Mode & Beauty alle pijlers

slangen print broek ?

17-07-2012 07:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een slangen print broek, wie heeft er een gespot en waar?

Ik shop het meeste bij Zara, Mango en h
Dont
Internagelaktisch
Bij h&m hebben ze verschillende kleuren.
Twee maanden terug hadden ze een mooie bij de Mango. Maar das dus al een poos geleden, verder heb ik niks gezien in bovenstaande winkels.

Overigens kun je geen "don't" zeggen tegen een print, vind ik. Sommige prints zijn risicovol zoals dierenprints, maar het zijn de snit, stof en pasvorm die er voor zorgen dat het classy of ordinair wordt.
http://www.hm.com/nl/product/02935?article=02935-A

http://www.hm.com/nl/product/02789?article=02789-A

http://www.hm.com/nl/prod ... rticle=96401-K#shopOrigin=SA
Ik vind het wel gaaf, mits goed gecombineerd. Wellicht ook maar eens een kijkje nemen
quote:Liezebetje schreef op 17 juli 2012 @ 08:19:

Overigens kun je geen "don't" zeggen tegen een print, vind ik. Sommige prints zijn risicovol zoals dierenprints, maar het zijn de snit, stof en pasvorm die er voor zorgen dat het classy of ordinair wordt.Mwoah en je maat. Dat soort broeken zouden ze niet groter dan maat 27 moeten maken, om mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen. Lijkt anders al snel op een slang die net een varkentje verslonden heeft
ik heb er 1 op marktplaats staan....mail maar naar:

potsiedikkie apestaart hetemail punt nl
quote:lilalinda schreef op 17 juli 2012 @ 08:52:

[...]

Mwoah en je maat. Dat soort broeken zouden ze niet groter dan maat 27 moeten maken, om mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen. Lijkt anders al snel op een slang die net een varkentje verslonden heeftIk heb maat 38-40 en ben heus geen varkentje hoor
quote:Elin_ schreef op 17 juli 2012 @ 08:55:

[...]

Ik heb maat 38-40 en ben heus geen varkentje hoor Dat zeg ik toch niet. Ik zeg dat het met slangenprintbroek lijkt of de slang een varkentje heeft verslonden
Nou dat denk ik eigenlijk niet... Maat 27 is maat 36 als ik me niet vergis. Iemand met maat 38 is echt niet te dik voor zo'n broek vind ik.
Bij de sting hadden ze hem in subtiele print.
Dit vind ik bijvoorbeeld echt wel leuk staan, net hoe je het combineert:

Hell no
You must be the change you want to see in the world.
quote:Elin_ schreef op 17 juli 2012 @ 09:03:

Dit vind ik bijvoorbeeld echt wel leuk staan, net hoe je het combineert:

[afbeelding]aaagh nee!!
quote:Elin_ schreef op 17 juli 2012 @ 08:59:

Nou dat denk ik eigenlijk niet... Maat 27 is maat 36 als ik me niet vergis. Iemand met maat 38 is echt niet te dik voor zo'n broek vind ik.Ik vind dat je in een slangenprintbroek geen vorm moet hebben. Iets voor Victoria Beckham zeg maar. Het tekent enorm
Ben het wel eens met lilalinda. Zo'n broek tekent enorm! Ik heb zelf een slangenprintbroek en ik lijk er wel wat voller in. Ik vind het zelf wel mooi staan.
Bedankt voor de reacties !

Ik moet het toch wel passen natuurlijk, misschien dat ik er idd de vorm niet voor heb (ben maat 38, soms 40 bij zara) heb slanke benen, maar wel een kontje en buikje :(

Mijn vriendin zei dat de Zara ze ook heeft, ik zal vanavond of morgen gaan kijken

En de derde h
15,-

15,-
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:amaury schreef op 17 juli 2012 @ 13:16:

Bedankt voor de reacties !

Ik moet het toch wel passen natuurlijk, misschien dat ik er idd de vorm niet voor heb (ben maat 38, soms 40 bij zara) heb slanke benen, maar wel een kontje en buikje :(

Mijn vriendin zei dat de Zara ze ook heeft, ik zal vanavond of morgen gaan kijken

En de derde h

Nou dan zou ik er toch echt advies over vragen bij iemand uit je omgeving... Voordat je het weet, denkt iedereen dat er aan slang voorbij komt die je aan het opeten is.

Heb zelf een shirt gekocht en draag die eigenlijk alleen maar met een jasje er over en een knalkleurig hemdje er onder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven