Mode & Beauty alle pijlers

Stijltang

25-09-2020 00:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben zoek naar een stijltang waar ik ook makkelijk mooie krullen kan maken.
Er is zoveel keuze dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Wie heeft er goede suggesties?
Ik heb net de steampod van l'oreal gekocht; ga het dit weekend uitproberen.
Ik ga 'm gebruiken om mijn haar juist stijl te maken (ik heb een mega bos krullen) maar anderen gebruiken 'm ook om krullen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Chi, een kleiner model, en die ligt al vele jaren ongebruikt in een la. Onlangs opgeborgen in een doos. Hij is ongeveer 3 cm breed en denk niet dat je daar krullen mee kan maken.

Lijkt mij megaslecht voor je haar trouwens.
Dan moet het maar zoals het kan
Wij hebben zowel een stijltang van chi als een krultang (max pro twist 32). En met de krultang krijg je veel mooiere krullen (minder pluizig) dan met de chi stijltang.
Alle reacties Link kopieren
aardbeienslof schreef:
25-09-2020 07:19
Wij hebben zowel een stijltang van chi als een krultang (max pro twist 32). En met de krultang krijg je veel mooiere krullen (minder pluizig) dan met de chi stijltang.
Ik heb nu ook een chi met smalle platen. Ik krijg hier geen mooie krullen mee en het wordt inderdaad wat pluizig. Ik ga eens kijken voor die Max pro.
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
25-09-2020 05:10
Ik heb net de steampod van l'oreal gekocht; ga het dit weekend uitproberen.
Ik ga 'm gebruiken om mijn haar juist stijl te maken (ik heb een mega bos krullen) maar anderen gebruiken 'm ook om krullen te maken.
Die staat ook op mijn lijstje, maar ik vind hem zo duur. Hoewel het wel ideaal zou zijn voor mijn pluizige haar.
Ik zou hem graag eerst eens uitproberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven