wel meer mensen die ook wel van shoebuy.com gekocht hebben. Alleen weet ik niet hoe het zit omdat het daar met dollars gebeurd. Hoe gaat dit in z'n werk?
en daar moest je weer op nieuw een topic over openen??
dit riekt naar spam
Welke heb je gezien dan? En wat snap je niet, en waarom vraag je dat niet aan die 'meer mensen die bij shoebuy' hebben gekocht? Wie zijn die meer mensen trouwens? Iets specifieker, anders zouden we gaan denken dat je hier reclame maakt
Ik dacht dat je op zoek was naar een webshop met goedkope schoenen? En dan kom je aan met een Amerikaanse website Heb je al gekeken naar de verzendkosten? En als ze niet passen, ga je ze dan weer terugsturen?

Hoe moeilijk kan het zijn om naar de site van Scapino, Zalando, Schoenenreus, etc. te gaan en daar schoenen te bestellen...
Ik heb geen zin om op die site te kijken, maar neem aan dat je met CC betaald, dus ook al betaal je in dollars, het bedrag dat op je CC staat wordt aan het eind van de maand toch gewoon in euro's van je bankrekening afgehaald? Hoe gaat wat in zijn werk?
Je bank rekent voor je om, dus daar hoef je zelf niets aan te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven