Shops met echte modellen
zondag 10 november 2019 om 16:43
Oké de topic is wellicht wat raar maar ik ben dus iemand die helemaal niet van winkelen houd.
Nu heb ik een winkeltje gevonden die ik volg via Facebook die dan hun kleren showen door mensen van de winkel. Dit vind ik zelf toch een reëler beeld geven dan van de foto’s van de bekende online stores.
Ik heb hierdoor dus al een aantal leuke combi’s gekocht.
Nu wil ik de naam niet noemen ivm spam maar ik houd zelf van beetje casual chique mode. Dus wat ik aan kan naar kantoor, uit eten maar ook wat leuke vrijetijdskleding.
Hebben jullie nog tips van zulke winkeltjes die dit ook doen en dit op Facebook zetten met “normale” modellen waar jullie vaak dingen kopen?
(Ik zelf heb maat 38)
Nu heb ik een winkeltje gevonden die ik volg via Facebook die dan hun kleren showen door mensen van de winkel. Dit vind ik zelf toch een reëler beeld geven dan van de foto’s van de bekende online stores.
Nu wil ik de naam niet noemen ivm spam maar ik houd zelf van beetje casual chique mode. Dus wat ik aan kan naar kantoor, uit eten maar ook wat leuke vrijetijdskleding.
Hebben jullie nog tips van zulke winkeltjes die dit ook doen en dit op Facebook zetten met “normale” modellen waar jullie vaak dingen kopen?
(Ik zelf heb maat 38)
zondag 10 november 2019 om 16:47
Siska001 schreef: ↑10-11-2019 16:43Oké de topic titel is wellicht wat raar maar ik ben dus iemand die helemaal niet van winkelen houd.
Nu heb ik een winkeltje gevonden die ik volg via Facebook die dan hun kleren showen door mensen van de winkel. Dit vind ik zelf toch een reëler beeld geven dan van de foto’s van de bekende online stores met hun standaard modellen. (Meestal slank en lang)
(Ik zelf heb maat 38)
zondag 10 november 2019 om 16:59
zondag 10 november 2019 om 17:10
zondag 10 november 2019 om 19:39
zondag 10 november 2019 om 21:09
Ik heb pas een demo gezien waarmee je kleding kon passen middels augmented reality. Dan ben je zelf het model.
Er is nog wel een hoop nodig om dit op grotere schaal te kunnen gaan gebruiken maar de basis is er. Je kunt al afmetingen bepalen met een Android of Apple smartphone. Je moet dan alleen nog de kledingstukken digitaal beschikbaar hebben zodat je het plaatje kunt maken.
Er is nog wel een hoop nodig om dit op grotere schaal te kunnen gaan gebruiken maar de basis is er. Je kunt al afmetingen bepalen met een Android of Apple smartphone. Je moet dan alleen nog de kledingstukken digitaal beschikbaar hebben zodat je het plaatje kunt maken.
zondag 10 november 2019 om 21:15
maandag 11 november 2019 om 09:01
Het nadeel van de kleding laten showen door mensen van de winkel is wel dat er ook een doelgroep afvalt.
Als ik op Facebook de vrouwen van deze winkel bekijk dan zou ik de kleding nooit kopen, omdat ik deze vrouwen allesbehalve charmant vind. Vrouwen die er mannelijk uitzien. Overgewicht hebben. Kortgeknipt haar. Dan denk ik: ‘Oh, dát soort vrouwen loopt in die kleding’. En dan zou ik het nooit kopen, want dan vind ik de kleding ineens ‘suf’ en ‘burgerlijk’.
Wat ik wel mooi vind is dat de paspoppen in Amerika van slank naar grotere maten gaan. Dat geeft een beter beeld, want dan krijgt de kleding geen ‘imago’.
maandag 11 november 2019 om 11:00
maandag 11 november 2019 om 12:16
Spammert
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:30
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
69.75% gewijzigd