Silk épil 9
maandag 28 november 2016 om 07:56
Mijn silk épil 7 heeft het begeven dus ben ik van plan een silk épil 9 aan te schaffen, maar blijkbaar heb je dit tegenwoordig in allerlei verschillende uitgaves met verschillende hulp- en opzetstukken, bijvoorbeeld om je gezicht te reinigen en te scrubben. Iemand ervaring hiermee? Is het handig? Doet het echt wat? Gebruik je het?
maandag 28 november 2016 om 09:33
Ik heb laatst voor het eerst een epileerapparaat gekocht en dat werd deze. M'n oksels heb ik geprobeerd, maar wat een hel is dat. M'n benen vind ik wel te doen. Hij pakt ook alle haartjes mee en je kunt hem ook onder de douche gebruiken. Ik ben een keer met die borstel en scrubgel over m'n benen gegaan, maar vind het niet echt bijzonder en ga het ook niet meer gebruiken denk ik.
Gek genoeg is hij nu bij bijvoorbeeld Bol.com goedkoper met alle meuk erbij (en je kunt nog 30 euro terug krijgen via Braun of niet goed geld terug), dan zonder.
Gek genoeg is hij nu bij bijvoorbeeld Bol.com goedkoper met alle meuk erbij (en je kunt nog 30 euro terug krijgen via Braun of niet goed geld terug), dan zonder.
maandag 28 november 2016 om 09:46