Mode & Beauty alle pijlers

Stoere schoenen

06-09-2014 21:52 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt even hulp nodig!

Ik heb maat 42, hoge wreef en brede voeten.

Ik loop al 3 jaar op afgetrapte schoenen omdat ik zelden schoenen kan vinden die lekker zitten, en als ik ze vind dat zijn ze veel te duur :(

Mijn budget is ¤100, en ik zoek stevige schoenen die tegen een stootje kunnen. Ik wandel namelijk graag en dan off road ik had bullboxers maat 42 besteld: te klein. Het is wel het soort schoenen dat ik leuk vind!

Hier een linkje, ik kan geen plaatje plakken met mijn mobiel http://www.nelson.nl/bull ... zen-taupe-2410151264.html

Ik had van de zomer Toms gekocht, dames maat 42 paste niet, heren maat 42 wel. Even om te schetsen hoe lastig ik schoenen kan vinden, ik koop dus soms herenschoenen (die 3 jaar oude schoenen waren ook herenschoenen)
Waarom niet gewoon wandelschoenen om te wandelen en mooie schoenen voor 'gewoon'?
Die Clarks zijn idd heel mooi. En mijn Clarks laarzen gaan echt al heel lang mee, terwijl ik ze gebruik om de hond mee uit te laten in het bos. Kunnen dus echt tegen een stootje!
Jaaa ik heb de zwarte clarks besteld!! Volgende week dinsdag komen ze binnen!
quote:Groupie schreef op dinsdag 09 september 2014 21:59 Jaaa ik heb de zwarte clarks besteld!! Volgende week dinsdag komen ze binnen!Super! Veel plezier met je aankoop!
En ze zijn weer teruggestuurd, maat 42 was te klein :( als ik het geld teruggekregen heb bestel ik maat 43!
quote:Groupie schreef op 17 september 2014 @ 22:08:

En ze zijn weer teruggestuurd, maat 42 was te klein :( als ik het geld teruggekregen heb bestel ik maat 43!Kon je ze niet ruilen voor een andere maat??
“Don’t look back – you’re not going that way.”
,,,
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 19-09-2014 12:35
Reden: laat maar
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven