Stevige borsten behouden!
donderdag 20 november 2008 om 11:01

donderdag 20 november 2008 om 11:05

donderdag 20 november 2008 om 12:36
donderdag 20 november 2008 om 12:41
Een creme die borsten zouden verstevigen ?
Hilda, heb je dan ook doorgaans het idee gehad dat dit ook bij jou werkte en nu je het niet gebruik, verslappen jouw borsten dan nu ? Ik vraag het mij af.
Zou eerst wel eens de wetenschappelijke onderbebouwing willen horen over deze wonderzalfjes.
Zou meer vertrouwen hebben in borstdouchjes en borstspier oefeningen. Masserende handen van je partner zou ook wel een welkome optie zijn
Ik weet niet welke cupmaat je hebt, maar het is natuurlijk veel moeilijker om jouw borsten in goede conditie te houden als je onder de cupmaten groter dan B val.
Hilda, heb je dan ook doorgaans het idee gehad dat dit ook bij jou werkte en nu je het niet gebruik, verslappen jouw borsten dan nu ? Ik vraag het mij af.
Zou eerst wel eens de wetenschappelijke onderbebouwing willen horen over deze wonderzalfjes.
Zou meer vertrouwen hebben in borstdouchjes en borstspier oefeningen. Masserende handen van je partner zou ook wel een welkome optie zijn

Ik weet niet welke cupmaat je hebt, maar het is natuurlijk veel moeilijker om jouw borsten in goede conditie te houden als je onder de cupmaten groter dan B val.

donderdag 20 november 2008 om 12:52
Om eerlijk te zijn weet ik niet of het werkt, want ik weet niet hoe ze erbij zouden "hangen" als ik er nooit wat aan gedaan had. Maar ik gebruik ook creme's voor mn gezicht, een aparte creme voor mn ogen, bodylotion etc. Ik denk dat een goede verzorging in ieder geval nooit kwaad kan. Vandaar dat ik ook graag iets speciaal voor mijn borsten gebruik.
Ik heb een D-cup, dus inderdaad is de kans dat ze gaan hangen uiteindelijk groter. Maar daarom dus belangrijk om ze toch goed te verzorgen. Er zijn producten voor en sommigen zijn ook wetenschappelijk getest en blijken te werken, maar ik heb hier het topic geopend omdat ik benieuwd ben naar ervaringen van anderen, want inderdaad zijn de reclames natuurlijk altijd positief.
Ik heb een D-cup, dus inderdaad is de kans dat ze gaan hangen uiteindelijk groter. Maar daarom dus belangrijk om ze toch goed te verzorgen. Er zijn producten voor en sommigen zijn ook wetenschappelijk getest en blijken te werken, maar ik heb hier het topic geopend omdat ik benieuwd ben naar ervaringen van anderen, want inderdaad zijn de reclames natuurlijk altijd positief.
donderdag 20 november 2008 om 18:24
Volgens mij is het inderdaad vooral erfelijk bepaald. Ik ben zelf een bofkont met een cup d die na 2 x borstvoeding en 42 jaar nog steeds vrolijk rechtop staat. Ik smeer de hele handel iedere dag uitgebreid in (volgens mij maakt de soort crème niet uit) en draag wel goede beha's (ik koop ook regelmatig nieuwe). Volgens mij maakt groot of klein niet uit: soms zie ik wel eens a-cupjes die al hangen. Verder ben ik gewoon iedere dag weer blij dat ze gezond zijn, wel of niet hangen is dan eigenlijk veel minder belangrijk.