Mode & Beauty alle pijlers

Spraytan rotterdam

15-05-2016 19:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb een aantal topics gezien over spraytan, en wat de ervaringen zijn.. Maar dat waren al oude berichten,

Ik vroeg mij af wat jullie mening nu is?

Spraytannen jullie ook of toch liever onder de zonnebank?

Zoja naar welke salon gaan jullie en wat is daar de prijs?
Liever geen zonnebank met al die huidkanker en rimpels...
Occam's razor
Ik betaal 50 euro voor een spraytan. Volgens mij is dat wel prijzig, maar ik ga niet in een cabine. Meisje van de salon sprayed mij, dat vind ik zelf prettiger omdat zij geen stukjes overslaat. Ik weet niet hoe het gaat in een cabine en wat de prijzen daar zijn. Het is wel een gedoe. Daarna gelijk douchen en je moet altijd even wachten op het resultaat. 2-3 na de spraytan ziet het er het mooiste uit, vind ik.

Ik ga ook wel eens onder de zonnebank, maar met een zonwerend T-shirt over mijn gezicht. Vele malen makkelijker, maar veel slechter voor de huid. De zonnebank is wel goedkoper.
Persoonlijk vind ik het niet mooi en veel mannen vinden het ook niet mooi.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Schijnt dat het kan afgeven op je laken: Spray tan Chrissy Teigen finaal mislukt
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 15 mei 2016 @ 20:39:

Persoonlijk vind ik het niet mooi en veel mannen vinden het ook niet mooi.Wat hebben mannen hier nou weer mee te maken?
quote:safrat schreef op 15 mei 2016 @ 19:59:

Ik betaal 50 euro voor een spraytan. Volgens mij is dat wel prijzig, maar ik ga niet in een cabine. Meisje van de salon sprayed mij, dat vind ik zelf prettiger omdat zij geen stukjes overslaat. Ik weet niet hoe het gaat in een cabine en wat de prijzen daar zijn. Het is wel een gedoe. Daarna gelijk douchen en je moet altijd even wachten op het resultaat. 2-3 na de spraytan ziet het er het mooiste uit, vind ik.

Ik ga ook wel eens onder de zonnebank, maar met een zonwerend T-shirt over mijn gezicht. Vele malen makkelijker, maar veel slechter voor de huid. De zonnebank is wel goedkoper.

50 Euro?! My god

Hoelang blijft het dan zitten
quote:beau87 schreef op 15 mei 2016 @ 21:17:

[...]

50 Euro?! My god

Hoelang blijft het dan zitten2 weekjes denk ik. Eigenlijk heb ik daar nooit zo opgelet. Zoals boven beschreven is lijkt het alsof ik regelmatig een spraytan neem, maar ik heb dat maar 4 keer gedaan en de laatste keer is echt al een tijd geleden.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-05-2016 19:14
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven