Mode & Beauty alle pijlers

Skechers Shape Up

25-05-2010 01:32 30 berichten
Het zoveelste item over onelegante schoenen (of beter gezegd gympen). Zijn er dames die deze schoenen dragen? Er wordt van gezegd dat je de sportschool gedag kunt zeggen door deze schoenen. Nou neem ik dat soort berichten met een hele grote schep zout. Maar ze schijnen wel heel comfortabel te zijn en heerlijk te lopen. Iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze en je valt er echt niet vanaf. Je gebruikt iets meer spieren doordat je constant je evenwicht moet zoeken en daardoor krijg je ook een rechter figuur.

Om af te vallen zul je toch echt moeten gaan sporten en gezonder gaan eten.
Krijg je wel strakkere benen ervan dan? Niet per se afvallen, maar gespierder/strakker?

Reebok heeft ook een versie op de markt gebracht, ziet er een stuk minder lelijk uit (meer als een gewone hardloopschoen), easy toners heten ze (sorry voor de schaars geklede dame, moet waarschijnlijk tonen wat voor geweldige benen en billen je ervan krijgt)

quote:El_lebel schreef op 02 juni 2010 @ 10:34:

Krijg je wel strakkere benen ervan dan? Niet per se afvallen, maar gespierder/strakker?

Reebok heeft ook een versie op de markt gebracht, ziet er een stuk minder lelijk uit (meer als een gewone hardloopschoen), easy toners heten ze (sorry voor de schaars geklede dame, moet waarschijnlijk tonen wat voor geweldige benen en billen je ervan krijgt)

[afbeelding]

Nee. Misschien als je er iedere dag 25 km op (snel)wandelt. Maar dat krijg je dan zonder die schoenen ook wel. En als je iedere dag pizza blijft eten dan boek je nog geen resultaten.

Je figuur wordt rechter en om dat recht te kunnen houden span je bepaalde spieren aan die je niet of minder gebruikt wanneer je niet rechtop loopt, zoals velen van ons doen. Met recht op bedoel ik dus schouders naar achter, borst vooruit, bekken gekantelt etc. Veel mensen doen dat niet uit zichzelf. Nu heb ik dat wel altijd al gehad doordat ik veel gesport heb dus sowieso verandert er bij mij niet zo heel veel. Het is een extraatje, maar vewacht geen buiten proportionele veranderingen.

Deze schoenen zijn helaas geen excuus voor het vermijden van de sportschool en gezond eten, wat veel mensen wel denken. Afvallen is gewoon hard werken, niks meer en niks minder.
Ik zit ook te twijfelen of ik die skechers aan zal schaffen. Kom vaak in Duitsland en daar zijn ze iets goedkoper. Heb ze al wel aangehad en in het begin is het heel raar. Ik loop bij de fysio omdat ik last heb van mijn schouders. Dit komt doordat mijn houding verkeerd is. Ik gebruik het midden van mijn rug niet, en daardoor belast ik mijn schouders teveel. Vraag me dus af of dit zou helpen, aangezien het je houding verbeterd.

En kwaliteit van Skechers slecht? Ik heb nu inmiddels 5 paar Skechers gehad en ben over allemaal zeer tevreden! Heb nog geen paar gehad dat kapot is gegaan, maar heb ze weggedaan omdat het niet meer in de mode was ofzo. Heb nu nog 1 paar boven staan, maar ik vind het heerlijke schoenen. Jammer dat ze in Nederland op zo weinig plekken verkocht worden.
Ik loop er nu een week op en ze lopen echt geweldig. Ik heb geen spijt van de aankoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven