Mode & Beauty alle pijlers

Stevige borsten behouden!

20-11-2008 10:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Welke creme raden jullie aan om je borsten stevig te houden? En hebben jullie nog andere tips?

Onwijs bedankt alvast!

Groetjes, Hilda
hoi Hilda,

is dit dan niet een een kwestie van het dragen van een goed uitgekozen BH die voldoende ondersteuning biedt?
Voor zover ik weet is er geen enkel 'wonderzalfje' dat echt helpt. Er zijn wel wat oefeningen waarmee je je borstspieren kunt trainen. Hierdoor worden de spieren wat sterken, maar het is niet zo dat ze je borsten liften. Google maar eens op borstspieroefeningen.
The time is now
Een creme die tegelijkertijd als anticonceptie werkt. Iets dat erg stinkt ofzo .

Er zijn volgens mij geen cremes om de boel lekker jong en stevig te houden. Een goede bh doet wonderen, een goede houding ook. Rechtop lopen en zitten dus, met een goed ondersteunende bh.
Wisseldouches worden ook vaak aangeraden. Koud, warm, koud (geloof ik) ander moet je het even opzoeken.
Hoi Romantica!

Ja, dat is natuurlijk ook belangrijk, maar ik wil graag wat meer doen! Ik gebruikte altijd een creme van dove speciaal voor je borsten en decollete, maar die is uit de handel, dus ik ben nu op zoek naar een nieuwe.
@Hilda,

Weet niet of er bij jouw in de buurt een Action zit, maar daar verkopen ze die creme van Dove nog!
http://www.yves-rocher.nl/control/categ ... egory=4000
bij ives rocher dus:)

En bij action zijn het vaal producten van een aantal jaren terug.. die dus niet meer optimaal werken...
Het heeft toch voornamelijk met erfelijkheid te maken hoor. Je kunt smeren wat je wilt, maar als ze gaan hangen, dan gaan ze hangen. Je kunt wel wát dingetjes doen (borstspier trainen, wisseldouches) maar uiteindelijk haalt het niet veel uit.
Bedankt voor jullie reacties!

@Ikke: heb je zelf ervaring met die creme van Ives Roche?
Een creme die borsten zouden verstevigen ?

Hilda, heb je dan ook doorgaans het idee gehad dat dit ook bij jou werkte en nu je het niet gebruik, verslappen jouw borsten dan nu ? Ik vraag het mij af.

Zou eerst wel eens de wetenschappelijke onderbebouwing willen horen over deze wonderzalfjes.

Zou meer vertrouwen hebben in borstdouchjes en borstspier oefeningen. Masserende handen van je partner zou ook wel een welkome optie zijn :-)

Ik weet niet welke cupmaat je hebt, maar het is natuurlijk veel moeilijker om jouw borsten in goede conditie te houden als je onder de cupmaten groter dan B val.
Nee heb geen ervaring mee, ik zag het net toevallig ergens staan...
Om eerlijk te zijn weet ik niet of het werkt, want ik weet niet hoe ze erbij zouden "hangen" als ik er nooit wat aan gedaan had. Maar ik gebruik ook creme's voor mn gezicht, een aparte creme voor mn ogen, bodylotion etc. Ik denk dat een goede verzorging in ieder geval nooit kwaad kan. Vandaar dat ik ook graag iets speciaal voor mijn borsten gebruik.

Ik heb een D-cup, dus inderdaad is de kans dat ze gaan hangen uiteindelijk groter. Maar daarom dus belangrijk om ze toch goed te verzorgen. Er zijn producten voor en sommigen zijn ook wetenschappelijk getest en blijken te werken, maar ik heb hier het topic geopend omdat ik benieuwd ben naar ervaringen van anderen, want inderdaad zijn de reclames natuurlijk altijd positief.
mission impossible
Nooit topless zonnen, goede SPF op je decolleté smeren, vaak push-ups doen en wisseldouches nemen.

Dat is alles.

De fabrikanten van verstevigende crèmes verkopen gebakken lucht.
En trainen!! gewichten heffen enzo
Volgens mij is het inderdaad vooral erfelijk bepaald. Ik ben zelf een bofkont met een cup d die na 2 x borstvoeding en 42 jaar nog steeds vrolijk rechtop staat. Ik smeer de hele handel iedere dag uitgebreid in (volgens mij maakt de soort crème niet uit) en draag wel goede beha's (ik koop ook regelmatig nieuwe). Volgens mij maakt groot of klein niet uit: soms zie ik wel eens a-cupjes die al hangen. Verder ben ik gewoon iedere dag weer blij dat ze gezond zijn, wel of niet hangen is dan eigenlijk veel minder belangrijk.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

En Zoefie: je hebt helemaal gelijk dat het feit dat ze gewond zijn natuurlijk het allerbelangrijkste is!!!
quote:Hilda32 schreef op 21 november 2008 @ 09:01:

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

En Zoefie: je hebt helemaal gelijk dat het feit dat ze gewond zijn natuurlijk het allerbelangrijkste is!!!Ik denk dat je GEZOND bedoelde?....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven