Mode & Beauty alle pijlers

Steps jurkjes

25-10-2011 12:41 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een nieuw jurkje voor een feest.



Nu heb ik deze twee jurken gezien op de site bij steps en ik vind ze echt heel leuk! Ik twijfel alleen heel erg, omdat ik niet weet hoe deze er in het echt uitziet en bij ons is deze al uitverkocht.



Is er iemand die deze jurk(en) misschien wel heeft zien hangen en mij kan vertellen of ze mooi zijn?



http://www.stepswebshop.nl/product/951/arwen_dress.aspx

en

http://www.stepswebshop.nl/product/988/ ... dress.aspx



Oh ja, en vinden jullie jurkjes van Steps van goede kwaliteit?
Alle reacties Link kopieren
Steps is altijd goed! Mooie kwaliteit, valt mooi, mooie pasvorm en mooie stoffen...!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jurkje 2 mooier! Het model lijkt me een beetje lastig dit is niet bij iedereen mooi. Zelf passen dus.

Ik heb meerdere jurkjes van Steps. Die zijn allemaal nog erg mooi. Kwaliteit is prima!
Alle reacties Link kopieren
2de is idd mooier! ik heb zelf ook 2 jurken van steps, goede kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Jurk 1 soiso!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Heb je meer van zulk model kleding?

Bij mij zou het echt niet staan. (brede schouders)



Ik vind zelf sommige jurkjes van steps erg duur als je ziet welke stoffen gebruikt worden. En veel modellen (deze denk ik niet) laten je zwanger lijken.
Wel uitkijken bij Steps. Ik koop er graag en veel, maar had laatst een jurkje in de folder gezien die me heel mooi leek. Maar in het echt was de kleur heel anders. Volgens de verkoopster horen ze die klacht vaker, dat de foto niet overeen komt met de werkelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jurkjes van Steps ook mooi vallen. Ik heb ook een paar jurkjes van Superstar, die zijn ook erg mooi.



Van jouw jurkjes vind ik de bovenste mooier.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft zeker jurk nr. 1! En ja, ik vind de kwaliteit over het algemeen goed. De kleuren en stoffen zijn soms inderdaad afwijkend van de folder/website.
Slechte pasvorm en veel te duur voor een H&M kwaliteit.

Voor dat geld kun je van bijvoorbeeld Soaked of andere Zweedse en Deense merken iets veel mooiers en beters kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de stofjes soms een beetje goedkoop kunnen ogen. Een risico dat ik zowel met jurk 1 als met jurk 2 niet zou willen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, heel wisselend dus. De een zegt dat het hele goede kwaliteit is, de ander dat het tegenvalt...



Ik ga de gok denk ik toch wagen en jurkje 1 bestellen. Ik hou jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Steps-jurkjes vaak heel leuk, maar Steps is wel een beetje de IKEA van jurkjes-land aan het worden



Zoals je bij iedereen de Billy boekenkast herkent, zo herken je een Steps jurkje ook meteen en vaak heeft iemand anders op hetzelfde feest m ook nog aan.

Dat vind ik dan weer jammer
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat ik er een uit de 1e serie heb.



Ookal zitten bij deze serie ook nog wel wat mooie. Maar ik vind ze nog steeds schreeuwend duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere jurkjes van Steps en ben er goed over te spreken. Vind ze alleen nog steeds schreeuwend duur. Maar dat heeft me dus al een paar keer niet tegengehouden
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:americagirl schreef op 25 oktober 2011 @ 13:14:

Ik vind Steps-jurkjes vaak heel leuk, maar Steps is wel een beetje de IKEA van jurkjes-land aan het worden



Zoals je bij iedereen de Billy boekenkast herkent, zo herken je een Steps jurkje ook meteen en vaak heeft iemand anders op hetzelfde feest m ook nog aan.

