Stoelhuur kinderkapper
zondag 5 juli 2020 om 17:38
Je mag geen stoel huren op procenten basis. Het moet een officieel huurcontract zijn, en ook wanneer je geen klanten hebt moet je de stoelhuur gewoon betalen. Net zoals tijdens ziektes en vakantie. Anders kan de belastingdienst moeilijk doen.
Maar voldoe je wel aan alles eisen als kapper in een speelgoedwinkel? Hoe zit het met de hygiene, water, etc? Ik kan me niet voorstellen dat je daar zomaar een stoel kan neerzetten.
Kijk ook eens naar de huurprijs van m2 per jaar. Want wanneer jij je stoel daar hebt, kan de speelgoedwinkel daar verder geen speelgoed neerzetten.
Maar voldoe je wel aan alles eisen als kapper in een speelgoedwinkel? Hoe zit het met de hygiene, water, etc? Ik kan me niet voorstellen dat je daar zomaar een stoel kan neerzetten.
Kijk ook eens naar de huurprijs van m2 per jaar. Want wanneer jij je stoel daar hebt, kan de speelgoedwinkel daar verder geen speelgoed neerzetten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zondag 5 juli 2020 om 17:48
hamerhaai schreef: ↑05-07-2020 17:38Maar voldoe je wel aan alles eisen als kapper in een speelgoedwinkel? Hoe zit het met de hygiene, water, etc? Ik kan me niet voorstellen dat je daar zomaar een stoel kan neerzetten.
En je moet best wel wat m2 hebben, want werkplek en zitplek voor de meekomende ouder/siblings.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 5 juli 2020 om 18:36
Daar lijkt me dan weer helemaal geen markt voor, als je ouder ben je alleen met brengen en halen op het kdv en als je kind geknipt wordt zou ik daar als ouder zelf bij willen zijn of mag de kapper besluiten wat voor kapsel je kind krijgt?Jagersvrouw schreef: ↑05-07-2020 17:11Ik heb geen antwoord op je vraag maar zou kijken of er mogelijkheden zijn een stoel te huren in bijv een kinderboekenwinkel of om op kinderdagverblijven te knippen. Ik ken zelf geen kinderkappers, dus ga naar een 'normale' kapper met mijn kinderen maar ik zou er wel gebruik van maken als het er zou zijn. Succes!
zondag 5 juli 2020 om 19:05
Oh, dat was juist op beide kdv's waar ik klant ben geweest altijd standaard. Kon je intekenen op een lijst voor de dag waarop de kinderkapper kwam.
Am Yisrael Chai!
zondag 5 juli 2020 om 22:39
Kinderkapper op het kdv is juist heel populair bij veel ouders.
Verder verbazen de reacties mij hier wel. Wat wordt er veel gedacht ik problemen zeg!
Ik vind het juist een innovatief idee. En tuurlijk moet je wat onderzoek doen. En ja het kan mislukken maar dat is nou juist ondernemerschap.
Gelukkig durven veel mensen wel eens wat anders dan anders te proberen, daar kunnen hele leuke dingen uitkomen.
Je moet als ondernemer ook risico’s durven te nemen en nieuwe dingen op de markt proberen te zetten. Zeker in deze tijd waar zoveel online gaat nu. Een kinderkapper in een speelgoedwinkel is een goede manier om klanten te trekken lijkt mij