Slim Jeggings
zondag 21 december 2014 om 11:10
http://www.zalando.be/ver ... -blauw-ve121a05o-k00.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 21 december 2014 om 11:16
quote:Bieb2.0 schreef op 21 december 2014 @ 11:12:
Dat zijn niet de Tell Sell jeggings.
Nee, maar dat was om te laten zien dat wat je er bij draagt de uitstraling bepaalt.
Een mooiere jegging met naaldhakken en een BH geeft denk ik ook een Tell Sell look.
Dat zijn niet de Tell Sell jeggings.
Nee, maar dat was om te laten zien dat wat je er bij draagt de uitstraling bepaalt.
Een mooiere jegging met naaldhakken en een BH geeft denk ik ook een Tell Sell look.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 21 december 2014 om 11:37
quote:Bieb2.0 schreef op 21 december 2014 @ 10:56:
Serieus?
Wat een tokkie dingen.
Wat bgb zegt, klopt, het ligt eraan welke je aan trekt en wat je als shirt aan doet.
Ik heb een paar jeggings in de kast en staat me mooi en het zit lekker.
Het ligt er echt aan hoe je het draagt.
Die van tellsell zal ik niet snel kopen, die zien er naar mijn idee nep uit en volgens mij zie je dan nog steeds alle oneffenheden die je op benen kunt hebben.
Serieus?
Wat een tokkie dingen.
Wat bgb zegt, klopt, het ligt eraan welke je aan trekt en wat je als shirt aan doet.
Ik heb een paar jeggings in de kast en staat me mooi en het zit lekker.
Het ligt er echt aan hoe je het draagt.
Die van tellsell zal ik niet snel kopen, die zien er naar mijn idee nep uit en volgens mij zie je dan nog steeds alle oneffenheden die je op benen kunt hebben.
zondag 21 december 2014 om 12:32
quote:MarianneDavids schreef op 21 december 2014 @ 11:56:
Afschuwelijk, tenzij je maat 36 hebt.
Ik heb maat 34, als ik putbenen of andere gekkigheden op m'n benen had, stond het ook niet.
Het ligt er gewoon aan hoe de broek zit en hoe de broek valt, en of je er niet alle oneffenheden doorheen ziet.
Ik zie ze zat op straat hoor, met een 'grotere' maat waar het prachtig bij staat.
Afschuwelijk, tenzij je maat 36 hebt.
Ik heb maat 34, als ik putbenen of andere gekkigheden op m'n benen had, stond het ook niet.
Het ligt er gewoon aan hoe de broek zit en hoe de broek valt, en of je er niet alle oneffenheden doorheen ziet.
Ik zie ze zat op straat hoor, met een 'grotere' maat waar het prachtig bij staat.
zondag 21 december 2014 om 12:38
quote:twerkqueen schreef op 21 december 2014 @ 11:53:
Wat een mensen hier zeg, alles is tokkie, waarom dat neerkijken en doen alsof je zelf uit weet ik wat voor fucking milieu komt. Dat neerkijken altijd bah bah. Zeg dan gewoon niet mnn smaak.
Jij draagt ze zelf Twerky?
Ik heb niks tegen op treggings of jeggings of whatever. Maar die van Tell Sell vind ik bijzonder lelijk en ordinair.
Vind ik hé ..mening.
Wat een mensen hier zeg, alles is tokkie, waarom dat neerkijken en doen alsof je zelf uit weet ik wat voor fucking milieu komt. Dat neerkijken altijd bah bah. Zeg dan gewoon niet mnn smaak.
Jij draagt ze zelf Twerky?
Ik heb niks tegen op treggings of jeggings of whatever. Maar die van Tell Sell vind ik bijzonder lelijk en ordinair.
Vind ik hé ..mening.