Mode & Beauty alle pijlers

Spijt van géén aankopen

09-09-2012 18:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een ander topic. Normaal gaat 't vaak over spijt van aankopen die je doet, maar wat voor aankopen heb je niet gedaan waarvan je later spijt hebt gekregen?

ik trap af, ik heb spijt dat ik bepaalde sleehakken niet heb gekocht, normaal heb ik er niets mee maar toen ik in de winkel stond vond ik ze toch erg mooi, mijn ex nu, vond ze toen niet mooi, en ik kocht ze dus maar niet. Nu heb ik toch wel spijt want had ze graag willen hebben maar nu zijn ze iig online niet meer verkrijgbaar en ik neem aan in de winkel ook al een ander assortiment. (Shoeby)

http://2.bp.blogspot.com/ ... nQmy3Gc/s640/IMG_7734.JPG
Ik heb spijt dat ik maar 1 spijkerbroek heb gekocht en niet 2, terwijl ze in de aanbieding waren. Nu zit op die ene spijkerbroek een vlek die ik er niet uitkrijg waardoor ik weer niets heb :(
Ik heb spijt dat ik van 1 zwarte broek niet meteen 5 exemplaren heb gekocht. Hij was niet duur en zit geweldig. En kan niets vergelijkbaars vinden
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Wat deedee zegt: en super fijne broek gekocht die als gegoten zat, had er meteen 4 moeten kopen want nu is hij uit de collectie!

Heb overigens vaker spijt van dingen die ik wel gekocht heb dan niet.
Spijt dat ik de campingstoeltjes die ik in Frankrijk zag niet heb gekocht. In Nederland niet te krijgen en dus moeten de kinderen volgend jaar zonder stoel mee en dan kopen we ze daar. Maar als dat niet lukt, wat dan?
Ik heb spijt van een heel mooi tuniekje met paarse bloemen dat ik vorig jaar niet heb gekocht (het was 25 euro in de sale )
Geen mode&beauty maar een huis van 50.000 gulden.

Als ik zie waar het nu voor te koop staat...
Een shirtje met mijn naam erop, in een grappige spreuk. Toen had ik er niet echt geld voor en nu is het nergens meer te vinden... Jammer!!
Time spent with a cat is never wasted
Spijt dat ik de laatste keer dat ik in Amerika was niet nog veel meer gekocht heb. De komende jaren zal ik er niet meer komen.
quote:emma77emma schreef op 09 september 2012 @ 20:02:

Spijt dat ik de laatste keer dat ik in Amerika was niet nog veel meer gekocht heb. De komende jaren zal ik er niet meer komen.Wat had je dan allemaal willen kopen?
Joh, die groene laarsjes zijn nog volop te koop. Je breekt je nek er over in de schoenenwinkels. Is ook dit jaar de hit van het herfst/winterseizoen.
Een recente, die rode jas bij de Hennes. Ik had geen geld meer en vriend heeft al mijn aankopen die dag betaald. Jas er bij vond ik te veel. En nu zie ik hem niet meer
Ja, 2x een enkellaarsje en dat is al zeker 10 jaar geleden. Ik wist toen niet dat ik het andere dat ik wel kocht zoveel zou dragen. Waren niet hetzelfde, maar de laatste tijd heb ik nergens meer last van.

Ik zit vaker te hopen dat er weer iets komt dat ik echt leuk vind.
Een sprei / plaid van geel velours met blauwe bloemen bij de HEMA. Er lag er nog 1, ik wou even nadenken en nu kan ik hem nergens meer vinden. Zelfs in de webshop zijn ze weg! Ik heb er zó de pest in!
Spijt dat ik niet ben ingestapt toen de ING aandelen op 2,50 stonden en ze daarna binnen een maand boomden...

Dat is eigenlijk het enige. Ik had binnen een maand kunnen verdriedubbelen.
Een paar hele mooie blauwe laarsjes van Steve Madden in NY. Is nu al bijna 3 jaar geleden maar tot de dag van vandaag heb ik er nog zo'n spijt van. Vond toen dat ik genoeg had gekocht....
quote:thomaaas schreef op 09 september 2012 @ 21:51:

Een sprei / plaid van geel velours met blauwe bloemen bij de HEMA. Er lag er nog 1, ik wou even nadenken en nu kan ik hem nergens meer vinden. Zelfs in de webshop zijn ze weg! Ik heb er zó de pest in!

O, die ken ik. Lilluk ding hoor, bweh, daar ben je binnen een maand op uitgekeken. En HEMA, dus half Nederland heeft 'm.

(en? Helpt 't?)
quote:foxytoxy schreef op 09 september 2012 @ 21:59:

[...]

O, die ken ik. Lilluk ding hoor, bweh, daar ben je binnen een maand op uitgekeken. En HEMA, dus half Nederland heeft 'm.

(en? Helpt 't?)

Nee, maar bedankt voor de moeite!
Die laarsjes waren beige grijzig en niet groen en niet van stofstof zoals van haren maar van suède denk, lekker zacht en gewoon een mooie zachte kleur met een frutsel er op.

hahaha als t hielp inderdaad.
quote:Oriane schreef op 09 september 2012 @ 21:52:

Spijt dat ik niet ben ingestapt toen de ING aandelen op 2,50 stonden en ze daarna binnen een maand boomden...

Dat is eigenlijk het enige. Ik had binnen een maand kunnen verdriedubbelen.Als je ze nu koopt maak je ook nog winst, zit nog voldoende potentie in.
Een zwarte jumpsuit van de Hema van een paar maanden geleden. Dacht dat ik hem toch niet zou dragen.

Een hippie blouse vol kleurtjes van de Vero Moda.

Een paar Sendra laarzen die eerste keus waren (maar te duur).

Vervolgens een ander paar laarzen gekocht.
Ik heb geen motto.
Zelfs op marktplaats gekeken of iemand de jumpsuit te koop heeft.
Ik heb geen motto.
Ik heb spijt dat ik heel blij was dat ik mijn lievelingsbeha nog tegen kwam in de winkel, maar hem toen een maat te groot heb gekocht.

En ik heb spijt dat ik nooit een literfles van 'By' van D&G heb gekocht voordat dit luchtje uit het assortiment ging...
Denk maar zo "er komt altijd weer wat anders voorbij dat nog leuker is". Je kunt niet alles hebben en kopen.
Ik had van de zomer een leuk zomerjurkje gekocht in 40s style. Ik had deze ook in het zwart moeten kopen. Normaal koop ik heel vaak zwart, en nu dacht ik eens een andere kleur te kopen, maar heb ik toch spijt dat ik ook nog niet die zwarte gekocht heb.

Vorig jaar tijdens vakantie mooie laarzen gezien bij Nordstrom, maar toch niet gekocht. Nog altijd spijt van. Ze waren 400 dollar, maar ik doe echt jaren met laarzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven