Statisch haar
woensdag 30 november 2016 om 15:33
woensdag 30 november 2016 om 15:38
Heb een tijdje terug een filmpje gezien van iemand die deed zo'n wit doekje (wat je bij je was doet om kleuren op te vangen) op haar borstel duwen. En daarna haar haar borstelen. Heb het zelf niet geprobeerd, want heb die dingen niet in huis, maar is het proberen waard.
Gebruik zelf altijd wat haarlak of bind het vast in een staart of knot.
Gebruik zelf altijd wat haarlak of bind het vast in een staart of knot.
woensdag 30 november 2016 om 15:40
Goed verzorgen is nog het belangrijkst. Droog en beschadigd haar wordt veel sneller statisch.
-Geen borstel met metalen of plastic pinnen gebruiken. Gewoon old-skool varkenshaar of nylon.
-Beetje haarlak op je borstel spuiten alvorens te borstelen.
-Beetje wax of leave-in conditioner in je droge haar
-Geen wollen muts op
-Geen borstel met metalen of plastic pinnen gebruiken. Gewoon old-skool varkenshaar of nylon.
-Beetje haarlak op je borstel spuiten alvorens te borstelen.
-Beetje wax of leave-in conditioner in je droge haar
-Geen wollen muts op
woensdag 30 november 2016 om 15:42
quote:MsWhiskers schreef op 30 november 2016 @ 15:38:
Heb een tijdje terug een filmpje gezien van iemand die deed zo'n wit doekje (wat je bij je was doet om kleuren op te vangen) op haar borstel duwen. En daarna haar haar borstelen. Heb het zelf niet geprobeerd, want heb die dingen niet in huis, maar is het proberen waard.
Gebruik zelf altijd wat haarlak of bind het vast in een staart of knot.Het zijn drogerdoekjes
Gebruik zelf altijd wat haarlak of bind het vast in een staart of knot.Het zijn drogerdoekjes
woensdag 30 november 2016 om 16:56
Mijn kapster geeft aan dat je haar dan te droog is. Goede verzorging is dus volgens haar de oplossing.
Wat voor mij werkt is een haarborstel met iontec. Dan zet je een knop aan en als je dan je haar borstelt verdwijnt het statische direct. Ik was er nogal sceptisch over toen ik er van hoorde maar ik kan nu niet meer zonder.
Wat voor mij werkt is een haarborstel met iontec. Dan zet je een knop aan en als je dan je haar borstelt verdwijnt het statische direct. Ik was er nogal sceptisch over toen ik er van hoorde maar ik kan nu niet meer zonder.