Dat vind ik dan weer jammerZo waar. Ik zie ze overal, met bruiloften, afstudeerfeestjes, er is standaard altijd een stepsjurk. Net als bij huisverwarmingsfeestjes er standaard IKEA meubels te bewonderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist wel een goede zet van Steps, die jurkjes. Daarvoor kwam ik er eigenlijk niet zoveel, vond het 'wel een aardige winkel' maar niet eentje waar ik vaak iets kocht. Met die jurkjes hebben ze zichzelf wel aardig op de kaart gezet.



Toevallig heb ik nog wel een jurkje van Steps uit de periode vóórdat ze de jurkjes-Ikea werden, knielang, spaghettibandjes, zwart met witte polkadots.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Die jurkjes hebben de Steps wel goed gedaan inderdaad. Eerst was het een winkel waar je echt niet naar binnen zou gaan, net als de Didi, nu zijn ze veel vlotter.



Ze moeten niet doorslaan met die jurken. Het wordt nu te herkenbaar. En ze moeten werken aan een betere pasvorm. Als ik op een feest iemand ziet met een geinige, maar wel slechtzittende jurk dan denk ik vaak al ' oh weer zo'n Steps'. En voor die prijs vind ik dat niet ok.
Alle reacties Link kopieren
Heb jurk 1 aangezien bij de verkoopster en zag er mooi uit.

Wat ga je erover heen dragen,zo is het wel koud.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook niet alle jurkjes van Steps even mooi hoor, maar meestal zit er wel iets bij wat ik leuk vind.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Die tweede is erg gaaf!



Ik heb vooralsnog maar eentje, vind het wel dure kleding daar. Maar in de toekomst zal ik er zeker eentje bijkopen, ze zijn mooi en blijven erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipslala schreef op 25 oktober 2011 @ 13:37:

Ze moeten niet doorslaan met die jurken. Het wordt nu te herkenbaar. En ze moeten werken aan een betere pasvorm. Als ik op een feest iemand ziet met een geinige, maar wel slechtzittende jurk dan denk ik vaak al ' oh weer zo'n Steps'. En voor die prijs vind ik dat niet ok.



Ik vraag me af of het IKEA effect en de slecht zittende jurkjes niet meer te maken hebben met de mensen die ze kopen. Stel je draagt normaal niet vaak een jurkje en je hebt een bruiloft, waar moet je dan volgens iedereen heen: de Steps. Daar zijn de jurkjes idd wel leuk en ook prijzig dus vast chique,net en hip genoeg en dus wordt daar gekocht.



Edit: Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat de jurkjes bij de steps niet leuk kunnen zijn en dat je een muts bent als je er eentje koopt. Ik heb zelf een jurkje op het oog voor de uitverkoop.
Alle reacties Link kopieren




Ik vind deze zo mooi, alleen veulst duur en het model (zonder mouwen) staat me zeker niet.



en deze is ook leuk:





Voor m'n moeder (= 63)
Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen Steps jukjes mooi vinden en ook mooi vinden zitten, want ik vind ze vaak erg lelijk (te felle kleuren of juist te vale kleuren) en de pasvorm en de materiaalkeuze vind ik vaak erg slecht en daarom goedkoop ogen. Ze zijn wel lekker goedkoop, dat wel.



Voor een bruiloft vind ik ze trouwens ook totaal ongeschikt, zo ontzettend net niet chic of gekleed, typisch Nederlands "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".



Jouw beide jurkjes vind ik trouwens nogal somber ogen, dus ik hoop dat de kleuren je niet doodslaan, aangezien de meeste mensen nu al een vale winterhuid hebben en ook al weer witte armen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het eerste jurkje gepast, maar ik voelde me echt enorm, terwijl ik maat 36/38 heb. Er zit totaal geen taile (taille? help, hoe spel je het ook alweer ) in. Maar goed, smaken verschillen. Vond het wel jammer dat ik me er zo plofferig in voelde, want ik vind het een erg leuke jurk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven