Mode & Beauty alle pijlers

Silk 'n glide (laserontharing)

25-06-2014 09:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Al vaker heb ik mijn onzekerheden gedeeld over mijn beharing. Over een week start ik met laserontharing van mijn gezicht in een schoonheidssalon.

Gisteren viel mijn oog op de Silk 'n glide laserapparaten, die je blij de blokker voor maar 119 euro kunt kopen. Helemaal niet duur! Het apparaat belooft een haarvermindering van 50% na 3 behandelingen. Ideaal dus! Ik zou graag mijn oksels, haartjes rond de navel en later misschien ook mijn benen en armen willen behandelen. Maar, omdat ik in mijn omgeving (nog) niemand heb die dit apparaat heeft gebruikt en ik het ook wel spannend vind om dit te gaan gebruiken, vroeg ik mij af of er al ervaringen zijn met thuis laseren.

Ik ben benieuwd!

Liefs
Het ene laserapparaat is het andere niet. Volgens de reviews is die van Philips de beste, maar ja die is dan ook 500 euro, vandaar dat ik hem nog niet heb.

De goedkope apparaten hebben volgens mij nauwelijks effect wat ik zo lees.
Bij dergelijke apparaten is het belangrijk dat je de juiste huids- en haarkleur hebt, want anders werkt het niet. Het haar moet donker zijn, en de huid geloof ik niet te licht (maar dat laatste weet ik niet zeker).
Je huid moet juist zo licht mogelijk zijn en je haren heel donker.
quote:Taralina schreef op woensdag 25 juni 2014 21:49 Je huid moet juist zo licht mogelijk zijn en je haren heel donker.Dank voor de aanvulling!
Ik heb een lichte huid en donker haar! Lijkt me fijn bij oksels, haartjes op tenen. Dat zijn namelijk niet zulke grote oppervlakten.

Iemand ervaring met deze laserbehandeling voor thuis?
http://mens-en-gezondheid ... en-voor-thuisgebruik.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven