Mode & Beauty alle pijlers

Skechers Shape Up

25-05-2010 01:32 30 berichten
Het zoveelste item over onelegante schoenen (of beter gezegd gympen). Zijn er dames die deze schoenen dragen? Er wordt van gezegd dat je de sportschool gedag kunt zeggen door deze schoenen. Nou neem ik dat soort berichten met een hele grote schep zout. Maar ze schijnen wel heel comfortabel te zijn en heerlijk te lopen. Iemand ervaring?
Je kunt de sportschool gedag zeggen met deze schoenen? Zijn ze zo onelegant dat ze je niet meer binnenlaten als je ze draagt?
Alle reacties Link kopieren
Mieomij;

Skechers nuanceert dat bericht van 'nooit meer naar de sportschool' overigens wel sterk, op de verpakking van de schoenen te lezen.

Ik draag ze niet, vind het zulke onooglijke olifantenstampers.

Als je echt zover bent gekomen dat je uit pure ongelukkigheid die dingen gaat dragen, kun je beter helemaal binnen blijven.
@xxxRosalitaxxx, Ik ben ook benieuwd wat de ervaringen zijn, dus ik lurk even mee..... (enneh, wat zijn ze eigenlijk lelijk hè...)
Viva la vida
Wat is dan het principe want dat wordt niet uitgelegd in de reclame? Oftewel waarom zorgen die dingen er voor dat je afvalt en mooie benen krijgt?
quote:shisensa schreef op 25 mei 2010 @ 09:23:

Wat is dan het principe want dat wordt niet uitgelegd in de reclame? Oftewel waarom zorgen die dingen er voor dat je afvalt en mooie benen krijgt?Ik gok dat die dingen gewoon 12 kilo per stuk wegen. Plak lood in de zolen en dat de hele dag mee zeulen.... en dan een ronde zool zodat je de hele dag met je armen loopt te zwaaien om je evenwicht te houden.... "total workout".
Viva la vida
Ik denk dat je door de schoenen een bepaalde houding aanneemt en dat je daarmee bepaalde spieren traint. Zoiets ?

Overigens oerlelijke dingen, zou ze nog niet gratis willen hebben.... Doen me denken aan die spice-girls-schoenen van vroeger
Ik heb niet deze schoenen gehad, maar wel 2 paar andere schoenen van het merk Sketchers. Ik vind het kwalitatief hele slechte schoenen. Bij beide schoenen lagen de hakken (aan de binnenkant) zomaar uit.

Ik koop nooit weer Sketchers, ze gaan mij te snel stuk.
Nou die Spice Girls schoenen waren wel vét hip toevallig.

Ik had ze ook. Wanstalt uit de jaren 90, helemaal hip gecombineerd met de Cars ruitjestuinbroek.

Stoer man.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 25 mei 2010 @ 09:46:

Nou die Spice Girls schoenen waren wel vét hip toevallig.

Ik had ze ook. Wanstalt uit de jaren 90, helemaal hip gecombineerd met de Cars ruitjestuinbroek.

[afbeelding]

Stoer man. Hey wat grappig, ik zat gisteren toevallig nog aan mijn Cars ruitjestuimbroek te denken.
Ik heb van de week iemand ermee zien lopen. Geen porum, echt niet. Zou er nog niet dood mee gevonden willen worden!
*fluistert zachtjes* Ik heb ze...

Trek ze aan als ik met zoon door het dorp ga wandelen, wonen hier alleen maar suffe mensen die het niet eens opvalt wat ik aanheb. Om de zwangerschapskilo's eraf te krijgen heb ik veel over.

Weet niet echt of het werkt, voel naderhand wel mijn spieren aan de achterkant van mijn bovenbenen en kuiten.
Om kilo"'s kwijt te raken zul je toch meer moeten bewegen en minder snaaien

daar helpt geen schoen tegen op

snap niet dat er mensen zijn die het geloven

afvallen door die schoenen....
quote:thinkerbell28 schreef op 25 mei 2010 @ 10:16:

*fluistert zachtjes* Ik heb ze...

Trek ze aan als ik met zoon door het dorp ga wandelen, wonen hier alleen maar suffe mensen die het niet eens opvalt wat ik aanheb. Om de zwangerschapskilo's eraf te krijgen heb ik veel over.

Weet niet echt of het werkt, voel naderhand wel mijn spieren aan de achterkant van mijn bovenbenen en kuiten.

Komt dat door de vorm van de zool, of zijn ze heel zwaar? Of ? En ? Hoe ?

V E R T E L !
Viva la vida
Ik heb ze! Via Wehkamp gekocht. Ze lopen heerlijk en zijn helemaal niet zwaar. Ik heb ze gekocht omdat ik veel rugklachten heb bij het lopen (ik heb een hond en loop vrij grote afstanden)

Met deze schoenen loop ik makkelijker. Ik hoef minder vaak te stoppen tijdens de wandeling om mijn rug te strekken. Bovendien krijg ik geen brandende voeten.

Afvallen let ik niet op, ik denk niet dat dat gebeurt met deze schoenen. En spuuglelijk.... ze zien er gewoon uit als sportschoenen. Bovendien kan het me tijdens hond-uitlaten écht niet schelen hoe ik er uit zie. Dan wil ik gewoon lekker lopen. Mooi zijn doe ik wel weer tijdens andere gelegenheden :-)

Ik vind ze zeker geen miskoop, maar zou ze niet kopen om af te vallen. Ohja, ga je in zand lopen (bv in het bos waar de paden zacht zijn, of in het gras) dan lopen ze niet lekker. Teveel gewiebel. Ze zijn echt voor op straat.
Ik zelf zou ze ook niet kopen omdat je er mee zou afvallen. Het zou leuk zijn, maar gewichtverlies hangt uiteraard met meer factoren samen. Ik wandel graag, maar heb snel last van zere voeten en pijn in de onderrug, dus vroeg me af of dit goede schoenen zouden zijn.
quote:Tinkeldel schreef op 25 mei 2010 @ 09:29:

Ik heb niet deze schoenen gehad, maar wel 2 paar andere schoenen van het merk Sketchers. Ik vind het kwalitatief hele slechte schoenen. Bij beide schoenen lagen de hakken (aan de binnenkant) zomaar uit.

Ik koop nooit weer Sketchers, ze gaan mij te snel stuk.Kwalitatief slecht? Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb ze ook (niet de Shape ups ziet er niet uit), draag ze heel veel en vind ze juist niet stuk te krijgen. Ze slijten nauwelijks (en lopen héerlijk)
Die sketchers vind ik maar niets.

Haha Cars ruitjestuinbroek. Die had ik ook in de nineties!
pepsicoooooooooola!
Ach, ik heb sinds vorig jaar ook Birkenstocks, dus een stel Skechers kan er dan ook wel bij. Crocs gaan me dan weer wel te ver.
Ik heb de echte: MBT, de antischoenen. Dubbel zo duur, maar veel beter van kwaliteit! En net zo lelijk.

Bij deze zit er een stevige tussenzool tussen. Met de sketchers had ik het idee dat ik er dwars doorheen zakte.

En het is idd waar: je houding is rechter, minder last van knieëen en rug bij lange wandelingen. Ze wegen wel wat, maar dan heb je ook wat

En ze lopen heeeerlijk! Het is een investering, maar ik ben er erg blij mee!

En afvallen? Heb ik niets van gemerkt, dan moet je uiteindelijk toch in de sportschool zijn, denk ik....
Nope
Ik heb ze ook....ze lopen zalig....je kan alleen rechtop lopen.

Ze zijn niet zwaar hoor......en je gebruikt echt meer spieren.

Gisteren nog een eind mee gewandeld......heerlijk.

En lelijke dingen??? wat dachten jullie van crocks.....teenslippers met lelijke voeten....

Moeten we dan alleen maar bezig zijn met het mooi zijn????

Moeilijk om zo ouder te worden dan...
Weet iemand waar de nepperds voor 23 euro kan krijgen behalve in Venlo? (via de zoek-functie te vinden.)

shape-ups
Ik wil ze niet. Ik haat het om aan mijn figuur te werken.
Ik heb een paar gekocht. Het zijn zwarte suede, dus lijkt meer op een gewone wandelschoen dan op een gymp. Morgen ga ik ze uitproberen!
ik heb geen ervaringen met deze schoenen. Ik houd niet zo van gymschoenen of dichte schoenen in de zomer.

ikzelf heb fitflops. Ik moet zeggen ik heb nog nooit in mijn leven zo,n fijne schoenen gehad. Ze zijn begonnen met teenslippers maar nu hebben ze deze ook met bandjes. Ik kan er uren op lopen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven